11. november 2010

Scrappelyset for November

Før vi avslører hvem som er vårt ScrappeLys i november, skal vi annonsere vinneren av forrige måneds lifting. Da var det jo Mette som skulle liftes, og det var utrolig masse vakkert!!!


Den heldige vinner av disse vintagebildene fra Pretty Vintage, er.......




Pia Iris med denne vakre liften!




Send oss adressen din, så skal du få motta disse så fort som mulig! Gratulerer!





Da er det tid for å avsløre ScrappLyset for November. Vi har funnet en fantastisk scrapper, som er utrolig dyktig og veldig inspirerende. Vi har brukt lang tid i bloggen hennes, og funnet den ene skatten etter den andre, så dette er en scrapper dere bør besøke.



Og ScrappeLyset er








Dette er hva hun sier om seg selv.


Jeg er 35 år, fra Ålesund, men bosatt i Molde. Jeg er gift med Ole- Kristian, og har 2 nydelige jenter. Jeg begynte å lage kort da jeg hadde fødselspermisjon i 2006. Dette ble etterhvert til scrapping, og det ble min store kjæærlighet, etter familien såklart!



Her ser dere layouter som vi i Huset falt for;


VIBEKE:
Sjekk så herlig denne er da!!
Jeg elsker shabby følelsen den hele LOèn gir meg!! Bildet er bare nydelig- og blomstene er bare perfekt plassert. Jeg likte godt hvordan sommerfuglene popper ut av siden.
En skikkelig WOW LO!





LINN:
Brun og turkis. Mmmmmmmmm! Blir det bedre??? Behagelig og god LO. Et sjarmerende bilde som oser av vårsol og glede. Pynten er med å skaper et deilig, harmonisk uttrykk på denne siden. den herlige rosen er jo bare helt pefekt. Stilig med rivekanter, sommerfugl og fjær. Ryddig og fin LO, samtidig en vakker og innholdsrik side.






ISELIND

Hvor flott er ikke denne LOèn- jeg digger mist bruken, og alle blomstene, og LOVE detaljen er kjempesøt. Og bildet er kjempefint, som oser av søskenkjærlighet. Jeg ble skikkelig inspirert av denne, og av veldig mange andre layouter i bloggen til Synnøve. Det anbefales at du tar deg turen dit hvis du ikke allerede har vært der. Jeg kommer iallefall til å dra dit mange ganger.





ELISABET ;

Helledussan for en herlig overskrift, og bildet i seg selv sier mer enn tusen ord.....Jeg simpelhen digger fargene som er brukt her, for makan til blikkfang og fresh LO skal man lete lenge etter spør du meg. Rett og slett veldig inspirerende.





ANN CICILIE ;

Jeg blir nødt til å fortelle dere en hemmelighet....når jeg ser hva denne dama får til, så får jeg lyst til å bruke blomster på layoutsene mine! Og jeg som svært skjelden/aldri bruker sånt. Når jeg prøver med blomster på LOene mine, synes jeg alltid de blir forferdelig tamme og uorginale (men jeg bruker de av og til likevel, for fint er de jo). etter å kikket igjennom bloggen til denne dama, og lagt til 6-7 LOer i inspirasjonsmappa mi, har jeg tonnevis ideer til kreativt bruk av blomster. TAKK, Synnøve!

Jeg velger meg denne flotte, fargerike og blomstrende layout.....Perfeksjon!!





TORILL ;

Jeg var redd en stund for at damene hadde tatt alle de LOène jeg likte- for alle var jo så lekre! Men jeg trengte ikke å bekymre meg. Her i Synnøve sin blogg er det MESTERVERK på mesterverk. Herlighet for en inspirasjonskilde. Rett inn i blogglisten min i allefall!

Jeg klarte ikke å bestemme meg for en, så derfor tar jeg 2!








Da håper vi at dere ble inspirert av ScrappeLyset, og har lyst å lifte en av hennes LOer. Fristen for denne oppgaven er 10. desember. Vi gleder oss til å se hva du lager.
Du kan vinne en pakke med div. limprodukter fra GlueDots. Det trenger vi vel alle:0)
Lift lyset innen 10.desember, og link opp bidraget ditt - husk å vise til Synnøves blogg og hva du lifter.

Ha en fin dag

Hilsen jentene i ScrappeHuset

11 kommentarer:

pia iris sa...

oioioi så morsomt at jeg vant da. og synnøve har jeg fulgt lenge, hun er en av mine favoritter så dere skal ikke se bort fra at jeg lifter en av hennes også.
ha en super dag alle sammen. klem fra en glad pia

Grethe sa...

Gratulerer til Pia, og gratulerer til Synnøve! Strålende gode scrappere begge to! Jeg følger begge, og de lager nydelige ting hver eneste gang!!

toi9 sa...

Gratulerer Pia !=D
Kjempefin lift!!
Må innom Synnøve ser jeg, for det var mye lekkert dere hadde funnet :)
Mulig det blir en lift også ;)

Ha ei fin helg :)
Klem Toini

pia iris sa...

så ble det en lift av en av synnøves flotte LOer allerede i kveld gitt :o)

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/11/magisk-mte.html

ha en flott helg alle dere i huset. klem pia

Synnøve sa...

Gurimalla for en ære!!!
Dette var litt av en overraskelse gitt, stas rett og slett.
Tusen takk for alle de flotte ordene. Setter sååå stor pris på hver og en.
Gleder meg til å se lifter;)
Klem og god helg til alle sammen.

pia iris sa...

takk for mottatt flott premie. klem pia

Aakre sa...

Synnøve:

Så UTROLIG mye flott du lager!!!! Jeg er så imponert og inspirert :) Håper jeg får tid til denne til helga - da skal jeg kose meg i galleriet ditt :)

Jentene på Huset: dere er flinke til å finne flotte scrappelys som inspirerer til kreeativitet :)

Aakre sa...

Da har jeg levert et bidrag :)

Merete sa...

Da har jeg endelig levert et bidag igjen her inne - på tide kanskje.

Takker Synnøve for lånet av LO:)
Masse flott i bloggen din:)

Og takk til ScrappeHuset som klarer å inspirere meg til å scrappe litt igjen :)

God helg:)

Caroline sa...

Fikk tid til denne også jeg! :D herlige LOer alle sammen! Vanskelig å velge!!

Bthorn sa...

Synnøve lager de vakreste LOer og jeg skal se om jeg rekker å lifte henne. Hadde egentlig tenkt å ta en scrappepause i desember for å forberede julen...