3. desember 2010

3. desember- Julekurv fra Randi Thorsen

Da har vi kommet til 3. desember, og det er tid for å åpne enda en luke i kalenderen vår.
I dag har kreative og dyktige Randi Thorsen laget en lekker julekurv som hun har fylt med god sjokolade. Randi er en mester på slike julekurver, og det er absoulutt verdt å ta en titt eller to i bloggen hennes som du finner her.
Tusen takk Randi for at du deler denne med oss.

Er den ikke flott- den perfekte julegaven til den som har alt.
Hvis du vil vite hvordan man lager denne julekurven, så finner du det her



I dag legges denne pakken fra Adornit oppi den stor julepakken vår.
Husk å legg igjen en kommentar, så er du med i trekningen om den store julegaven som vi trekker den 24 desember.


Vi ønsker dere en fin 3. desember, og en fortsatt fin adventstid.
Følg med i morgen, da åpnes en ny luke i kalenderen, og en ny og flott pakke legges i den store julegaven vår.


64 kommentarer:

Marianne sa...

wow så utrolig lekker den julekurven var! Er jo en genial gave til de som har alt :)

Koselig måte å starte dagen på å titte innom Huset :)

Ha en flott dag alle sammen!

nedergaard sa...

Utroligt flot julrkurv og en lækker ting til pakken
Ha en god dag

Stine sa...

Så utrolig lekker julekurv, og super gave å gi bort både til jul og til noen som trenger en liten oppmerksomhet nå i førjulstida!

En riktig god helg til dere alle (når dere kommer så langt..)!

Siv Anne sa...

Kjempelekker kurv og en super julegaveidè.
God helg alle sammen.

Knartens mamma sa...

Randi er en racer på sånne ting med gotteri i!! :-)

Kristin sa...

Denne var utrolig vakker og forseggjort! For en jobb det må ha vært med den!

toi9 sa...

En lekker kurv!!
Fine farger og nydelig pyntet.
Randi er en ener på kurver :)

Ha ei fin helg alle sammen :)

Grethe sa...

Utrolig lekker kurv! Jeg kjenner noen slike som virkelig har alt, og denne ville være perfekt!

Maria Therese sa...

Wow det var lekker kurv!!!

Gunn-Elin sa...

*dåne* for em lekker julekurv Randi har laget. Nå fikk jeg kjempelyst til å scrappe, tusen tak for inspirasjon til Randi og dere i huset.
Men ettersom at min lille babi tar all min tid for tiden så må jeg nok vente til etter jul med å scrappe, og derfor hadde den pakken passet veldig bra ja :blafremedvippene*
hihi.. hjalp det eller
Ønsker dere alle en fin sag.
Klem Gunn-Elin :)

Meretekj sa...

Utrolig flott kurv fra Randi.
En kjempelekker presang:)

Charlotte sa...

OJ! Det var en utrolig flot kurv. God ide til hende eller ham der har alt.

May-Bente sa...

Å gått av banen, jeg ble litt målløs her jeg sitter.
Kurven var rett og slett "drit lekker" som sønnen min sier.
Tror det betyr noe som. Vanvittig lekker! Wow!

Klem fra meg:))

Synne_:) sa...

Nydelig stykke tidkrevende scrappe arbeid !!:o) Kribler i scrappefingrene, skulle vært påbudt med fri i hele desember tjihii.. :oP Ha en strålende herlig fredag alle sammen <3

Caroline sa...

gap! Det var en utrolig lekker julekort! Det er så mye å bli inspirert av i denne papirverdenen! :)

Caroline sa...

juleKURV :D

Olga_art sa...

I love chocolate, shopping for it is simply gorgeous!!
Third Christmas package is great!

Arnlaug sa...

Oi, så utrulig fin den var!

Cathrin sa...

For en nydelig julekurv og en skikkelig god ide til gave til den som har alt. :o)

Linda sa...

Utrolig lekker julekurv! Skikkelig flott!

Turid sa...

NYDELIG Randi!!! Wow, denne skal jeg virkelig prøve meg på!! Klem

Tinemor sa...

Ååå so koselig med julekalender :)

Og sooo flott julekorg du har laga Randi!! Blir heilt mållaus av alle dine vakkre dekorasjonar!!

10na sa...

Så flot æske, selvfølgelig fra min æskeguru ;o) KH 10na

Alhana sa...

Wow for en lekker kurv :-)
Nydelige farger og så flott pyntet, ordentlig gjennomført.
God helg.

Bthorn sa...

Nyydelig julekurv, hva enkelte får til! God helg.

Silje sa...

Nyyydelig julekurv!! :D Takk for julegaveinspirasjon!

Linn Iren sa...

=)

Knerten sa...

De er så flotte, alle eskene som Randi lager, og denne er intet unntak :-)

Guri sa...

Wow, så lekker. Nydelige fargar.

Dorthe/Dob sa...

Meget smuk julekurv.

Aakre sa...

Det var en nyyydelig kurv! Kanskje jeg må prøve meg på denne til jul :)

Bettina sa...

Wow! helt underbarg korg. bara måste pröva att göra en!

Kari sa...

Kjempefin julekurv! Randi er en mester på esker og kurver!! Takk for inspirasjonen:)

oheidia sa...

Wow - utrolig lekker julekurv!

Så har jeg puttet enda et lodd inn i scrappehusets pakkegave utfordring!

Birgitte sa...

Nydelig julekorg! spennande å sjekke kalender kvar dag, og att på til få masse idear og inspirasjon.

Tone K. sa...

OI....den var nydelig !!! :o)

Og enda noe flott dere putter i julepakken.....dån

God helg !! :o)

GryA sa...

Ååååå...disse kurvene fra Randi er så fine! Kjempefint med gelatinplatene.

Turid sa...

Lekker lekker lekker - det er ikke mere å si om den saken!
Turid :D

Julia sa...

Nydelig julekurv!
Har er mange herlig ideer å bli inspirert av!
Ha ei fin helg!

marit sa...

Bare en ting å si om den kurva! Lekkkkkker!

Å endelig har jeg å fått blinki i sidebaren min;)

Hege sa...

Randi er utrolig dyktig på esker og kurver!

Spennende å følge med her inne hver dag!
Ønsker alle en koselig 3. desemberkveld!

lillesmor sa...

Lekkert!! Veldig flott julekalender dere har :-)

Tonje sa...

Nyyydelig julekurv!!! Heldig er de som får en så flott kurv :)

Lille`s hule sa...

weee før en flott kurv og flott navn på Randi ;)
(d hete æ å;)
Lodd nr 3 e trekt :)
Ha en fin og kreativ helg :)

Anne Bente sa...

åh.... så nydelig kurv,

klemmmm

Lille My sa...

Snylte for en vakker kurv.. var bare helt rååå lækker... heldige dei som får den i gave... Må vist prøve meg på en slik...men det var den tiden då ;)))

Mitt tredje lodd er trekt.. gleder meg alt til i morgen :))

Ha ei super helg folkens...

Helle sa...

Randi er utrolig flink med esker.
Ta en tur innom hennes blogg!

-Helle-

Anja's KortKreasjoner sa...

jeg som var flink å skulle kommentere her i går, ble så opptatt av den rååålekre kurven at jeg hoppet videre til Randi's blogg og glemte å kommentere=)
tusen takk for inspirasjon og for muligheten til å vinne en pakke.
Klem, Anja

Scrappegal sørlending sa...

NYYYYYDELIG!!!!! :)
Randi er en MESTER på disse kurvene/boksene sine ja!!!!! :D
Tusen takk for at du deler, Randi, og inspirerer oss andre her ute i blogg verden!!! :D

Ann Kristin sa...

Utrolig lekker julekurv!!!!

Hildegunn sa...

Nydelig kurv, Randi er såååå god på kurver! Takk for masse inspirasjon!

Karina Bunkenborg sa...

Hold da op hvor er den kurv bare flot. Jeg har lavet en noget lignende men bare en lidt anden model. Jeg synes bare de er så smukke.
vh Renne

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekker!! Randi er så flink med bokser og esker - vakkert pyntet også denne julekurven!

Hilde/Scoobie sa...

Steike, så fin denne var. Nå fikk jeg lyst å lage en (hmmm, lurer på om jeg kan ignorere mann og barn i kveld også?).

Takk for tutorialen!

Eline sa...

Så lekker kurv. Den må det være morsomt både å gi og få.

synnøve sa...

Lekker julekurv. Takk for inspirasjon.

eniloraK sa...

åååh,så sinnsykt fin kurv! Jeg har bare laget en type kurv før,men nå ser jeg jo en mal til denne! MÅ prøve denne,når jeg har fått kjøpt meg mer teip :p

Lodd nr.3. i den store julepakken.

Askepott sa...

Kjempelekker kurv. Må ta med meg denne malen og se om jeg får prøvd meg. Takk for at du deler. :-))

LindaSS sa...

Nydelig.. :D

Nina sa...

lekker julekurv :D

Helene sa...

Stilig kurv. Nydelig dekorert. Lur gave til de som har "alt".

Janne-Lise sa...

Hjelpes for en nydelig kurv ) sukk. Jeg beundrer kreativiteten altså.

Jeanette sa...

Herlige disse kurvene fra Randi! :) Takk for flott inspirasjon!

Hjemmkos sa...

Wow! For en herlig kurv, og en mega flott gave å gi bort :)