30. oktober 2010

Treat for you!!!

Er dere klare for alle monstre og stygge vesner som vil komme døra di i morgen??

Uansett om du liker Halloween eller ikke, så tror vi de fleste større barna liker denne kvelden. Tenk deg selv; kle seg ut, late som man er noen annen i en time eller to, ringe på dører du aldri ringer på og spørre om godteri...

Hadde vi fått scrappesaker i posen vår,
hadde vi vel hoppet i kostymet vi også :0)
For barna er jo godteri det samme som scrappegodis for oss.
Det er ikke uten grunn at vi elsker candys her ute i blogglandia:0)


Vi i ScrappeHuset er klare og har vår godteskål klar.
Vi har fått en utrolig fantastisk godteskål fra

- og der var det jammen litt saker til Halloween også.

Det skal dere få muligheten til å få tak i. Dere trenger ikke å kle dere ut som monstre heller, bare ring på døra vår og legg igjen en kommentar her.

Så skal vi trekke en heldig vinner den 6.november.


Happy Halloween!!!

50 kommentarer:

toi9 sa...

Å, her var det mye fint godteri til oss scrappere :=D
Jeg håper på "treat" for meg :)

Ha ei fin Halloween helg :)
Klem Toini

Scrappegal sørlending sa...

Litt scrappegodteri er jo ALDRI feil!!!! :)
Flotte haloween farger her ja!!!! :D
Jeg har hergved ringt på døra deres! <3

Klem fra den scrappegale sørlendingen! :)

Heidi sa...

*ding - dong*

Scrappegodteri hadde absolutt passet godt i posen min :))

Ha en superskremmende helg :))

Marlene sa...

Oi! Plutselig var jeg blitt litt Hallowen fan allikevel. :)

*ringe på døra*

Ha en fin helg!

Marianne sa...

*knock knock*

Har dere scrappegodteri her? Kan godt synge en sang?

Ha en superduper helg!

lise sa...

trick or treat!!!
flott halloween candy:)

bojose sa...

jaaaaaa scrappe- godteri ( eller "batteri" som min niese sa) det liker jeg :)
God helg :)

Jeanette sa...

Wow! Herlig Halloween-candy. Jeg tar gjerne treat, jeg :) Ha en fin Allehelgensaften! Klem fra Jeanette :)

oheidia sa...

Ding dong! Jeg ringte nettopp på døra og vil gjerne være med på trekning av scrappegodis!

HA EN FIN HELG!

pia iris sa...

godis er bra. ha en flott helg. klem pia

Siw Eldhuset Hansen sa...

Ha en fin halloween helg alle sammen. Her er det to barn som gleder seg iallefall. Skulle gjerne hatt kloa i de scrappegodisene ja:)

Tone K. sa...

hihi...ja hadde det vært scrappesaker så hadde jeg kledd meg ut jeg også...uten tvil..hihi.
Har en gutt her som nok tar seg en runde i morgen ja :o)
Ønsker dere alle en super
Halloween helg !!

klem

Hjemmkos sa...

scrappegodis for enhver smak :)
Enn om det kunne vært sånn at man kunne på knask eller knap for scrappegodis!

Elisabeth sa...

plingpling! :) happy halloween!

GryA sa...

ring ring....

dere kan godt legge det der i bøtta mi! Fint med godis for oss store også!

Aakre sa...

Ding dong!

Ha en fantastisk helg i Scrappehuset :) Dere gjør en suuuuper jobb!

Klem Line

Julia sa...

Her var mye herlig ja!!
Vil gjerne vinne.
Jeg skal ha to skumle barn her imorgen, regner ,med det blir tatt et bilde eller to som bør scrappes :-)

Petraso sa...

Trix or treat!!!!

Ps i hope for treat!!!!

Jag har pyntat med pumpor vid dörren och spökat lite;)

Petraso sa...

Trix or treat!!!!

Ps i hope for treat!!!!

Jag har pyntat med pumpor vid dörren och spökat lite;)

Anniken sa...

Bank Bank!!

Jeg vil gjerne vinne litt "godis"!!!

Happy Halloween ;)

UlrikaT sa...

Ding dong! Jag ringer på eran dörr och hoppas på att få lite candy! :)

Happy halloween!
Klem/Ulrika

Linda W sa...

Ring!!!!!
Håper på herlig scrappegodis fra dere, mye spennende å se her. Selv har jeg tre barn som ska ut imorra, for knask eller knep...
klem:)

marit sa...

Pling!
Er gjerne med i trekninga!

Linapyssel sa...

Diiing doong!!!!

Jag välkommnar gärna lite godis!!!
Aldrig fel med scrappegott!!

Tack så mycket för dom ljuvliga papprena jag vant på scrappe dit mesterverk!!! I love them!!

Stor Kram Lina

Bente sa...

Diiing doong!!!!

jeg vil gjerne delta:)SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin candy:)
Klem fra Bente*

Marianne sa...

Åhh, så mye deilig snop for en med papirdilla. Kunne godt tenke meg noe av det ja.
Ha en fin søndag alle sammen :-))

pojjo sa...

buuuu... så läskigt gott med candy hihihi :D de vore inte dukt få det
tack för en toppen sida

Alhana sa...

Så flott en halloween treat dere gir bort :-)
Krysser fingrene for litt flaks.

Siv Anne sa...

Bank, bank. Trick or treat :) Håper veldig på treat.

Ønsker alle en flott søndag

Norunn sa...

*pling pliing*

Den tror jeg hadde gjort seg godt her på min pult også :)

Hege sa...

"knock - knock"
Stilig knask for scrappere dere har, jeg blir gjerne med på denne:-)
Happy Halloween alle sammen!!!

salvie sa...

knask eller knep! Jeg syns Halloween er kjempegøy.Og vil gjerne være med i trekninga av en så fin halloween premie!

Ha en fin dag alle sammen :-)

Mona sa...

Nå er ikke jeg en fan av halloween - men en slik flott halloweenpakke i min "godtepose" kan kanskje få meg til å endre mening ;)

~Isabell~ sa...

åååå, for noe fantastisk digg da. Jeg vil gjerne få muligheten til å stikke av med litt godter=)

Håper dere alle får en super halloween=)

Janne-Lise sa...

Diiiiiiing Dooooong - ja, nå har også jeg ringt på døren deres og håper på treat :)

Ønsker dere en frydefull søndag

Hilde/Scoobie sa...

Ding dong!


Knask eller knep?

Dette scrappedigget skulle jeg gjerne satt tennene mine i :-) Takk for at dere er så snille at dere deler!

Bealor sa...

*Knask eller knep*

Hvem vil vel ikke ha så lekkert scrappeknask!?

LindaSS sa...

Ring ring... dette var spennende... Candy elsker vi og spesielt scrappecandy.. takk for muligheten.. :) :)

ingeborg sa...

Knask eller knep.
Scrappegodis vil vel alle ha

Anette sa...

Ding dong!
Så fin candy! Blir veldig glad for denne typen godteri i min pose! :)

Gro aka emrille sa...

Ding-dong!
Jeg vil gjerne være med i trekningen av litt scrappegodteri:)

Kine Aarnes sa...

Nam nam, sier bare jeg!!
Må jo si jeg var litt misunnelig på sønnen min som kom hjem med DEN godteposen i kveld!
Jeg vil også ha snop! Scrappesnop!!
;-)

Cafemocca sa...

trick or treat :D

Ninas hobbyblogg sa...

Ding dong! :) Var faktiskt utkledd til heks igår, og gick med 11 barn ( og to voksne) og ringte på dörer, men fikk bare väre med som tilskuer, ingen godterier på meg ikke ;-) Så herlige scrappegodter till å scrappe kvelden med hadde jo ikke värt helt feil :)

ruffa sa...

Knask eller knep :)

Ina Emilie sa...

Bank bank! Jeg er ikke stor fan av at ungene går rundt på dørene, vi hadde 30 unger her i går, men tror nok jeg må krype til korset neste år, for de var jo så knuseherlige og søte. Vi hadde halloweenfest for 3 åringen og 7 unger på hans alder forrige helg og det var visst tidenes fest som har blitt snakket om i barnehagen. Her slukket vi alt av lys og hadde kun gresskarlys og stearinlys på. Ungene fikk lysstaver, øyeepler og kommelykter ved ankomst, pizza til kvelds (hadde det når det var blitt mørkt) og så fortalte vi om husnissen og at pleier å stikke av med sokkene her i huset. Etter mat var alle med å lete etter sokker,med lommelykter så klart, og alle fikk premie som var en halloweenbøtte full av muffins, kjeks og godteri. Dette blir vi nok å gjenta neste år også da det var like morsomt for oss foreldre som for ungene som var i 200 ;)
Og ja jeg vil da gjerne ha denne candyen i postkassa mi ;)

ParentesFantomet sa...

Godteri er jammen digg, samme om de inneholder kalorier eller ei :D

lillesmor sa...

Heisann.
Her gikk vi jammen meg glipp av hele dagen, men håper selvfølgelig at jeg ikke går glipp av denne candyen;-)

Bthorn sa...

Riiing! Litt sent ute - som vanlig - jeg vil gjerne være med på trekningen av disse godsakene.

Monika sa...

Ding dang!! Så gøy! Denne godtepakken vil jeg gjærne være med i trekkningen av :) Altid gøy med med slike godsaker :)