30. november 2010

Hvordan få blinke HUSET vårt i bloggen:)

Så utrolig morsomt at dere gleder dere til kampen om den stooore julepakken !!

Vi har fått noen spørsmål om hvordan man legger vårt flotte blinke HUS ut i bloggen sin. Her er noen tips om hvordan det gjøres:)




BLINKIE I INNLEGG:


Gå i innlegget.
Velg "Sett inn bilde".
Istedet for å laste opp fra pcn på vanlig måte, så limer dere inn denne linken der det står "Nettadresse":

http://lagrebilder.no/out.php/i79078_JuleScrappeHuset.gif

lagre på samme måte som ellers.



BLINKIE I SIDEBAR:


Gå inn på "Utforming" øverst til høyre i bloggen.
Velg "Legg til gadget" i den sidebaren den skal ligge.
Velg "Bilde".
Lim inn linken der det står "Fra internett":


http://lagrebilder.no/out.php/i79078_JuleScrappeHuset.gif

Lagre på samme måte som ellers.




Håper dette var til hjelp:)

Har du ikke fått med deg hva dette er??? Les forrige innlegg :)


Vi er tilbake i morgen tidlig:)

6 kommentarer:

toi9 sa...

Yes, nå fikk jeg det til, hihi :)
Takk for forklaringen :)

Petraso sa...

Jag är med !!! Blinkin är på min sidebar!!!

Eline sa...

Yess. jeg klarte å få inn blinki inn i bloggen =)

Askepott sa...

Ja, bare man ikke gir seg, så får man det til. Endelig blinker mitt hus også. :-))

LindaSS sa...

Nå har jeg prøvd dette mange mange ganger.. men det går ikke... skjønner ingenting jeg...

LindaSS sa...

Etter masse ball fikk jeg den inn som et innlegg her...
http://lindasshobby.blogspot.com/2010/12/julekalenderen-til-skrappehuset.html

men i sidebaren min vil den bare ikke komme..