8. desember 2010

8.desember og telys til en god venn!





Dag 8 er her - og en ny luke åpner seg!

Hvis vi er heldige og har noen virkelig GODE venner rundt oss, kan det være koselig å gi dem et litt anderledes julekort.
Det er mange flotte telyskort der ute - og alle er like hærlige!


Så koselig å lage, og enda mer koselig å gi bort!
Forhåpentligvis er de veldig koselige å få også!



Her er et bidrag til "telyskortgalleriet".


"Inside"



Malen er fra Marianne og StampArtic - æres bør den som æres skal!
Kortet er på størrelse 6x6, men telyslomma er som Marianne forklarer i sin tutorial der!
Produktene er fra 3ndy papir.

Nå over til dagens påfyll i den STORE scrappepakken;


Den er fra Pretty Vintage.


Vi legger ett av de nydelige klippearkene med vintagejulebilder ned i pakken!

Legg igjen en kommentar - og bli med i trekkingen av denne pakken 24.desember!!!
Den vokser stadig for hver dag!

61 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så lekkert telyskort!! :)
Herlig!!!

Og wow, så fin den pakken skal bli, til slutt! Nydelige vintage bilder. :) Ha en fin dag.

Scrappegal sørlending sa...

ELSKER disse telys-kortene!!!!!! <3 <3 <3

Og jeg inspireres mye av alt det flotte man finner i marianne sin blogg!!!! Snakk om dyktig dame!!! :)

Olga_art sa...

How do I love vintage!! Сard with candles - super! I do a little more))

Ann Kristin sa...

Herlig telys kort. Virkelig flott å gi bort sånne til venner :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Så nydelig telyskort :) litt annerledes enn de jeg har sett - liker det veldig :)
Tusen takk for at jeg får delta
Klem, Anja

Bthorn sa...

Såå koselig kort å få eller å gi bort til ei god venninne.

Ellen Karin sa...

Vakkert telys-kort i koselige julefarger - og et nydelig klippeark.

Ha en fin dag alle sammen!

toi9 sa...

Lekkert T-lys kort!!
Er så fine og koselige 3ndy papirene.
Er nok mulig noen får slike til jul, ja :)
Og med det lekre vintage arket i pakken, er jo håpet enda større på julaften :))

Ha en fin onsdag :)

Hege sa...

Nydelig telyskort!
Ønsker alle en flott 8. desember!

Maria Therese sa...

Skikkeli flott kort! Har ikke prøvd meg på telys kort enda men det er jo en skikkeli flott gave ♥♥♥

Kari sa...

Kjempefint telyskort!
Ha en fin dag alle sammen!

Lille My sa...

Kemmpe lækkert kort :)))
Har prøvd meg på et slikt kort og det var kjempe gøy å lage... og så er det en fin gave å gi...

Ha en super Onsdag!!!!

Knerten sa...

Det telyskortet er faktisk veldig bra som pengegavekort også :-)) Jeg lagde til ei som skulle få masse dollar; helt suverent - med vindu !
Rålekkert det utklippsarket dere legger ved, det står på ønskelisten med en gang !

Turid sa...

De er så fine disse telys kortene. Har ikke prøvd meg på de enda, men må prøve meg på de etter jul. Kjempefine ark fra pretty vintage! Klem fra Turid

Gunn-Elin sa...

Nydelig t-lyskort og nydelig vintageark :)
Klem

Hilde/Scoobie sa...

Strekker tiden til før jul, skal jeg lage et slikt te-lys kort og gi bort i gave, det er sikkert. Og strekker tiden IKKE til, ja det blir det etter jul og med andre papirer :-)

Takk for inspirasjon og link!

GryA sa...

Har laget et par te-lyskort, men det er lenge siden nå. Så takk for påminnelsen! Får lage ett til naboene mine.

Cathrin sa...

Kjempeflott t-lyskort! Har forsøkt meg på to ulike maler tidligere, men denne var ny. Veldig fine gaver å gi om man bare skal ha med en liten ting.

Oioi, den store pakken blir litt av en gave tilslutt!

-Cathrin-

Meretekj sa...

Nydelig telyskort.
Ha en fin 8 desember alle sammen:)

Petraso sa...

Så koseligt med telysekort!

Synne_:) sa...

Så lekkert telys kort!! Har prøvd meg på noen før, men det er en annen variant :) Skal ta meg tid til å prøve denne også tror jeg ;)) Og denne scrappepakka!! "sikle sikle" tjihii Go`klem med ønske om en strålende herlig førjulsonsdag <3

alfsvaag sa...

Så lekkert te lys kort, denne varianten har jeg ikke sett før:-)
Ser at idemappa mi vokser for hver dag ;-)

Aakre sa...

Et kjempeflott kort :) Takk for all inspirasjon!

10na sa...

Så fint kort. Tak for altid gode ideer. Kh 10na

Stine sa...

Så flott dette telyskortet var! Jeg har allerede laget flere telyskort i år, de er morsomme å lage, og det virker som mottakerne har satt pris på de også!

Klem Stine

Silje sa...

Lekkert! :D

Hildegunn sa...

Nydelig telyskort, Torill!
Og premien blir jo helt knall! Jeg vil vinne :)

Caroline sa...

Sitter her og lurer på om jeg skal bake eller opp og lage telyskort!! hmmmmmm... Herlig inspirasjon :)

Turid sa...

Alldeles lekre inspirasjonsbidrag som blir lagt ut her inne :) telyskort MÅ prøves!
-og pakken er vel på alles ønskelister, også min ;)
Turid

Arnlaug sa...

Nydelig telyskort! Har lyst til å prøva å laga eit slikt ein dag. Har nesten ikkje laga kort, men desse er jo heilt herlige:-)

Charlotte sa...

Oj for nogle nydelige telyskort. Flot, flot, flot. Tak for god inspiration. :0)

Guri sa...

Nydelige papirer som er brukt på dette telyskortet. Og så masse lekkert som blir lagt oppi den STORE gaven.

Gro sa...

Telyskortene er bare kjempe fine og en koselig liten gave. :)

Gro.

nedergaard sa...

Det er bare så smukt lavet og en lækker pakkegave

Siv Anne sa...

Et nydelig telyskort, har aldri laget et, så kanskje jeg bør prøve det ut.
Pakken blir bare mere herlig for hver dag som går, om man kunne være så heldig.....drømme.....drømme....

Tone K. sa...

Disse telys kortene er så flotte ! :o)
Nesten så jeg vurderer å bli kortlager også jo :o)

Og pakken blir flottere og flottere :O))

Alhana sa...

Kjempe flott telyskort :-)

Nydelige klippeark som ble lagt i den store julepakken.

Birgitte sa...

Flott telyskort! Har fått heilt dilla på desse i det siste! Å ja pakken vil eg fjerne ha! Kjempe masse lekre premiar-ein veldig flott julegave må eg seie!

Tonje sa...

Kjempeflott telyskort, jeg blir så imponert av alle de dyktige kortlagerne der ute :-)

Anette sa...

Nydelig telystkort! Herlig ;)

Julia sa...

Kjempefint kort!
Dette er ihvertfall en gave jeg hadde satt pris på!

Den store pakken som trekkes den 24 ønsker jeg meg også:-)

salvie sa...

Jeg har laga te lys kort etter malen inne på stampartic. Gøy å lage,og veldig koselig å gi bort!De flotte vintage bildene var bare kjempesøte. Heldig er den som vinner den store julepakka deres :-)

marit sa...

Tøffe disse kortene.. Skulle ønske jeg kune det med kort;)

Anonym sa...

Flott kort og pakken kommer til å bli mega flott :)
Heldig er den som får den i gave :)
I år blir det mye pynta pringelsrør, lys og fyrstikk esker i julegave fra oss :)
Ha en flott og kreativ uke alle sammen :)
Trekker med meg mitt 8ènde lodd

Norunn sa...

Kjempeherlig! :)

Janne-Lise sa...

Dette var en versjon jeg ikke har prøvd meg på - denne må jeg prøve - enten nå eller etter jul :)
Herlige ark!

klem fra Janne-lise

Eline sa...

Nydelig telyskort. De er morsomme å lage og er fine vertinnegaver.

Morsomt å se all inspirasjonen her i bloggen =D

AGJ sa...

Flot telyskort.
Jeg elsker de der telyskort, men jeg har endnu ikke fået lavet et.

Linda sa...

Utrolig lekkert telyskort!
De er jo en kjempeflott måte å gi en liten ekstra oppmerksomhet til noen! Nydelige farger!

Elisabeth sa...

Så flotte kort. Takk for at jeg får delta.

Kjerstin sa...

Digger sånt "kort med noe i"! :)

synnøve sa...

Alltid flott å se slike telyskort. Nok en flott inspirasjon.

eniloraK sa...

Artig å se flere varianter av telyskort.

Lodd nr.8. i den store julepakken.

Askepott sa...

Så nydelig te-lyskort. Ramla tilfeldigvis innom Scrappehuset i dag,men må skynde meg å legge meg til som følger her. Det var jo så mye spennende. :-)) Tror det blir mange besøk her inne.

Ønsker dere ei kreativ og trivelig adventstid. :-))

Dorthe/Dob sa...

Super smukt kort.
Jeg elsker dette julepair :)

LindaSS sa...

Utrolig flott telyskort..

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er det bare skønt med alle de fine te lys kort som man ser alle vegne i forskellige designs.
vh Renne

Nina sa...

Telyskort er en liten gave i seg selv. Sitter i kveld og lager noen som skal gies bort til jul

Helene sa...

Nyyyydelig telyskort. Er alltid like kjekke å gi som å få!

Jeanette sa...

De er så fine de telyskortene! Jeg har enda ikke prøvd dem, må vel snart få tid til det.... :)

Hjemmkos sa...

Telyskortet var jo nydelig :)
De er så morsomme å jobbe med og.