11. oktober 2010

Scrappelyset i oktober lyser opp!!

Vi synes dette er så gøy!
Å presentere for dere en dyktig scrapper hver måned. En kreativ og flink person som koser seg med hobbyen sin, og som fortjener litt scrappelys!

I september var det Bthorn - Berit. Tusen takk til alle dere som liftet henne! Det er vi sikker på at Berit setter pris på også!! Masse flott å se!

Og vinneren av lifteutfordringen er MONIKA som scrapliftet denne:

Vinneren av scrapliften ble denne stilige siden. :D
Lekkert utseendet i svart/hvitt. Flotte detaljer med sommerfugler og blomster.
Kontrastfylt og fiiiiin. Herlig bilde. :D

Hun får dette fra Pretty Vintage:

Send oss adressen din, så skal du ganske snart få flotte vintagebilder i posten.





MEN nå til OKTOBERLYSET vårt!

Dette lyset er en dame som er utrolig flink til å kombinere nydelige bilder med nydelig pynt! det er en skjønn forening med godt tilpassede farger og hærlige detaljer. Clean & simpel møter vintage!!!






Scrappelyset i oktober er METTE V!!!


Her er hva hun sier om seg selv;

"Mitt navn er Mette Vårdal og jeg er 39 år, født 1. mars 1970. Jeg bor helt sør i landet på en liten plass som heter Konsmo. Jeg har samboer, Oddvar 33 år, og sammen har vi to små gutter, Joakim 5 år og Jonas 1 år. Jeg begynte med scrapbooking da Joakim ble født og har holdt på siden. Jeg elsker å ta bilder av barna mine, de er de fødte fotomodeller. Iallefall synes mamma det!"

Hun jobber på et bakeri og er glad i scrapping og fotografering!! Og dette stemmer nok - for Mette har utrolig mange flotte bilder av guttene sine! Og hun lager de supreste LOer med de! Ta et dykk inn i Mette sin verden og kos deg!! Det har vi gjort!!!

Her er våre funn i Mettes blogg;

Linn sier;

"Da jeg skulle begynne å lete etter min favoritt i denne åpenbaringen av en scrappeblogg så stoppet jeg etter få LOer. Den ene flottere og mer lekker enn den andre. Jeg ble sittende fasinert å se på denne:


Jeg bladde så videre, men kom flere ganger tilbake til denne. Så enkel, så LEKKER, så spesiell. Det var det fantastiske bilde som fanget blikket mitt først. Så det über søte blomster-hjertet, de stilige, hvite kantene, den nusselige tittelen og absolutt den deilige fargekombinasjonen.
Et prakteksemplar av en LO".





Vibeke sier;

"Jeg blir så glad når jeg finner blogger jeg koser meg i!! I bloggen til Mette er det så utrolig masse inspirasjon!!
Mette hoppet rett inn i blogglisten min!!

Se på denne her!! Så herlig og shabby!! Du har masse lag på lag her - men samtidig så fremstår LOen som så ren og pen!!
En VAKKER Lo - med et nydelig bilde:)"











Ann Cicilie sier:

"Wow, å kikke i denne bloggen er virkelig en eventyrreise! Jeg synes verkene hennes er veldig harmoniske, og for noen skjønne små scrappeobjekter hun har :) Layouten jeg ble ekstra forelsket i, ser du under her. Jeg elsker at den er helt hvit, jeg visste altså ikke at en helt hvit layout kan ha så mye dybde og skjønnhet i seg. Må prøves!"

 

Elisabeth sier;

"Verden er sannelig ikke stor, og jeg ser i denne bloggen at Mette kommer fra en av nabo-bygdene mine.....gjett om jeg har kost meg inne i bloggen hennes. Her har jeg latt meg fortrylle av de nydeligste bildene og LO'er jeg ikke har sett makan til på lenge. At vintage og C&S er lekkert vet vi jo, men å klare å få det til såååå godt til gutter, DET beundrer jeg virkelig.....ta turen inn du også og la deg inspirere

Jeg velger meg denne flotte og harmoniske LO'en"




Iselind sier;

"Mette er en scrapper som har inspirert meg mange ganger. Hun har en egen evne til å lage harmoniske, romantiske og nyyydelige layouter, og hun er ekspert på å bruke blomster og rosa på gutte LOèr. Jeg velger denne flotte LOèn. Syns bildet er utrolig flott, liker måten hun har klippet ut av mønsterak, og oppsetter er helt etter min stil. Takk for at du deler Mette. Har du enda ikke vært i Mette sin blogg, så anbefaler jeg deg og ta deg en tur dit."









Torill sier;

"Jeg velger meg denne LOen fra Mettes blogg. Det er ett år siden hun laget den, men den er så nydelig og skjør. Jeg digger at all pynten er samlet, og masse detaljer!!
Det er masse lekkert inne hos Mette - og jeg gleder meg til hun skal bli med på en av våre utfordringer:0) Ja, Mette - det var en oppfordring!!!"






Nå håper vi du tar turen innom Mettes innholdsrike og inspirerende blogg, og finner nye ideer der. :D Vi vil gjerne at du finner deg en favoritt-LO og lifter den.
Du må lime inn link til orginal-LOen i blogginnlegget ditt.

Frist for å delta er 10. november ved midnatt.

Premien du kan vinne er:





Et ark fra Pretty Vintage med sjarmerende motiv.

15 kommentarer:

Toto og Tutu sa...

Oi, gratulerer så mye Mette!!! Dette har du fortjent!!! Har kost meg i bloggen din lenge jeg og beundret det flotte du lager! Nyt livet i spotlighten og bli inspirert til MER scrapping!!! ☺

Marie sa...

mette, du er så dyktig! du inspirerer meg og jeg er så glad for at du får den hederen og æren du fortjener :-)

Siv Anne sa...

Ja Mette er en herlig scrapper og har vært på min bloggliste fra den dagen hun opprettet blogg. Hun er virkelig et scrappelys! Tryller frem de lekreste sider til sine nydelige gutter.
Gleder meg til hun skal hive seg over blogg utfordringer.
Gratulerer Mette.

mette sa...

Her kan jeg takke,jo!

Tusen, tusen takk for alle de fine ordene. Nå ble jeg glad, jeg! Tror aldri jeg har fått så mye skryt av mine lo'er før. Utrolig gøy.

Min scrappeverden er ikke så stor. Har ingen andre å scrappe sammen med, så det kan bli litt ensomt til tider. Da er det kjekt å ha noen venner på nett. Noen å "snakke" med og dele med.

Så 1000 takk til alle dere der ute. Jeg er glad dere finnes <3

Klem Mette V

psssst: har veldig lyst til å prøve meg på noen av disse utfordringene. Men jeg er bare så dum med data. Aner ikke hvordan man gjør det. Takk til Siv Anne som har forsøkt å lære meg hvordan. Men får det liksom ikke til dette med å linke osv....

Monika sa...

Det var utrolig mye fint dere hadde funnet i bloggen til Mette :) Må stikke innom bloggen og titte litt mer jeg også, regner med jeg finner masse fint der :)

Og så må jeg si tusen takk, hadde aldri trodd jeg skulle vinne. Men det var utrolig gøy å lifte Bthorn :)

Siv Anne sa...

Her er min lift av Mette :)

pia iris sa...

det var vanskelig å velge bare en å lifte her, for alle var jo flotte.
men jeg valgte til slutt en, og her er min lift.

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/10/jeg-folder-mine-hender.html

ha en flott uke. klem pia

Aakre sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aakre sa...

Her er mitt bidrag

Siw Eldhuset Hansen sa...

for en herlig blogg Mette har. Jeg har tatt utfordringen og liftet mitt ansikt:) Her finner dere min versjon ditt vakre ansikt:
http://scrappehuset.blogspot.com/2010/10/scrappelyset-i-oktober-lyser-opp.html

lise sa...

Utrolig masse flott i bloggen til Mette, vanskelig å velge.. har liftet LOen prins:)

Mitt bidrag

Monika sa...

Her er mitt bidrag!

Ane Lene sa...

Hei-hei
Her er mitt bidrag:

http://anelene.blogspot.com/2010/11/lift-mette-utfordring-hos-scrappehuset.html

Smil fra Ane Lene

toi9 sa...

Det var så mange lekre LO'er å velge mellom, men den jeg har liftet synes jeg var så lekker!
Det blir jo nesten som å hoppe etter Wirkola :)......men,men....

Her har dere min lift

Klem Toini

Line Bjerk sa...

Hei!

Det var veldig mange fine Lo å velge mellom,men jeg falt for denne LO:
http://mette-mychildren.blogspot.com/2010/08/omsorg.html

Her er min lift:)
http://www.bjerk.me/2010/11/lift.html

Line:)