1. november 2010

November UTFORDRINGEN og presentasjon av 3ndy

Da har vi kommet til November måned, en måned hvor det kommer til å bli mye aktivitet her inne i ScrappeHuset. Tiden er kommet for en ny utfordring, men før vi avslører hva utfordringen er, så vil vi presentere en av våre flotte sponsorer, nemlig 3ndy papirer.




Dette sier de om seg selv.

3ndypapir designer mønsterpapir for alle papirelskere, kortlagere, scrapbookere og papirkunstnere. Arkene er designet av Gudrun Loennecken og produsert i Norge på tykt kvalitetspapir. Miljøvennlig trykk. Arkene egner seg perfekt til scrapbooking og kortlaging. For inspirasjon og nyheter besøk vår blogg.


Her er den flotte julekolleksjonen deres.





Så over til UTFORDRINGEN:






*







**






Her vil vi at du skal bruke SØM på bidraget ditt. Hvordan du gjør det er helt opp til deg, men vi vil gjerne at du skriver innlegget ditt hvordan du har valgt å løse oppgavene. Her ser du hvordan vi i huset har løst oppgaven.




Sponsorbruk:
Sassafrass-bord
Gluedots
mormors gamle brodiergarn
symaskinens rettsøm




Sponsorbruk:

Mønsterark & sommerfugl - Studio2Mers
Stjerne - Kiwi Lane Design sjablong
Metallpynt - Kort Hobby
Knapp - Cosmo Cricket



Sponsorbruk;
Nicky Sivils - mønsterark og knapper
Papirloftet - blomster
Scrapbook Engro/MME og Storyteller - vimpel, bingotag, bånd, og bling
Cosmo Cricket - bokstaver
Studio2Mers - stempel



ISELIND


Sponsorbruk:

gluedots
mønsterark fra Studio2Meers



Sponsorbruk:
-Blomster fra Papirloftet
- klistermerker fra Hot of the Press
mønsterark fra I lowe scrap
-glue dots




Sponsorbruk
Mønsterark fra 3ndy papir Flair,
thickers og små bokstaver fra American Crafts
Alle blomstene er fra papirloftet
Rød blingswirl fra ScrapbookEngros
Perler fra Prima
Gul tape fra Andrine og Marens landhandleri






Sponsorbruk:
Studio Calico: Mønsterark fra Basic Grey (bakgrunn)
AdornIt: Mønsterkark (med linjer), blomststicker
Cosmo Cricket: Mønsterark (bak bildene), små klistremerkebokstaver
American Crafts: Blå sommerfugl, gul tag, Thickers
Andrine og Marens landhandleri: Washitape
Prima: Pebbles
Sassafras Lass: Bannere, chipboard, grønn blomst
Nikki Sivils: Burlap button, cordfløyelsbrad, craft flags



Da håper vi at du blir inspirert til å bli med på denne utfordringen.
Frist for innlevering er 30 november
, og en heldig vinner får en flott pakke sponset av 3ndy.






7 kommentarer:

Cathrine sa...

Dere er så flinke jenter! Nydelige LOer!! Da har jeg laget en LO og, ikke dårlig:)

Klem fra Cathrine:)

Bthorn sa...

Nyydelige DT-bidrag! Jeg har mange roller i livet, men er av og til bare meg.

Marianne sa...

Herlig utfordring for meg som nettopp har lært meg å sy på papir!
Lekre bidrag fra dere også!
Her er mitt bidrag: et vakkert troll

Ha en flott dag!
Klem Marianne

~Isabell~ sa...

for noen knallflotte DT bidrag da=) har faktisk fått laget en LO til denne=)

Aakre sa...

En flott utfordring - jeg har levert :) Måtte teste ut steampunk samtidig, og det var gøy!

Marianne sa...

Måtte lage enda en til denne jeg :D

Gøy jo!!

Scrappegal sørlending sa...

Da har jeg også levert!!! :)

Og jeg må bare si: For en FLOTT header dere har fått dere nå i juletiden! :)