11. desember 2010

11 Desember - ScrappeLyset



Tenk, nå går det virkelig unna mot jul dere, og i dag har vi gleden av å presentere det siste ScrappeLyset for denne gang. Fra Januar 2011 så kommer det en ny, fast og spennende post her i ScrappeHuset, så det er bare å følge med videre.....

I julenissens STORE sekk, så putter vi i dag oppi denne godbiten fra
Patternscape



Så takker vi for alle som deltok i liftingen av NovemberScrappeLyset som da var Synnøve.

Den heldige vinneren for november og vinneren av Gluedots er:

tusen takk for ditt flotte bidrag.
Send oss adressen din, så får du premien din i posten.




Her er ScrappeLyset for Desember



KATRINE
heter hun, og her er hva hun skriver om seg selv i bloggen sin;
Jeg er 83 modell og bor i Elverum, sammen med min datter Natalie som er født august 2006. Jeg er hjemmeværende på heltid og den store lidenskapen er scrapping :D Her inne vil jeg laste opp litt bilder og vise frem scrapperiene mine. Synes det er en grei måte og holde familie og venner oppdatert på. Så velkommen hit :D

For å komme til bloggen hennes så kan du klikke HER men først håper vi at du vil lese og se litt på hva vi jentene i ScrappeHuset har lyst å fremheve hos denne kreative damen.

Torill sier;
For noen nydelige LOer det er inne hos Katrine! Og hun tar noen nydelige bilder! Og da passer det så utrolig bra med slike whitespace/clusterLOer!!! Jeg ble så inspirert da jeg hoppet inn i bloggen hennes! Se bare på denne VAKRE LOen her!

DET nydelige bildet og helt perfekt pynt!!! In LOVE!!




Iselind sier;
Gosh for en herlig blogg- den skal rett inn på blogglisten min i allefall. Her ligger den ene skatten etter den andre, og jeg falt pladask for dette søte veggbildet. Et sånt et vil jeg gjerne ha på veggen.
Takk for inspirasjonen.




Ann Cicilie sier;
For en herlig blogg! Har virkelig kost meg med å kikke på Katrines kreasjoner!

Jeg har valgt en layout hvor jeg synes temaet var SÅ gøy, jeg elsker å scrappe slike morsomme hverdagsøyeblikk, og elsker også å se andre gjøre det samme. Layouten var gjennomført nydelig, og bildet fantastisk!




Linn sier;
Kathrine er en utrolig dyktig scrapper, og hun scrapper det meste i minimalistisk stil. Men da jeg måpende satt å bladde meg gjennom den ene LOen vakrere enn den andre, dukket denne SKATTEN opp.

Her har hun pyntet lokket på en eske. Se på denne FANTASTISKE KREASJONEN. Fargene, detaljene, komposisjonen. FABELAKTIG. I'm in LØV




Vibeke sier;
Jeg er dypt misunnelig på alle de som klarer å lage C&S Loer!! Se på denne her - noe så vakkert, elegant og pent. STILIG!!

Ble veldig inspirert i bloggen din, Katrine.




Elisabeth sier;
Lo'ene dine har et så herlig og rolig preg, og du klarer å fortelle historien med de flotte bildene du tar og den enkle måten å scrappe på (som ikke faller like lett for alle tross alt) Takk for at du deler av din kreativitet



Ble du inspirert du også til å finne noe i bloggen som du kan lifte? Legg inn ditt bidrag her i bloggen hos oss, innen 10. januar 2011, og kanskje nettopp du blir vinneren av denne flotte stempelplaten fra
Dear Lizzy + American Craft



Husk å skrive i bloggen din hva du har liftet fra Katrines blogg

-ha en fin fin lørdag videre alle sammen




60 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

God morgen :) Og gratulerer som månedens scrappelys Katrine. Litt vemodig at dere slutter med denne posten, men er veldig spent på hva nytt og spennende vi har i vente fra dere scrappedamer i huset :)
Og ganske så spennende å se hvem som blir den heldige eieren av julegaven deres også.
Klem klem :)

Charlotte sa...

Godmorgen.
Tillykke med at være månedens scrappelys, Katrine. Det er nogle vældig flotte ting du laver og jeg skal helt klart indenom din blog og finde noget jeg kan scraplifte. :0)
Super flot inspiration!

Anja's KortKreasjoner sa...

Gratulerer som månedens scrappelys - kjenner jeg klør etter å komme inn på bloggen å titte videre, så mye lekkert du har kreert! Jeg og vil ha slike veggbilder.
klem, Anja

Scrappegal sørlending sa...

Gratulerer så MASSE til Siv Anne som vinner av det forrige scrappelyset! :)

Og wooow, for en fantastisk dyktig scrapper dere har funnet som scrappelys denne gangen!!!!! :D
jeg er suuperimponert! Hun takler jo det meste, og du verden så fantastiske bilder hun tar!!!! :D

Ann Kristin sa...

Katrine har jeg vært innom flere ganger, en duperdyktig scrapper,så jeg skjønner godt at hun ble valgt ut!! Gratulerer til vinneren av forrige scrappelys :)

Meretekj sa...

Her var det mye lekkert og se.
Fantastisk bra scrappelys dere har funnet!

Maria Therese sa...

Så mange fine lo'er!!

Aakre sa...

Masse lekkert her altså :)

Lille My sa...

Så mange nydelige loer ;)))
Ønsker alle ei super helg..

Silje sa...

For noen fantastisk flotte kreasjoner! Jeg er helt betatt av de vakre, rene LOene! Tusen takk for all inspirasjonen!

Cathrin sa...

Så utrolig mye flott og masse fin inspirasjon.Falt totalt for sleden med den lille nissen i, nydelig!
Ha en flott 3. adventshelg!
-Cathrin-

~Isabell~ sa...

denne damen har ikke jeg hørt om før, men nå ligger hun blandt mine favoritter=) LEKKERT

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse Siv Anne Nydelig lo`og en vakker pusekatt :) Så masse lekkert og variert det er inne hos Katrine !!! Tusen takk for inspirasjon <3 Go`klem med ønske om en herlig førjuls lørdag :))

Hege sa...

Masse flott inspirasjon!! - takk!
:-)

Turid sa...

Gratulerer! - og wow så mye lekkert å se :)
Ha en fin lørdag!
Hilsen Turid

Guri sa...

Den kattepusLO`en var lekker. Og bloggen til Katrine skal besøkast med ein gong.

Norunn sa...

Gratulerer så mye til et fantastisk scrappelys! Her var det utrolig mye lekkert!

toi9 sa...

Gratulerer så mye til Siv Anne som liftvinner :)
Mye lekkert dere har funnet til denne månedens scrappelys!
Må innom å kikke.....og muligens lifte :)
Lekkert fra Patternscape i pakken også.

Klem

Knerten sa...

Jeg lar meg stadig imponere av andres verk, og i dag er intet unntak. Fantastisk mye flott Katrine har laget, lokket hadde noen kjempeflotte kreasjoner :-)

Katrine sa...

wow dette ante jeg ikke noe om. min blogg er ikeknoe volsomt besøkt, (den telleren min juger nok litt den hoppet 10000 av seg selv helt plutselig:P) jeg er ganske dårlgi på å blogge egentlig. og jeg får ikke andre mail fra bloggen min enn virus komentarer jeg må inn å slette. sa idag da jeg åpnet mailen min å så sååå mange komentarer forsto jeg at det var no ugler i mosen. :P
tusen takk for at dere har valgt meg. det setter jeg kjempe pris på :) skikkelig moro var det :D
tusen tusen takk for alle fine komentarer. blir helt rørt jeg :)

Eline sa...

Gratulerer til Katrine.
Så mye lekkert her da..
Ha en fin dag.
Klem

Wenche sa...

Gratulerer Katrine. Det er VEL fortjent.

Tone K. sa...

Gratulerer så mye til Siv Anne ! :o)

Gleder meg til å titte i bloggen til det nye scrappelyset. Så mye flott da gitt ! :o)

Ønsker dere en fortsatt flott adventstid ! :o)

Kari sa...

Gratulerer til Siv Anne, nydelig LO!
Utrolig mye flott hos månedens scrappelys også!!
Takk for inspirasjon!

Ellen Karin sa...

Utrolig mye flott å se på i bloggen til Katrine.

Gro sa...

Katrine er så dyktig til og lage c&s loer. Å lokket på denne esken, er det jo bare og ta av seg hatten for! :)

Gro.

Caroline sa...

Så stilige bilder hun bruker på LOene sine!! Herlig stil også.
Flott premie i pakken denne gangen også :D denne blir jo proppfull av godiser :D

Turid sa...

Katrine lager så utrolig fine LOer!! Henne har jeg lyst til å lifte! Jeg synes det er såååå spennende med den pakken! Gleder meg til å se hvem som blir den heldige. Klem fra Turid

GryA sa...

Flott scrappelys denne gangen også! Blir spennende med ny post til neste år. Gleder meg til fortsettelsen.

Tonje sa...

Gratulerer som månedens scrappelys, velfortjent! Mange flotte ting som er plukket ut :-)

10na sa...

Jeg er med.......KH 10na

Stine sa...

Nå har jeg forvillet meg langt innover i bloggen til Katrine, her var det masse flott inspirasjon å hente! Og julepakken deres begynner da også å bli veldig flott! God helg til dere alle!

Klem fra Stine

Petraso sa...

Så inspirert att titta här i bloggen!!! kempe flotte ting!!!

Anette sa...

WOW sååå mye lekker inspirasjon!!

Lille`s hule sa...

Masse flott :)
Hans vant x-faktor og æ trækk lodd nr 11 :))))) Super kveld :)
Kos dere folkens :)

salvie sa...

Veldig flotte skisser fra Katrine! så inspirerende skisser.Og den flotte jule dekorasjonen hennes var bare helt nydelig:-) Veldig spennende å ha nedtellingen til jul her inne hos dere:-)

Alhana sa...

Gratulere som lift vinner Siv Anne, kjempe flott LO.

Og så mye flott det var å se i bloggen hos månedens scrappelys :-)

marit sa...

En verdig siste inspirator i år!
Lekkert!
Håper jeg rekker denne utfordringen!

eniloraK sa...

Sååå mye fint!

Lodd nr.11. i den store julepakken.

oheidia sa...

Så flotte skisser og Siv annes katte-lo var kjempefin! Hærlig alt sammen!

Linda sa...

Gratulerer så masse som månedens scrappelys Katrine! Du lager enormt masse fint, og er en skikkelig inspirator for meg i alle fall!

Dorthe/Dob sa...

Vildt smukke og meget inpirerende Lo's

Siv Anne sa...

Så artig at jeg vant liften av Synnøve. Tusen takk :)Nå var jeg virkelig fri for glue dots så det var en perfekt premie.
Superdyktig scrappelys dere har funnet frem.

synnøve sa...

Så mange flotte LOer av Katrine. De helt enkle var bare helt nydelige ( vintermotiv)Flott med slik inspirasjon, nå skal jeg inn på bloggen din for å se.

Olga_art sa...

What is a fat pack! Wonderful work designer Katrine!

Hildegunn sa...

Et flott scrappelys dere har funnet. Mange herlige papirarbeider i bloggen, ser jeg :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Du lager sååå mye flott, Katrine! :)) Velfortjente kommentareri din blogg!! God adventstid, fortsatt!

LindaSS sa...

Må si jeg falt helt for det pyntede lokket.. så nydelig.. :)

Karina Bunkenborg sa...

Lækre lækre ting i har lavet. Og ikke mindst stemplerne!
vh Renne

Nina sa...

Dette er en blog til inspirasjon for oss lesere

Helene sa...

Mykje flott og inspierende. Veldig gledelig å sjå på alt det flotte hun lager!

Janne-Lise sa...

Så mye flott - takk for at dere gif oss anledning til å få med oss dette :)
Mye inspirajon og hente også her.
Janne-Lise

Jeanette sa...

Så herlig dame! Nydelige layouts! :)

Hjemmkos sa...

Et flott lys :)
For noen flotte inspirasjonsprosjekt!

Linn sa...

Åh for en flott scrapper Katrine er, ble helt satt ut av den elegante og stilrene måten hun scrapper på. Hennes Loer har også en nydelig ro i seg som er virkelig en bragd å klare å formidle gjennom scrappingen altså!

Skal absolutt inn og titte mere hos henne♥

Arnlaug sa...

Wow, så utrulig mykje flott du lager! Skal inn i bloggen din ja:-)

Berit sa...

Hei!
Jeg er så fersk i dette gamet at jeg ikke skjønner helt hva denne konkuransen går ut på. Hva betyr lift? En LO har jeg kanskje funnet ut betyr lay out?
Så til akkurat denne konkuransen. Skal vi levere et bidrag hvor vi bruker et bilde og "pynter" det? Srapper? Blir nesten litt flau, men når en ikke vet så vet en ikke! :)

Vibeke sa...

Hei Berit:):)

Så bra at du la igjen kommentar i bloggen vår. Da kan vi hjelpe til med forklaringen vi:)

En LO = En layout, en albumside

Lifte betyr å herme :) Dvs at man finner en LO/kort man vil lifte - og nesten kopierer denne. Man kan ha annen pynt enn den orginale - men pynten skal være på omtrent samme sted. Fesks du kan ha en blomst der den du lifter har metallpynt:)

Denne konkurransen går ut på at du finner en LO/kort hos ScrappeLyset vårt - og lifter den:)
Legg ut resultatet i bloggen din - og legg igjen en link hos oss:)

Takk for at du spør. Håper dette kunne være litt oppklarende:)

jannek sa...

Her var det mye inspirasjon og hente:)

Ina Emilie sa...

Så utrolig mye fint det var å se i bloggen til månedens scrappelys :)