14. desember 2010

14.desember med rosetter



14.desember og nok et nytt dropp i "den STORE scrappepakken"!!

I dag er det et bidrag fra Paper Wishes/Hot of the Press.
Hærlige gull-klistremerker og julestempel!



Så over til dagens inspirasjon;



Disse flotte rosettene er virkelig prikken over i-en på gaven til den spesielle!

En unik måte å bruke opp litt julerestepapir, for det er ikke store biten man trenger for å klare å lage disse.




I tillegg til at de er fine, så er de ikke vanskelig å lage.


Det finnes flere forklaringer her ute på nettet, men den jeg liker aller best er denne artikkelen Kari Kjærvik Løland har laget for Papirgleder sine Kreative Sider.





Nå håper jeg du ble inspirert til å dekorere pakkene dine med slike lekre rosetter du også!





Det er papir fra 3ndy papir som er blitt brukt på disse rosettene!
Lykke til, og ha en strålende tirsdag!
Legg igjen kommentar i våre innlegg i hele desember, og så er du med i trekkingen av Den STORE scrappepakken vår den 24.desember!

55 kommentarer:

nedergaard sa...

Sååå smuk en æske og en dejlig gave

AGJ sa...

Sikke nogle fine rosetter.
Tak for inspirationen.
Fedt stempel.
Det vil jeg også gerne vinde.....
:)

Anja's KortKreasjoner sa...

OI så lekker :) virkelig flotte rosetter
klem, Anja

Turid sa...

WOW! Dette var en lekkerbisken! Hmmmm - skal tro om en rekker å prøve det før jul?
Ønsker alle en fin dag!
Turid :)

Eline sa...

Ååå, det var lekre rosetter. Og tutorial var super-enkel. Tusen takk for inspirasjonen. Da skal det nok bli sus over pakkene her til jul.
Ha en fin dag.

salvie sa...

Det var virkelig prikken over i en på julegaven! int tips å ta med seg i dag også. Og flott pakke med stempler og klistremerker var det også :-)

Maria Therese sa...

Det var fine rosetter!!

Olga_art sa...

Flower Gift wrapping is beautiful! excellent filling of the New Year's package!

Kari sa...

Fine rosetter!
Takk for inspirasjonen!

Hege sa...

Prikken over i`en ja! Nydelige rosetter!
Takk for inspirasjonen i dag også!

Silje sa...

Så nyyydelige! Sånne blir det å finne på mine julegaver i år ;)

Gro sa...

Flott gave! :)

Å disse rosettene var jo bare kjempe fine da. :)

Gro.

Scrappegal sørlending sa...

Så lekre rosetter, og så lekre disse pakkene blei med litt ekstra pynt på!!!! :)
FLOTT inspirasjon! :)
For en ære å få slike flotte pynta pakker under treet da! :)

Meretekj sa...

Kjempelekre rosetter som er prikken over ien på en presang.

GryA sa...

oi, de var superfine da! Kanskje jeg må prøve det en kveld.

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekre rosetter - og gaveinnpakninger!! Skal se om jeg får tid til å prøvemeg på sånne rosetter nå før jul. Takk for inspirasjonen - Kari er kjempedyktig!!

Ha en fin dag! :)

Guri sa...

Så flotte disse rosettene var. Sånne må eg lære meg å lage.

marit sa...

Lekkre, men så nå ikke så lette ut syntes nå jeg...

Julia sa...

Kjempefine!! Som sagt tidligere er dette prikken over i en under treet :-)
Ha en flott dag!

Lille`s hule sa...

Oawwwww :)
Å æ som hadde pakka bort hobbyen før jul,men det e bare å leite den fram igjn for dette skal prøves :)
Lodd 14 trækt :)
Ha en fortsat fin og kreativ advent:)

Synne_:) sa...

Woow sånne har jeg verken prøvd på eller sett før på den måten :)) Kjempesøte :)) Iler til scrappekroken :) Ha en riktig fin dag videre <3 Klem

toi9 sa...

Veldig fine rosetter!
Må se om man rekker å prøve seg :)
Fint stempel i pakken.

Ha en fin dag :)
Klem

LindaSS sa...

De rosettene var skikkelig flotte... :) Må kanskje prøve meg på den.. :)

Ann Kristin sa...

Kjempeflotte rosetter,som virkelig gjør seg på pakker :) Iler inn for å se tutorialen! Takk nok en gang for inspirasjonen :)

Ellen Karin sa...

Så lekre rosetter. Slike må jeg prøve meg på. Takk for tipset!

Gunn-Elin sa...

Så flotte rosetter :) Får jeg tid, skal jeg pynte noen gaver med slike. Takk for at dere fortsetter å dele ideer med oss.
klem Gunn-Elin :)

10na sa...

Wow hvor er det bare en fin æske. Og den kæmpejulegave er bliver da for lækker. Fingers crossed
KH 10na

Norunn sa...

nydelige rosetter, men akk så vanskelige å lage :P

~Isabell~ sa...

utrolig flotte=)

Turid sa...

Nydelige rosetter!! Disse skal jeg også lære meg å lage. Klem Turid

Alhana sa...

For noen lekre rosetter.
Takk for inspirasjonen :)

eniloraK sa...

Dette vil jeg lære meg,kjempe fint!

Lodd nr.14. i den store julepakken..

Cathrin sa...

For noen nydelige rosetter, mye finere enn de man får kjøpt! Ble nesten helt satt ut av bildene av den store scrappepakken, så utrolig mye flott. Tusen takk for at jeg får muligheten til å være med, er en veldig heldig vinner som stikker av med denne. :o)

Karina Bunkenborg sa...

Super flot sløjfe.
vh Renne

Askepott sa...

Så flotte disse rosettene var. Jeg skjønner at jeg må begynne å pakke julegaver i oktober allerede hvos jeg skal få tid til å pynte dem så flott. :-))

Helle sa...

Åj så flotte rosetter!
Må prøves :)

-Helle-

Tone K. sa...

Oi....så flotte rosetter ! :o)
Jeg manglet en slik her om dagen. Nå har jeg oppskrift på en til neste gang jeg har synes en slik vil være perfekt :o)
Takk for inspirasjon ! :O)

Nina sa...

Kom over en link til dette innlegget og har nå bestemt meg for å lage rosetter. Takk for tipset :)

Hildegunn sa...

Wow, for noen flotte rosetter! Kjekt å få brukt opp litt restepapir også ;)

oheidia sa...

Åh så fine rosetter!!! Tror jeg må lage noen slike og det passer i grunnen bra for de fleste pakkene er ikke pakket inn:=)

Julepakken begynner å vokse seg stooooorrr - veldig spennende:=)

Stine sa...

Så flotte disse rosettene blir, det tror jeg at jeg må prøve meg på!!

synnøve sa...

flott pynt på en julegave. takk for inspirasjon.

Linda sa...

Å, så supert at du hadde laget akkurat slike rosetter! Slike brettet jeg uendelig mange av når jeg var liten, men så lot jeg være noen år, og da glemte jeg kunsten.
Nå skal jeg jammen brette litt igjen;)

Helene sa...

Nyyydelige rosetter! Mykje finere enn de man kjøper i butikken!

Janne-Lise sa...

Tusen takk for tipset - dette må prøves - det var jo utrolig delikat på pakkene da :)

hilsen Janne-LIse

Siv Anne sa...

Nydelige rosetter og en super måte å bruke opp restepapir. Får se om jeg kan få tid til å lage noen slike før jul

Lille My sa...

For ein super flott ide :))) og så blei dei jo så nydelige!!!

Aakre sa...

Herlige rosetter :) Det var veldig dekorativt :)

Anette sa...

Kjempeflott pakkepynt!

Jeanette sa...

Wow! Disse så så fine ut, går det virkelig an å lage dem selv???!!!! :)

Ann Kristin sa...

Så fine rossetter, disse må jo bare prøves.

Ann Kristin

Bettina sa...

wow vilken häftig rosett. måste prövas!

Dorthe/Dob sa...

Meget søde små sløjfer :)

Hjemmkos sa...

De rosettene var jo prikken over i'en på pakken :D

Arnlaug sa...

Utrulig flotte rosetter!