26. november 2010

ScrappeHusets siste bloggwalk...

... i alle fall for denne gang! Nytt år står for tur, ny kalender er laget og vi har valgt at bloggwalken vår ikke blir et av de nye punktene. 26. desember avslutter vi det hele med en blogghopp her i Huset, gled dere til fin inspirasjon og flotte premier!

I anledning av at dette er vår siste ordentlige bloggwalk, har noen av oss også kikket litt utenfor Nordens grenser, for å plukke ut scrappeprosjekter og scrappere som inspirerer oss aller, aller mest akkurat nå. Dra krakken attåt PC-skjermen, sett deg ned og bli overveldet av nydelig inspirasjon!


Elisabeth:
Denne måneden har jeg valgt meg ut en blogg som jeg virkelig lot meg facinere av. Her hos Anita Thorsen fant jeg de kuleste, lekrest, herligste, og mest bedårende kortene jeg har sett på lenge finnes ingen tvil om at 3D er kult altså.....


Skal du lage en liten hilsen/oppmerksomhet til barnehage/venninner til jul? Se på denne lekre emballasjen som hun scrappet. :o)


her ligger det inspirasjon og teutorials for de som måtte ønske det til å lage litt ekstra spennende kort med det lille ekstra av effekter ... og jeg er sikker på at hun setter pris på en kommentar i bloggen sin :o)

Torill:
Jeg er i Steampunk-modus, og da jeg så denne LOen på min svenske bloggrunde, viste jeg at dette ble min store favoritt denne måneden! Sjekk alle detaljene da - jammen er det med en engangsgrillrist der også!! IN LOVE!!
Det er Marja som har laget denne. Hun lager masse hærlig! De LOene er lekne og fulle av hærlige detaljer!




Ikke nok med den svarte flotte LOen - hun lager så hærlige fargerike LOer også. Som denne -


Helt nydelig!! Takk for super inspirasjon!!


Linn:
Jeg har forelsket meg i Ellen Karins blogg. Love
Hun er kreativ scrapper som mestrer mangt og meget. Jeg blir fasinert av alle hennes kule kreasjoner i tilegg til råflotte kort og LOer. Very Happy

Da jeg så disse rålekre og nostalgiske pakkelappene med alle de søte detaljene var jeg solgt. Wink Ta deg en tur innom bloggen for flere inspirerende skaperverk! Wink

Se på denne nydelige te-boksen. Full av perler og blonder og bling-bling. Sjarmerende stempeltrykk og herlig blomsterklynge. *vil ha* Very Happy








Vibeke:
Jeg har forelsket meg helt jeg Love
Det er sjelden jeg finner blogger som jeg faller hodestups for, men det har skjedd nå. Denne dama her er bare helt RÅ - og du MÅ inn i bloggen hennes. Japansk dame, som er bosatt i Australia.
Her scrapper de nydeligste shabby LOer - og de tøffeste LOer + at hun tar noen utrolig flotte bilder.
Naomi har imponert meg stort!!:)

Må bare vise frem 2 Loer fra bloggen hennes jeg:





Her finner du bloggen hennes: http://naopcapps.blogspot.com/


Ann Cicilie:
Jeg velger meg ikke én (det er umulig), men TO (egentlig for lite det også, men skitt au, you get the picture, dama er GENIAL!) layouts fra Larissa Albernaz.

Alle fargene og detaljene i hennes prosjekter gjør meg svimmel av glede! Av og til printer jeg ut et bilde av en av hennes layouts, og så kan jeg sitte leeenge og bare finstudere detaljer og nyte hennes kreative orginalitet og bli inspirert.

En dag skal jeg på kurs med den dama. Det skal jeg bare. Det blir jeg nødt til!





Iselind:
 Det er ingen hemmelighet at Ingvild Bolme (www.invildbolme.com) kan scrappe. Hun imponerer gang på gang mes sine mesteverk, men denne gangen ble jeg ekstra imponert. For et arbeid hun har lagt i denne LOen. Jeg digger kanten rundt, bildet og fargene. Jeg ble rett og slett helt stum. Ta deg en tur i bloggen hennes. Der har hun vist steg for steg hvordan hun har laget kanten.
Takk for inspirasjonen.

2 kommentarer:

toi9 sa...

Tusen takk for titten, på alt det herlige dere har plukket ut :)
Mange inspirasjoner!!

Ha ei fin helg damer :)
Klem

naop sa...

Hi It's Naomi. Thank you for selecting my layouts for inspiration. I am so honoured to share my passion, creativity, imagination and of course a little bit of obsession :)Thank you again!!