25. november 2010

Kjære julenisse...

Vi jentene i ScrappeHuset mener selv at vi har vært ganske snille i år. Så snille at vi til og med kanskje har kvalifisert oss til en julegave eller to. Derfor skriver vi denne ønskelisten, fra oss jentene i Huset til deg, kjære nisse, slik at du har en liten idé om hva som ville gjøre våre scrappehjerter aller, aller mest glade for å få under juletreet i år. Vi legger den ut her på bloggen vår før vi printer den ut og sender den til Nordpolen (vi er litt usikre på nettilgangen oppi der), slik at våre lesere (som vi også er sikre på at har vært snille i år) kan få litt inspirasjon til hva de kan ønske seg av scrappegodt i år

Sassafras Lass - Mix&Mend kolleksjonen.
Den er så fin at det gjør vondt, til å begynne med var jeg litt usikker på hva jeg kunne bruke denne flotte kolleksjonen designet av fantastisek Michelle Clement til, men nå vet jeg bare at jeg MÅ ha den. Lekker, lekker, lekker!




TaDa Creative Studios - The Big Top collection
Oppdaget denne produsenten for nylig, og synes de lager noen skikkelig fine ting! Denne kolleksjonen vil jeg bruke til å dokumentere våre turer til Tivoli i København, men også til hverdagslayouts... For hver dag er jo en fest, og livet går nå engang i berg-og-dalbaner;)






Lawn Fawn - "Bannerific"
De har så mange kule stempler, men et av de settene jeg MÅ ha er dette. Man kan vel aldri få nok av bannere? For meg som mest lager layouts, er dette perfekt og allsidig.




Nikki Sivils - "My Sweet Cherry Pie" kolleksjonen
Så mange flotte ark her! Elsker kirsebærene og det houndstootharket er vidunderlig! Perfekt til å bruke som de er, eller klippe ut små detaljer fra og flette inn i layouts.








Cosmo Cricket - "Ca 1934"
Den nyeste kolleksjonen Cosmo Cricket har kommet med, er også definitivt det fineste jeg noen gang har sett fra de. Må ha alle arkene, og de chipboardsene! Yum!






Elisabeth
Kjære Julenissen (eller kanskje det er Scrappenissen..??)
Jeg har (mener jeg selv i alle fall) vært veldig snill i år, og som en scrappende mamma jeg er, så ønsker jeg meg noen ting som jeg kan "leke" med på kontoret mitt....

Papirdesign
3ndy papir
Poppydesign - Vibeke Spigseth


Disse norske designerne er og blir i mitt hjerte! Motivene, detaljene, den følelsen disse klarer å formidle i designet sitt er bare "breathtaking".... Jeg som ikke bruker særlig mye engelske tekster, liker så klart godt de norske ordene som er på arkene. Jeg vet at jeg allerede bare kan begynne å glede meg til neste kolleksjon, så jeg må jo bare skrive til nissen om at jeg ønsker meg dem alle sammen... :)

KiwiLane
Åh, som jeg har fått opp øynene for disse, og nå er det bare sånn -vil ha mer og fler!
Jeg ønsker meg veldig disse:






Vibeke
Et fast punkt på min ønskeliste er gavekort på UnikHobby, butikken her jeg bor!! Og det får jeg alltid:) Veldig greit at man kan velge litt selv, og ikke bare stole på julenissen;)
Gleder meg alltid til å shoppe litt etter jul.
Noe av det jeg likte godt inne hos Unik nå er disse nydelige bling swirlene fra Kaisercraft. I mange forskjellige farger!! Disse er jo bare MÅ ha!!



Hver gang jeg er hos UnikHobby MÅ jeg plukke med meg noen av mine favorittark. Til jul skal jeg garantert ha meg en bunke av MAJA ark. UnikHobby har veldig godt utvalg av disse:



For kort tid siden fikk jeg høre om I lowe scrap. Et polsk firma som lager de skjønneste ark!! Jeg digger dem!!! Så kjære kjøre julenisse - en stoooor pakke med noen av disse arkene hadde gledet meg STORT :)








Jeg håper du ikke synes listen min blir for lang, du kjære nissen, men jeg må bare få lov til å ønske meg bitte litte grann fra Papirloftet også... Hvis du vil gjøre det helt enkelt - så sier jeg ja takk til gavekort også Wink Men hvis du skal legge inn bestilling til andre snille scrappejenter - så liker jeg dette veldig godt :)

Sjekk de nyhetene fra Websters da:





Jeg lover at jeg skal rydde enda mer i scrappesakene mine, hvis jeg blir den heldige eieren av denne fra Papir i hjertet. Tenk så fint det hadde blitt i sakene mine da:)



Jeg bruker massevis av halvperler - inne hos HeidisHobbtstuggu er det i alle mulige farger!!
Har veldig lyst på:)






Torill
Kanskje ikke noen bombe at Prima er øverst på min ønskeliste. Jeg ønsker med dette tagarket! SÅ nydelig



Og disse nydelige blomstene...



Neste på listen er American Craft.
Jeg får heller aldri nok av bokstaver - og de nye fra Tickers er så fine!! Spesielt Bones!


Hos TreL fant jeg disse nydelige stemplene! De ønsker jeg meg veldig...



KortHobby har masse jeg ønsker meg - men denne passer bare så perfekt til steampunk-prosjektet mitt akkurat nå!




Linn

Jeg er dypt forelsket i alle produktene til Studio2Mers. Arkene er ufattelig kule, røffe og tøffe. Fargesterke ark med spesielle og spennende design. DIGGBARE. Dette er produsenten som vet å sette fart på kreativiteten til folk. Very Happy



Andrine og Marens Landhandleri var ukjent for meg inntil for kort tid siden, nå vil jeg ha alle tapene med knallfarger de har i butikken. Men i tillegg til det har de noen flotte stempler jeg ikke har sett andre steder før. Og dette flotte "global oppvarming" stemplet ønsker jeg meg. Very Happy Se så nusselig. Very Happy



Inkido er bredspektret. De har mønsterark som representerer de fleste stiler og grad av fargeentusiasme. De har diggbare mønsterark, og jeg ønsker meg disse.



Cosmo Cricket har en leken og naivistisk stil. De leverer den ene kollekjsonen etter den andre, rålekre er de.
Nå har jeg forelsket meg i et brett chipboards. *vil ha* Wink



Scrapshop har masse flott scrap. Jeg tom turen innom for å finne kule thickers. Og se hva jeg fant. Turkise, glitrebokstaver. Very Happy



















1 kommentar:

Stine sa...

SÅ masse lekkert!! Håper jeg har vært snill i år, for nå ble plutselig ønskelista mi veldig mye lenger:-) God førjulstid til dere!!