12. desember 2010

12. desember - Benita Bruncke, del 2







Halve sjokoladekalenderen er tømt (eller er det noen som allerede har spist det hele kanskje?), og det er i dag kun 12 dager til julaften. Det finnes nok et par skippertakmennesker blant oss i Huset, og også blant dere også vil vi tro, og for de som tilhører den kategorien er jo 12 dager tross alt et haaav av tid. Julegavene kan stadig kjøpes i morgen, det er fortsatt tid til å lage julekort (og om man ikke får sendt dem før januar så har jo ikke det noe å si, det er tanken som teller!), og vi håper at dere som oss har begynt å sette pris på en liten morgenhyggestund her i ScrappeHuset med nydelig inspirasjon og muligheter for å vinne den store julepakken:)

I dag er det dette stempelen fra Hot Off The Press som havner i pakken sammen med alt det andre lekre.


6. desember presenterte vi danske Benita Bruncke og to av de flotte prosjektene hun har laget for oss. Vi er stolte av å i dag kunne presentere de to neste. Enjoy!

Sjokoladeeske:
 Selve æsken er beklædt med papir fra Inkido. Forsiden er dekoreret med "flinga röd", en gammel nodeside, noget bølgepap, et julemandsbillede og nogle blandede blomster fra Wild Orchid Craft. Stemplet er fra Orion Design.dk. Det hele er sværtet med vintage photo. 






 Julekort:
Kortet måler 6x4" og er lavet i kraftkarton. Jeg har brugt langt de fleste af mine rester fra de tre andre ting til dette kort. Alle rester er limet på et stykke papir side om side og er til sidst sværtet med vintage photo. Stemplet er fra Orion Design. Båndet er fra gemmerne og blomsterne er fra Wild Orchid Craft.


Vi håper dette inspirerte dere til litt julescrappekos, ha en fin dag!

58 kommentarer:

AGJ sa...

Tak for inspirationen.
En rigtig flot æske.

Et fedt bidrag til den store pakke

nedergaard sa...

Hvor er det en flot æske og så smuk kortet er blevet af rester

Lækker gave til pakken

Ha en dejlig 3. advents søndag

alfsvaag sa...

Så nydelig eske, å et koselig julekort, mye inspirasjon å hente

Aakre sa...

Takk for enda mer inspirasjon :) Dere har funnet fram mye flott og vise oss i kalenderen. Liker veldig godt den sjokoladeesken - den var LEKKER! Og den julepakken trur jeg blir veldig bra :)

~Isabell~ sa...

herlig=)

Stine sa...

Takk for super inspirasjon en søndagsmorgen! Må si jeg gleder meg til å titte innom dere hver morgen og se hva dere har funnet på :-)

Gro sa...

Kjempe fin eske,likte også veldig godt julekortet! :)

Gro

Synne_:) sa...

Vakker juleinspirasjon og nok et tilskudd til den kjempespennende stooore scrappe pakken :)) Skal bruke dagen på å lage bordkort til de søte små SFO barna jeg skal lage julebord for denne uken :)) Ha en riktig så herlig 3. søndag i advent :)

Maria Therese sa...

Nydelig eske og kort!!

Turid sa...

Flott eske og kort! Fikk inspirasjon til å finne frem bølgepapp igjen!
Hilsen Turid :)

Meretekj sa...

Kjempeflott vintageeske!

Cathrin sa...

Nydelig, både esken og kortet og ennå et flott bidrag til den store premien. Huff, kjenner jeg blir skikkelig stressa når jeg tenker på at det er bare 12 dager igjen...i dag er det baking som står på tapeten.
Fortsatt godt advent til dere alle!
-Cathrin-

Lille`s hule sa...

Alldeles nyyyydelig :)
Jeg trekker mitt 12 lodd og ønsker dere alle en flott adventsøndag :)
Hær sneer det endelig og jula skal synges inn i dag :) Koselig :)

Silje sa...

Lekre kreasjoner! :D

marit sa...

Lekkert! Lekkert!

Knerten sa...

Kjempeflott eske :-)

10na sa...

Ja, hun er superdygtig hende Benita.
KH 10na

Hege sa...

Nydelig!!
Ønsker alle en flott tredje søndag i advent!

Guri sa...

Flott sjokoladeeske.

Norunn sa...

Superflotte kreasjoner! :D Til og med restene får gjort nytte for seg. Super inspirasjon!

Eline sa...

Nydelig sjokolade eske. Lekker pynt og flotte detajer.

toi9 sa...

Nydelig eske!!
Og en flott måte å bruke restepapir på, som på kortet.
Ha en fin 3 søndag i advent :)
Klem Toini

eniloraK sa...

Nydelig eske!
Ha en fin 3.søndag i advent.

Lodd nr.12. i den store julepakken.

Anja's KortKreasjoner sa...

Så herlig eske og flotte farger :))

Askepott sa...

Bare helt nyyyydelig! Så masse fine detaljer. Her ligger det både omtanke og arbeid bak. :-)) Hvis noen kan forlenge tida fram mot jul, så får jeg kanskje tid til å lage noe sånt. :-))

Ann Kristin sa...

Nydelige inspirasjonsbidrag i dag også :) Den eska var jo helt herlig da :)

Anette sa...

Kjempeflott inspirasjon!!!!!

Tone K. sa...

Så nydelig eske og kort ! :o)
Herlig nissestempel på esken og nydelig papir på kortet !!
Kjempelekkert ! :o)

Ha en fin 3. advent :o)

Caroline sa...

mm. sjokoladeee!! :D

Alhana sa...

Takk for lekre inspirasjonsbidrag :-)
Ha en fortsatt flott 3. søndag i advent.

oheidia sa...

nydelig julekort! Hærlige clear stamps også!

Linda sa...

Kjempeflott inspirasjon her. Kortet var kjempeflott, og esken likeså!

Dorthe/Dob sa...

Vildt lækker æske og julekort :)

Turid sa...

Flott sjokoladeeske og julekort! Klem fra Turid

Julia sa...

Kjempeflott inspirasjon!!
Jeg har kjøpt meg noen nye ark da jeg var på tur i helg. Så nå kommer lysten.. :-)

Siv Anne sa...

En koselig eske og et flott julekort.
Denne julepakken blir jo bare helt konge, ønsker, ønsker, ønsker......

GryA sa...

Takk for inspirasjon!!!

Lille My sa...

Så gøy med så mykje inpspirasjon ;))

salvie sa...

Veldig smart med sånn sjokoladeeske.Har tenkt på det en stund.Men har ikke fått prøvd meg på noen enda! Må snart begynne om jeg skal rekke det før jul! Flotte stempler i dagens store julepakke også :-)

synnøve sa...

Nydelig sjokoladeeske, og et flott julekort; det ga inspirasjon til å ta fatt på de mange restene som ligger. Og ikke minst, en herlig stempelsamling !- Hvem ville ikke vinne den?

Kari sa...

Nydelig eske og kort!

Olga_art sa...

I love stamps! Beautiful box of chocolate!

Gunn-Elin sa...

Igjen nydelige ting fra Benita, og søte stempler til pakken som jeg ønsker meg :)
Klem Gunn-Elin

Hildegunn sa...

Veldig flott! Jeg bør absolutt fortsette med julekortproduksjonen, og takker for inspirasjonen!

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert med sånn pynting!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert med sånn pynting!! :)

karennarelle sa...

I am loving all of your projects, i love that they are things that i can do with my children. Thanks

LindaSS sa...

Utrolig nydelig pyntet sjokolade.. :D

Karina Bunkenborg sa...

Flere stempler i pakken jubiiii.
Flot æske og kort skal jeg love for!
vh Renne

Scrappegal sørlending sa...

Flott julekort og sjokoladeeske fra Benita!!! :)
Nydelige papirer! :)
Og flott stempel i den store julepakken!!! :D

Nina sa...

Takk for inspirasjonen, nå skal jeg sette meg ned å lage noe lignende :D

Helene sa...

Søt innpakning til søt gave :) Måtte snille scrappere få denne til jul :)

Janne-Lise sa...

Koselig eske og flott kort :) takk for enda mer inspirasjon :)

....og alt det flotte som kommer i pakken da!!

Janne-Lise

Janne-Lise sa...

Koselig eske og flott kort :) takk for enda mer inspirasjon :)

....og alt det flotte som kommer i pakken da!!

Janne-Lise

Bettina sa...

jättefiiint!

Jeanette sa...

Nydelig sjokoladeeske! :) Har kjøpt meg etpar Toffeeesker. Må dekorere dem ja! :)

Hjemmkos sa...

En flott boks :) Flott bruk av stemplene!

Arnlaug sa...

Nydelig! Får julestemning av sånt:-)