26. desember 2010

BloggHopping, 200000 besøkende & RAK'er! :D

Vi håper dere alle har hatt en fin jul og at dere har koset dere. :D

Her i ScrappeHuset hviler vi ikke på lauvbæra, og vi har fortsatt på oss spanderbuksa ;)

Vi feirer at langt over 200.000 besøkende har tatt turen innom oss. I den anledning drar vi i gang 6 RAK'er på vegne av Scrappehuset. ;)

Nå er vi straks inn i et nytt år, og vi i Huset har tenkt å fornye oss litt i det nye året. For å gjøre plass til nye kreative krumspring, må noe annet gå ut. Derfor blir dette den siste BloggWalken vi arrangerer i Huset. I den anledning tenkte vi å ha en litt annen vri på denne – og i stedet blir det BloggHopping. :D

Nå har du sjansen til å vinne 1 RAK fra oss, ja, du kan faktisk vinne 6 om du er skikkelig heldig. Hohoho! ;D

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i våre private blogger. Du hopper fra den ene bloggen til den andre, og kommenterer minst 1 innlegg hos hver av oss. Til slutt havner du i ScrappeHusetbloggen igjen hvor du gir et pip i innlegget her, da vet vi at du har vært innom alle – og du er dermed med i trekningen. :D

I tillegg så må du ta med deg vårt hoppende hus til bloggen din. Lag et eget innlegg - eller legg det i sidebaren din - med link til oss:)

Hoppingen begynner hos Vibeke ;) GOD HOPPING! :D

Fristen er 2. januar kl 24:00. Den 3. januar annonseres vinnerne i Huset. :D

53 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Da har jeg hoppet rundt :) Gøy og inspirerende var det! Det hoppende huset har blitt lagt til i sidebaren min :) Ha en fortsatt god jul :)

nedergaard sa...

Nu har jeg været på en inspirerende bloghopping og har lagt det hoppende hus i min sidebar... venter nu bare på at I trækker rakkene :-)


Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

Anja's KortKreasjoner sa...

Hurra så artig med bloghopping, for noen fantastiske RAK'er, Må si dere har gjort mye for oss følgere denne mnd'en og dette topper jo det hele før nyttår.
tusen takk for all inspirasjon og alt det fantastiske dere kreerer.
Bloghopping er herved gjennomført
Klem, Anja

ninabakke sa...

Jeg har hoppet meg igjennom til iselind, da fant jeg ikke flere...
Håper jeg alikvel er med i trekningen...

God jul og godt nytt år :)

inger synnøve sa...

da har jeg vært innom hele teamet deres. mye flott å se og ikke minst en flott andleding til å se hva dere alle lager :)
ønsker dere en fortsatt flott jul:)

~Isabell~ sa...

Da har jeg tatt meg en hoppende runde, dere er virkelig til stor inspirasjon jenter=) Håper dere alle sammen har hatt en magisk julefeiring med dem dere setter pris på=) Jeg har lagt til det hoppende huset i sidebaren min og krysser nå ALT for at jeg kan bli en av de heldige=)

Ha en fortsatt fin romjuls feiring

Klem fra meg=)

Marianne sa...

Hei hei og en hoppende jul til dere! Har vært innom dere alle og har huset i sidebaren min m/link.
Hadde vært utrolig gøy å vinne noen av de herlige RAK'ne dere har satt sammen!
Ønsker hele huset med familier en fortsatt god jul og et godt nytt år!
Juleklemmer
Marianne

Maya sa...

Gøy med blogghopping! Nye blogger er oppdaget med mye inspirasjon! Dere har gjort en kjempe jobb i desember med mye fin juleinspirasjon!

Aakre sa...

Dette var gøy :) Har hoppet meg gjennom alle bloggene deres, og der var det mye flott!!! Har også laget et innlegg i bloggen min med hoppende hus og link.

Ha en fortsatt flott romjul, jenter!

Turid sa...

Så morro! Da har jeg vært på hopperunde og sett mye lekkert! Da gjenstår det å ønske alle sammen en fin romjul og et godt nytt år!
+ å sette bilde i sidebaren i bloggen min :)
Krysser fingrer og tær!
Hilsen Turid

Eline sa...

Hei og hopp.
Da har jeg hoppet rundt i bloggene deres. Det har vært en skikkelig flott og inspirerende opplevelse. Tusen takk for muligheten for å vinne. Det er så mye lekkert i de forskjellige RAKéne deres.Jeg krysser fingre for litt vinnerlykke =D
Hoppende hus med link ligger i bloggen min.
Ha en fin romjul.

Merete sa...

da har jeg hoppet meg rundt og tatt en titt i bloggene deres:)
Håper på tid til å delta mer på de mange suprer utfordringene til ScrappeHuset i 2011!!

Ønsker dere alle ei fortsatt koselig julefeirin:)

Skriver et innlegg i bloggen min...

Alhana sa...

Så flott med BloggHopping. Nå har jeg vært innom dere alle og sett på noe av det flotte dere har tryllet fram.
Jeg ønsker dere alle et godt nytt år og gleder meg til å følge dere i 2011.

Asil sa...

Gratulerer med 200' besøk! Superbra! Men så er dere en super blogg også, alltid like inspirerende og med stilige DT-bidrag! Jeg har vært på en flott runde og ønsker dere alle en riktig fin romjul!! :)

Tone K. sa...

Hei hei !!
Da har jeg jule-hoppet i bloggene :o)
Så mye lekkert !! Nå gleder jeg meg virkelig til å få frem scrappesakene igjen :o)

Tusen takk for inspirasjon i 2010. Gleder meg til å følge dere i 2011 også.

Fortsatt God Jul !!! ♥

Hjemmkos sa...

Gratulerer med 200.000 besøk :D
Så artig med blogghopp i jula :D
Fortsatt God Jul!

Trine sa...

Morsom og inspirerende aktivitet! Har besøkt alle, lagt igjen kommentarer og lagt inn link i sidebaren i bloggen min.
Ønsker dere alle ei strålende jul og et fantastisk nytt år!

Jeanette sa...

Artig blogg-hopping dere har laget i stand i julen. :) Har kost meg med å besøke de forskjellige kreative bidragsyterne til Huset. Håper dere alle nyter fridagene med familie/venner. Så gleder jeg meg veldig til å følge dere i det nye året.
Klem fra Jeanette :)

Marianne sa...

dette var morsomt. jeg har sett innom alle de flotte bloggene deres. Mye fint æ se og bli inspirert av.
Jeg har og lagt inn en link til dere i sidebaren min.
Ha en fortsatt GOD JUL alle sammen :-D

Guri sa...

Då har eg hoppa rundt i alle bloggane, kikka litt rundt i dei og lagt igjen en kommentar.
Har linka til Scrappehuset i bloggen min, men har ikkje fått huset til å hoppe :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hoppeti-hopp! Her er jeg visst ved siste stopp - i alle fall i deres blogg-hopp! Yay, det rimte! LOL ;)

Gratulerer med alle besøk i deres blogg og tusen mange takk for moroa med sjanse til å vinne en RAK! Sjenerøst av dere!! Det har vært en sann fornøyelse å kikke gjennom hele DTs kreative blogger! :)

Jeg gleder meg til følge dere også i 2011! Takk for inspirasjon og for de fine utfordringene!

Juleklem, Hege

toi9 sa...

Nå har jeg hppet meg gjennom bloggene deres.
Dere er alle så flinke og inspirerende !
Fine RAKer frister dere alle med også :)

Ha en forsatt fin jule alle i hop :)

Kjellaug sa...

da har jeg vært innom alle bloggene deres og de har jeg ikke vært i før da jeg nett har oppdaga Scrappehuset.
Gøyal blogghopping

Elisabeth sa...

Her kommer jeg hoppende fra alle 6 designerne til Scrappehuset. Dette var en kreativ idee og så mange flotte RAK. Heldig er de som vinner dem. Ønsker God jul i scrappehuset.

Juleklem fra Elisabeth

Bente sa...

Hei på dere:)
Da har jeg hoppet rundt:) Veldig gøy og inspirerende var det! Noen er jeg ganske ofte innom, og andre har jeg ikke besøkt tidligere... Men kommer ganske sikkert innom igjen...Det hoppende huset har blitt lagt til i sidebaren min:) Tusen takk for muligheten til å delta i RAK`ene deres:)))
Ha en fortsatt god jul :)
Klem fra Bente

Hege sa...

Nå har jeg hoppet hele runden og sett masse fine ting i bloggene deres!!
Tusen takk for anledningen til å bli inspirert!

GryA sa...

Sliten...har hoppet rundt hos alle! Kjempemorsomt, og så mange fine RAK`er da gitt!

Askepott sa...

Da har jeg hoppa gjennom hele ruta. Har lagt hoppehuset til i sidebaren min. Så nå krysser jeg fingre for at en av de fine RAK'ene skal bli min. Har nemlig aldri vunnet noen sånne saker, men en gang må jo lykken gå min vei. :-)) Fortsatt fin jul.

Cathrin sa...

Da har jeg hoppet og hoppet meg gjennom bloggene deres, kjempemye fint å se og masse flott inspirasjon.
Deilig å få rørt seg litt etter masse god mat og snop i jula! ;o)
Gratulerer så mye med så mange besøkende! Ønsker dere alle en fortsatt flott romjul og et godt nytt år, ikke mange dagene igjen av 2010 nå.
-Cathrin-

Ann Kristin sa...

Da har jeg hoppet rundt :) Gøy og inspirerende var det! Det hoppende huset har blitt lagt til i sidebaren min :) Ha en fortsatt god jul :)
Ann Kristin

Hildegunn sa...

Det er utrolig morsomt med blogghopping, og nå har jeg hoppet rundt til dere alle sammen! Tusen takk for masse inspirasjon :)

Ønsker dere alle en finfin romjul!
Klem

Kari sa...

Tilbake etter en fantastisk hopperunde! Utrolig inspirerende å hoppe fra blogg til blogg! Fortsatt god jul!

lillesmor sa...

Nå har jeg kost meg i alle bloggene, og legger til det hoppende huset i egen blogg.
Kjempeartig med en blogghopperunde i norske blogger også.
Håper dere alle har en fin romjul.

Jeanette ♥ sa...

Gratulerer med så mye besøk,og tusen takk for en flott hopping mellom bloggene deres.
Kjempe mye fint å finne som inspirerer meg videre.

Det hoppende huset er å finne i sidebaren min.
Kos dere videre i romjula <3

Klem fra Jeanette

marit sa...

Da har jeg hoppet og hoppet og kommet til veis ende!
Moro måte dere har gjort det på.
Ha ei flotters romjul. Så krysser jeg fingrer og tær imens og håper på vinnerlykke;)

HegeHB sa...

Da har jeg hoppet hele veien rundt- fatastisk flotte blogger dere har:) Nå er det bare å krysse fingrene for en av de flotte RAK som står på høykant! Fortsatt god jul! Det ligger bilde og tekst i sidebaren på bloggen min:)

Synne_:) sa...

Hei hei !! Har storkost meg på blogg hopping inne hos dere alle :)) Nå tror jeg jammen jeg må finne frem scrappesakene igjen blant all julepynten :)) go`klemmer fra Synnøve med ønske om et strålende kreativt og herlig år for oss alle :))

Berit sa...

Da har jeg vært runden rundt og lagt inn en sak om denne hoppingen i min blogg! Så da er det bare å vente i spenning om det blir nnoen uttelling for en nyklekket skrapper!! Takk for fin rundtur innom de forskjellige bloggene. Det gir inspirasjon!

Agnete-Sagalind sa...

Daaaa har jeg hoppet rundt i alle bloggene, sett masse flott, og tusen takk for det. ;)

Så da melder jeg meg med dette på konkurransen, og håper at jeg DENNE gang kan være den heldige. :)

Masse tusen takk for flott inspirasjon dette året. Dere er en gjeng flotte damer med masse bra,

Klem fra Agnete!

Aquarell sa...

Da har jeg hoppet meg gjennom alle bloggene, og lagt hoppehuset til i sidebaren min, med link. :)
Kjempeflott tiltak dette, og fortsatt god jul til dere alle sammen! :)

Agnete-Sagalind sa...

Wiiiiha! Da har jeg hoppet etter listen en gang også, og lagt inn bilde i bloggen min her:
Fruens hopping

Tusen takk for masse fint å se på! :)

Klem Agnete

Og godt nytt år til dere alle sammen. :)

Øyvind sa...

Da har jeg hoppet rundt på mange fine blogger, kjempebra laget! Fortsatt God Jul! :)

Stine sa...

Nå har jeg "hoppet" meg rundt i alle da flotte bloggene deres! Jeg har også lagt et hoppende hus i sidebaren i bloggen min! Fortsatt gor domjul til dere alle :-)

Randi sa...

Kjempemorsomt med blogghopping. Får liksom lyst til å se mer og kjempelyst til å gå til hobbyrommet og plukke fram og begynne med en gang.
Dere lager så mye fint alle sammen. Det er kjempeinspirerende og se hva dere lager.

LindaSS sa...

Tusen takk for en flott og inspirerende hopperunde...veldig morro og inspirerende...

Ønsker dere alle et flott og kreativt nytt år

Julia sa...

Da har jeg hoppet rundt og fått litt kreativ inspirasjon :-)
Krysser fingre og håper dere trekker meg :-)

Lille My sa...

Då var eg komt til veis ende..kjempe moro å hoppe frå blogg til blogg ;) Har sett så mykje flott som dere lager og så vert innom blogger som ikkje har vert besøkt før.. så dette var moro :)

Har også lagt et hoppende hus i sidebaren i bloggen min!

Ønsker alle ein flott nyttårsfeiring !

Hanna 12år, og scrappegal♥ sa...

Hei! ♥ Så moro med blogghopping! Har aldri vært med på noe liknende før, så dette kan bli moro! =) Nå har jeg vært innom alle bloggene deres og lagt igjen et spor etter meg, også har jeg linket fra bloggen min♥

Ha en fin nyttårsaften, og et flott 2011!

Klem fra Hanna♥

-Aina- sa...

Da har jeg vært inne hos alle i design teamet til scrappehuset♥

Så masse fint da gitt:)

-Aina- sa...

Har lagt inn hoppehuset i sidebaren min også;)

Sonja sa...

Har tatt en veldig (!) inspirerande bloggrunde! Har scrappa lite i 2010, trur 2011 blir meir kreativt. -og no har eg funne fleire nye inpirasjonskilder! Takk :-)Har lagt til det hoppende huset på min blogg.

Hege sa...

Da har jeg hoppet meg glad gjennom de flotte og kreative bloggene deres *lol*
Godt nytt spennende og kreativt år 2011 til dere alle :-)

Maggie sa...

Da har jeg hoppet innom alle bloggene, og det var mye fint å se. Morsomt tiltak!
Har også lagt det hoppende huset i min sidebar.