30. november 2010

Vinn STOOOR julepakke!!!

ScrappeHuset skal gi bort en kjempestoooor julepakke!!!
Kanskje det er DU som stikker av med den???

Slik fungerer det:

Hver dag fra den 1-23 desember viser vi frem en flott premie fra en av våre sponsorer - denne premien putter vi oppi den stooore julepakken vår.


Dvs at den stooore julepakken vår vil inneholde hele 23 pakker !!!:)



Alt du må gjøre for å vinne denne store julepakken er:
LEGG IGJEN KOMMENTARER!!! Dvs at du tilsammen kan legge igjen 23 kommentarer - den 24 desember trekker vi ut 1 vinner som stikker av med hele pakken!!!
Så jo flere kommentarer du legger igjen - desto større mulighet til å stikke av med hele pakken.

I tillegg til å kommentere må du gjøre en liten ting til:

Legg ut vår kule julelogo i bloggen din
- gjerne både i eget innlegg og i sidebaren din:)





Den 24 desember trekker vi vår heldige vinner!! Pakken blir sendt så fort vi får adressen. Denne gangen spanderer vi jentene portoen for vinneren.

Desember blir måneden hvor du må stikke innom ScrappeHuset hver eneste dag - en god vane det!!!!:)

Sjekk hva dagens premie er - legg igjen en kommentar:)

I tillegg til JULEKALENDEREN vår har vi massevis av flotte gjester som har lagd mye kult for oss, det kommer MiniKurs, artikler - og selvfølgelig våre faste utfordringer.


Ta med deg vårt blinkende HUS og lim det inn i bloggen din!!:)
(les her hvordan du gjør det)

Velkommen tilbake i morgen:
Da starter ScrappeHuset kampen om den stoooore julepakken!!:)


49 kommentarer:

Julia sa...

Så hyggelig!
Jeg er alltid innom dere ved oppdatering. Gleder meg til å lese her i desember!
Også satser jeg på at jeg blir den heldige vinneren :-)

Arnlaug sa...

Oi dette kan bli spennande! Gøy med jul:-)

Eg er omtrent daglig inne og sjekker bloggen dåkas, så skal nok kommentera ja:-) Skal gjera mitt ytterste for å sikra meg muligheten til å vinna denne;-)

Ha ei strålande adventstid!

Anne Bente sa...

sååååå spændende da :)

Kitt sa...

Århr hvad, det lyder spændende :)

Ann Kristin sa...

Oi så spennende! Er innom her stadig vekk og kikker...men har ikke kommentert noe enda...skal jammen bli flinkere til det nå :) Den kule julelogoen deres har blitt lagt til i sidebaren i bloggen min! :)

Asil sa...

Hahaha - jeg sendte visst inn kommentaren hos Vibeke istedet, jeg, hahaha! Men jeg liker jo Scrappehuset likegodt her! :D Så blinkie er på bloggen, og så er det bare å være snill pike og krysse fingrene? :)

Juleklem fra Asil :)

~Isabell~ sa...

for en kanon artig idè da, jeg melder meg på hver dag så sant jeg har mulighet=)

Henrikke sa...

Sååå utrolig spennende !!! Selvfølgelig er jeg med. Håper på vinner lykke idag og resten av dagene i desember :D

Silje sa...

Tjoho! Klart jeg vil være med på detta! :D

Anette sa...

Kjempespennende!!
Dette vil jeg helt klart være med på!
Gleder meg til å se hva som kommer i morgen ;)

Burbulex sa...

Hura hura! Så spennende! Den julelogoen deres har blitt lagt til i sidebaren i bloggen min!

http://burbulexscrap.blogspot.com/

Hilde sa...

oioi, dette må man jo bare være med på....går inn i bloggen og fikser en logo nå med engang..

Gro sa...

Så moro, godt jeg er innopm her nesten hverdag. :)

toi9 sa...

Så spennende!!!=)
Er nå innom når det kommer nyheter fra dere. Følger med på alt det dere legger ut, så skal prøve på hver dag i desember også.
Håper jeg ikke har brukt opp kommentar lykken min, hihi :)

Klem

toi9 sa...

Lurer virkelig på hvordan man greier å få kopiert det lekre blinkende huset dere ??? Jeg får det rett og slett ikke til å blinke!=) Kan dere gi meg et lite kurs, hihi :)

Klem

inger synnøve sa...

denne var litt anderledes og dermed mer spennende :)

Hanna sa...

Såå kult♥ Og ikke minst spennende! Jeg vil veldig gjerne være med! En skikkelig fantastisk julepakke som jeg virkelig håper å være så heldig å vinne.. ;) Inne på beøsk er jeg hver dag, men så er vel jeg ikke akkurat den flinkeste til å kommentere.. ;)

Ha en koselig adventstid!
Klem fra Hanna♥

salvie sa...

Så gøy konkurranse dere har laga til oss! gleder meg mase til hver dag inne på scrappehuset i desember:-)

lise sa...

så spennende!! gleder meg til å se hva dere legger ut:) har lagt til julelogoen deres i sidebaren i bloggen min:)

Caroline sa...

wæææ.. denne må man være med på! Så spennende :D

Meretekj sa...

Kjempespennende!
Gleder meg:0)

Cathrin sa...

Så morro, denne vil jeg gjerne være med på. Har skrevet et lite innlegg i bloggen og lagt blinkehuset i sidebaren.
-Cathrin-

Alhana sa...

Oioi så spennende.
Dette vil jeg gjerne være med på-
Blir kjekt å følge med dere i dere i desember :)

Marianne sa...

Detta blir gøy!!! Har fått lagt inn det kule blinkende huset i sidebaren min.

Anja's KortKreasjoner sa...

Ååå så stilig utfordring og artig vri :) gleder meg til å delta :) har fått det stilige blinkehuset i bloggen min :)
Klem, Anja

Knerten sa...

Så hyggelig - takk for invitasjon, jeg henger meg på. Blinki'en er på plass i sidebaren på bloggen min, og nå er jeg følger her, slik at jeg garanter skal få med meg alt som skjer :-)
God advent til alle dere i DT !
T.

Dorthe/Dob sa...

Det vil jeg gerne være med til :)
Meget spændende ... :)

Lille`s hule sa...

♫♪ Juhuuuuuuuuuu
så spennende :)
Dette må æ selfølgelig være med på.
Nu skal æ lime inn det flotte blinke huset i bloggen min :)
Ha en flott og kreativ advent alle sammen :)

Scrappegal sørlending sa...

Så STIIIILIG Blinkie!!!!! :D Love it!!!

Og så gøyal utfordring/førjulsoppgave dere har satt igang da!!! Kjempemorro!! Så nå skal Scrappehuset ligge fast i internett-tabene mine i heeele desember!!!! :)

GLEDER meg til å se hva mer dere finner på! ;)

Klem!!

Lise Mariann sa...

Så spennende! Jeg er definitivt med! :)

Og gleder meg til å se masse flott gjennom adventen. :)

Olga_art sa...

very interesting! Posted a picture, I'll be looking forward to the first day!

10na sa...

JA, hvor bliver det bare spændende. Held og lykke til os alle. KH 10na

Gunn-Elin sa...

Åååååå!!! For en morsom og spennende julekalender :) Den vil jeg selvfølgelig være med på, og har jo veldig lyst til å vinne :D Og reklamerer mer en gjerne for dere i bloggen min :)
Ønsker dere alle ei fin adventstid.
Klemmer fra meg :)

Tone K. sa...

WOW....dere er jo bare helt rå !!!
Gosh...en slik julepakke hadde jo bare tatt pusten fra en :o)
Ønsker dere en fin førjulstid!

nedergaard sa...

Jeg elsker julegaver, så mon ikke denne store pakke kommer til mig.
Glæder mig til at kigge ind hver dag.
Har lagt blinkie huset på min blog

May-Bente sa...

Åj så spennende, her må det følges med.

Klem fra meg:))

Vibekke`s Scrappbooking Art sa...

Nå er jeg også med..lagt meg som følger også....Dette blir Kjempespennende!
Gleder meg:0)

Bettina sa...

oooh, ja! jag e också med, självklart

Bettina sa...

fortfarande med, hoppas bara jag inte missat att kommentera någon stans, nu ska jag försöka lägga upp huset i bloggen min. tack för underbar inspiration,! kramar

Hege-Annie Simonsen sa...

Heisann! :)
Har nå lagt ut blinkende hus i sidebaren i bloggen min! Krysser fingre i denne sammenhengen! Ha ei fin adventstid fortsatt, alle sammen! Klem, Hege

Hilde/Scoobie sa...

Blinkie ligger nå i side baren på bloggen min - selfølgelig. Beklager at jeg har brukt litt tid på å få somlet meg til det :-)

Gleder meg til å se hva dere har å by på utover :-)

Eline sa...

Å så spennende. Dette vil jeg gjerne være med på. Har lagt inn det blinkende huset med link til bloggen deres og en overskrift som forteller om vinnermuligheten =D
Gleder meg til å følge med

lissy-hanne sa...

Jeg er godt nok ikke en af dem der vinder, men har sat jeres blink på min blog den pynter meget, og jeg følger jeres blog og har gjort længe, hvor jeg fåe mange gode ideer.
klem

synnøve sa...

For en herlig julegave dere vil gi bort. Har lagt inn huset i sidebaren min. Skal følge med på denne i desember.

Petraso sa...

Jag har lagt in blinkien och är en följare av denna blogg!!! håller tummarna för vinna julpakken!!!

Jeanette ♥ sa...

Næh, så moro.
Fant ikke denna før nå, men jeg er med ;o)

God førjulstid.

Klem

Nina sa...

Kom over denne julekalenderen i dag og har nå hevet meg med :D

Spennende å se hvem som får den til slutt

Mechtayou (Olga) sa...

Så artig! Takk for julemoro! :))

Sanne Nielsen sa...

Tak for chancen for en extra julegave :-)http://kreativesanne.blogspot.com/2010/12/stor-julepakke.html