21. desember 2010

21. desember og tid for Inspirator



Nå er det jammen bare 3 dager igjen...

Og 2 dager til med mere godsaker i den store scrappepakken! Hærlighet så spennende!!



Dagens bidrag til pakken er bånd og stempler fra ScrapbookEngro.







----------------------------------------------------------


Nå er det snart klart for et nytt år, og nye muligheter! Vi skal slutte å røyke, begynne å trene mer, gå på jobben, bli sunnere, osv osv... mange gode nyttårsforsetter dette!


Men hvordan har det gått med året som snart er slutt da? Har det skjedd mye spennende? Ny jobb? En fødsel, eller 2? Ett år med nytt sted å bo, eller ett år med mange små skritt i barnets store utvikling? Hvordan har 2010 vært? Har du nådd de målene du satte deg i januar? Hva har du vært flink til? Hva har du oppnådd?


I månedens INSPIRATOR vil vi at du skal ha fokus på




Året som gikk!




Dette er en ganske så fri oppgave, og du velger selv hvordan du griper an oppgaven? Om man vil scrappe om livsstilsendringer, oppussing, barnas utvikling, året: måned for måned, etc. er helt opp til dere!


Vi er sikre på at du har gjort utrolig mye du kan være stolt av!



Her kommer litt inspirasjon fra oss i Huset!


Iselind;



Sponsorbruk:
- mønsterark fra Prima
- Beautiful er klistermerke fra Hot of the press
- blomster fra papirloftet
- rosebrads og bokstaver fra American Crafts
- bokstavklistermerker fra Adornit
- har klippet ut fra sjablong fra Kiwi Lane
- Knapp fra HobbyKunst Norge



Vibeke;

Sponsorbruk:

Maja ark, Perle swirl og lilla strie fra Unik Hobby
Primablomst fra TreL
Hjertepynt fra Prima
Tape fra Studio Calico
Thickers fra American Crafts




Torill;


Sponsorbruk;
Studio Calico - målbånd, datosirkel, HOME-tag
American Craft - Mønsterark, klistremerker, tag, bokstaver
Prima - blomst og embalasje
TreL - hus, stjerne og tag (heaven sent)
Nikki Sivils - Hjertefestere
Hot Of The Press - svarte sommerfugler
GlueDots




Elisabeth;


Sponsorbruk:
Papirdesign - utklipte stjerner fra mønsterark
American Craft - mønsterark, kartong, Thickers - glossy borders accent
Gluedots



Ann Cicilie;
(popp innom Ann Cicilie sin egen blogg for å se disse albumsidene større!)








Linn;


Sponsorbruk:
American Crafts: Thickers og mønsterark.
Adorn it: Stickers.
Studio Calico: Blomst.
Gluedots: dotter og limbånd.

Premien for denne er sponset av Nikki Sivils









47 kommentarer:

Anja's KortKreasjoner sa...

så lekre inspirerende kreasjoner :) og ikke minst tusen takk for muligheten til å delta i den store julegaven =)
klem, Anja

Synne_:) sa...

Så flott inspirator oppg :)) og som alltid nydelige kreasjoner av noen inspirasjons Lo`er :)) Ha en strålende herlig 21.des <3

Maria Therese sa...

Masse fin inspirasjon! Tusen takk for at dere viser frem ♥

Meretekj sa...

Nydelige kreasjoner!

LindaSS sa...

For noen koselig prosjekter da... herlig..

~Isabell~ sa...

ahhh, jenter, dere er virkelig en stor inspirasjon=) utrolig mye lekkert dere har trylla frem

eniloraK sa...

Så mange fine LO'er,virkelig inspirerende!

Lodd nr.21. i den store julepakken.

Petraso sa...

Så vackra Layouter! Blir så imponerad av er tjejer!!!!!

Sådan kreativitet

Julia sa...

Så utrolig fine kreasjoner!
Denne utfordringen har jeg ihvertfall mange ideer til med både baby og nytt hus :-)

Lille My sa...

Så mange flotte LO`er !!!

Hege sa...

Flotte LO`er!

Tusen takk for inspirasjonen!

toi9 sa...

Flotte LO,er og lekker album !
Det er tre spennede dager vi har fram til julaften.
Takker for muligheten, at jeg får være med på dette, og være så spent ...... på den store pakken :)

Ha en strålende dag alle :)

Kari sa...

Masse flott inspirasjon!

Knerten sa...

Nydelige LO'er dere viser her :-)

Eline sa...

Så nydeliger Lo'er. jeg håper jeg en dag blir i stand til å lage det jeg også- Foreløpig holder jeg meg til kort...

Bare 3 dager igjen... spennende .. og så flott at dere har fokusert på året som har gått.. det er viktig å se på hva vi har fått til, ikke bare hva vi ønsker å få til neste år..

Gro sa...

Kjempe fine loer og fin gave til pakken. :)

Guri sa...

Nydelige LO`er.

Ann Kristin sa...

Nydelige Lo'er dere viser frem :) Kreativ oppgave, får se om jeg får blitt med på den...må gruble litt på hva som egentlig har skjedd i år :)

Aakre sa...

Det var en super utfordring. Håper jeg får tid i kveld til denne :D
Og flotte inspirasjonsbidrag fra dere også :D

Gunn-Elin sa...

Morsom utfordring og som alltid vakre og kreative DTbidrag fra dere. Har et lite håp om å rekke å bli med på denne. For 2010 ble et spennende år med mange gleder og hverdagsutfordringer for oss .
Kanskje jeg blir den heldige som kan scrappe med skattene fra den store julegaven..
Klem Gunn-Elin

10na sa...

Åh, hvor jeg håber jeg vinder den STORE julegave. Held og lykke til os alle. KH 10na

Sannekreativ sa...

Den udfordring er en rigtig dejlig en. vi har jo alle oplevet noget i året der snart er gået.
det er spændene at se hvem der bliver den lykkelige der vinder pakken.

Turid sa...

Takk for ny herlig inspirasjon!
Kanskje byr det seg muligheter for scrapping i julen?
Hilsen Turid :)

Stine sa...

Så flott inspirator oppgave, og kjempeflotte bidrag fra dere i DT! Tror jeg må prøve å slenge meg med på denne oppgaven :-)

Caroline sa...

Stilige kreasjoner :)

oheidia sa...

Denne fikk jeg lyst til å delta på! Har en ide om tema også - et tema som blir spesielt for 2010 som var vår første båtsesong med egen båt. Dette er gode minner og vi er blant "ferskingene på sjøen" og det føles derfor enda sterkere.

Flott inspirasjon og jeg henger fortsatt med på årets julepakke utfordring - me like!!!

marit sa...

Møe lekkert ja!
Blir spennende å se hvem som stikker av med pakken:) Krysse fingrer og tær jeg;)

Scrappegal sørlending sa...

Nyyyydelige inspirasjonsbidrag!!!! :) :) :)
Ja, året som har gått har jo vært en interessant reise!! Så her er det masse å ta fatt i! :)

Også så LEKKER dagsdose til den store julepakken da!!!!! :D Me Love! <3

Bthorn sa...

Nyydelige DT-bidrag, takk for at dere er til.

GryA sa...

flott oppgave! Jeg burde egentlig lage en minialbum fra året som har gått til denne. Kan jo håpe på at det blir litt tid i jula.

Nina sa...

her har det vært mye inspirasjon å hente, nå er det om å sette dem ut i praksis. Blir spennende å se hvem som blir den heldige vinneren til slutt

Hildegunn sa...

Knallflott oppgave og masse inspirasjon fra DT :)

Tone K. sa...

Åh....så mye flott dere lager !!
Takk for inspirasjon og en flott oppgave :o)
Alle har nok noe å fortelle om året som gikk :o)

Fortsatt God Jul !!! ♥

Tone K. sa...

Åh....så mye flott dere lager !!
Takk for inspirasjon og en flott oppgave :o)
Alle har nok noe å fortelle om året som gikk :o)

Fortsatt God Jul !!! ♥

Alhana sa...

For en flott oppgave og nydelige inspirasjonsbidrag.

Så flott den julegaven blir, krysser fingrer :-)

Lille`s hule sa...

Året vårt har vært flott :)
Minsten begynte i 1 klasse.
Ho største i første på vidregående og jeg fik fast arbeid :)
Idag har vi hatt bål i hagen og feira at sola snur i natt :)
Tusen takk for muligheten til å være med i trekninga av super julegave og takk for masse inspirasjon :)
Jeg trekker mitt lodd nr 21 og ønsker dere ei riktig fin og kreativ uke :)

salvie sa...

Dette var virkelig en flott utfordring. Å scrappe noe fra året som har vært er noe jeg må prøve meg på.Flotte bidrag fra DT. og flott pakke i sekken i dag også:-)

synnøve sa...

Flotte oppgaver som gir inspirasjon. Og julegaven dere gir bort er jo bare helt fantastisk!!!

Olga_art sa...

Oh, how I want to win a Christmas package! or at least part of it! Girls, thanks for dostvlennuyu joy Waiting for a miracle!

Hjemmkos sa...

Helt skjønne LO'er av flotte og flinke DT'er! :D

Linda sa...

Kjempemange flotte inspirasjonsbidrag, dere er dyktige!

Jeanette sa...

Wow! Så lekre layouts! :) herlig og inspirerende!

Askepott sa...

Så mange nydelige LO'er. Heldige er dere som har så mange flotte unger å scrappe. :-))

Janne-Lise sa...

Så mye flott inspirasjon :)

Turid sa...

Nydelige DT bidrag!! Denne oppgaven skal virkelig jeg også scrappe!! Har mange bilder til denne oppgaven!! Klem Turid

Dorthe/Dob sa...

Mange smukke og meget inspirende LO's :)

Cathrine sa...

Nydelige LOer om året som gikk... har faktisk laget en LO jeg og! x) klem