2. desember 2010

Juleminialbum for familiebilder




Velkommen til dag 2 i adventskalenderen vår! Nå er det bare 22 dager igjen til julaften!


Hva med å lage et lite hendig "julefamiliebildeminialbum"?

Her kan du ta vare på bildet forran årets julegran, årets julebord, den beste pakken eller dine nydelige barn - og det hver år:0)

Slik kan du se tilbake og minnes årene med et smil om munnen!


Eller hva med å lage et slikt album for hvert år.

Vi tar jo ganske mange bilder iløpet av disse dagene:0) Jeg har iallfall ikke problemer med å fylle et lite minialbum med julebildene i vår familie!


Dette albumet har bare fått framside og første side.

Nå skal den fylles med mange år med julefamiliebilder.

2010 er et fint årstall å starte med et slikt ett:0)


Albumet er et ferdigprodukt, men kan lett lages med Bind-It-All, ark og papp. Lykke til!




Papirproduktene som er brukt på dette albumet er bare fra 3ndy Papir!




Dagens bidrag i vår store scrappepakke er mange flotte ark fra nettopp 3ndy papir;

Legg igjen kommentarer og bli med på trekkingen av den STORE scrappepakken. Denne trekkes 24.desember. Les mere her om du ikke har fått med deg hva vår adventskalender går ut på!!

72 kommentarer:

Siv Anne sa...

Et kjempesøtt minialbum til julens bilder. Den gutten var bare Megasøt og 3ndy papirene er jo så lekre og lyse.
Jeg gleder meg virkelig til hver morgen nå, spennende å se hva som er i kalenderen.

nedergaard sa...

Så flot dit album er, og med dine julebilleder bliver det et rigtigt dejligt minde.
Skønne ting der kommer i julepakken idag

Knartens mamma sa...

Sitter spent hver morgen for å se hva som dukker opp i bloggen/kalendern. Kjempeinspirerende blogg!

Kristin sa...

Dette var et utrolig lekkert album, og smart å heller lage minialbum enn å scrappe mange store sider!

Scrappegal sørlending sa...

Nydelig album med masse muliugheter for årets julebilder! :)
Flott oppgave for dagens kalender!!!! :)
Gleder meg allerede til morgendagens oppgave! :)

Klem fra Sørlendingen.

Marianne sa...

Skikkelig lur idé å lage slike små album for hver jul! TAkk for tips og inspirasjon :)

Synne_:) sa...

Dette er virkelig en kalender etter min smak <3 <3 <3 Starte dagen med herlig inspirasjon og kjempespennende premier ME LIKE !! :))) Ha en strålende dag alle som måtte titte innom :)

oheidia sa...

jo da, jeg har laget mitt eget familiealbum denne julen - dvs, veien blir til mens vi går! Koselig å lage og koselig å beholde selv og viktige minner å ta vare på!

Jeg er med videre her også:=)

toi9 sa...

Det var en fin albumdu har startet å lage, og for en super idè!!
De er så fine de 3ndy papirene :)
Blir artig å se hva dere kommer med i morgen :)

Ha en fin torsdag :)

Bthorn sa...

Nyydelig album, tro om det er noe for meg som er en utålmodig sjel. Jeg har åpnet luke nr. 2 i årets mest spennende julekalender.

Maria Therese sa...

Nydelig bok!!!

Silje sa...

Har mange år tenkt på å lage et sånt - kanskje klarer jeg å gjøre noe av det i år? Trekker meg et lodd til den stooooore julepakken! :D

PS. dette albummet her var jo helt nydelig da!!

Kitt sa...

Helt sikkert også en af mine favoritter!

10na sa...

Så fint mini album, må straks igang.
KH 10na

Anette sa...

Kjempeflott album!! Herlige farger! Og så likte jeg veldig godt arkene fra 3ndy papir!!

Hildegunn sa...

Herlig med minialbum, supert å samle bilder i en liten minnebok! Og Torill er jo råååå på minialbum!!
3ndy arkene er veldig flotte i år også :)

Hege sa...

God idé!!!
- det skal jeg jammen se på om jeg skal "kopiere"!

Caroline sa...

Jeg har et tomt halvmånealbum liggende..Dette må jeg se å få brukt :) ..

Kari sa...

Nydelig album og super ide! :)

Gunn-Elin sa...

Nydelig album Torill, jeg beundrer alt du lager av papir o annet stæsj jeg. Tusen takk for masse inspirasjon :)
Og jeg prøver vil fortsatt være med i trekningen av den stooore pakken jeg :)
Klem Gunn-Elin :)

Arnlaug sa...

Så utrulig fint album! Har aldri laga minialbum før. Kanskje jula i år blir første?

Linn Iren sa...

æ må å melde mæ på her :D en dag for sent,men nu e æ med ! :D

Charlotte sa...

Det er et kæmpefint minialbum. Vældig flot pyntet. Og det er en god ide med julealbums, de er så hyggelige at kigge i efterfølgende.
Flotte sager, der kommer i scrappepakken fra 3ndy papir. :0)

Gro sa...

Så fint mini album! :)
Å så herlig premie i dag, bare digger julekolleksjon til 3ndy papir.

Gro.

Knerten sa...

Kjempekoselig med dette albumet, så fint med en dokumentert årskavalkade for familien :-)

Olga_art sa...

Thanks for the chance! A wonderful album and very beautiful paper!

Lisa Synøve sa...

ååååå...så mye fint !
Kjempespennende å følge hva som kommer i pakke.

Kjempefint minialbum også=)

Meretekj sa...

Kjempeflott minialbum!
Og en herlig premie;)

Turid sa...

Takk for herlig tips til julegave!
Jeg trekker et lodd i dag også :)
Turid

Grethe sa...

Det minialbumet var nydelig! Virkelig til inspirasjon!!

lise sa...

nydelig minialbum, fikk lyst til å prøve meg på noe slikt:)

Ann Kristin sa...

Lekkert minialbum! Lurt å lage sånne til slike anledninger :) lettere å ta de frem og se på de også :) Må nok prøve meg på ett slikt ett i år. Takk for tips og inspirasjon!

Aakre sa...

En kjempekoselig ide med minialbum :) Og flott gave til den store julepakken :)

Cathrin sa...

Arkene fra 3ndy papir er bare så lekre, har brukt endel av de på div prosjekter allerede. Skulle bare så gjærne hatt flere... Nydelig lite album og en kjempegod ide.
KUN 22 dager igjen, huff så fort tiden går... :o)
-Cathrin-

Tonje sa...

Nydelig minialbum! Elsker 3ndy papirs kolleksjoner, de treffer hver gang!

Anne Bente sa...

nyyyydeligt mini album, jeg er vild med det papir.

klemmm

Alhana sa...

For en flott ide med minialbum :-)
Nydelig pyntet forside.

Ha ei fin kveld :-D

Linda sa...

For et utrolig flott album. (eller, starten på et da;) Tviler ikke på at resten blir akkurat like flott!) Nå fikk jeg jammen lyst å lage et slikt jeg også.

Jeg trekker et lodd i dag også:)

Stine sa...

Så flott minialbum! Tror jeg skal prøve å få til noe sånt med årets julebilder, tenk så kosleig å finne frem år etter år ;-) (Og når jeg først kommer igang kan jeg jo kanskje få laget et minialbum til fjorårets julebilder også...)

Randi Th. sa...

Dette var utrolig flott! Nydelige papir!
-klem-

Tone K. sa...

For et flott minialbum !! :o)
Det ser veldig gøy ut å lage, så jeg må prøve meg på det en gang.

Også så flotte ark dere putter i julepakken....sikle :o)

God helg ! :o)

Tone K. sa...

For et flott minialbum !! :o)
Det ser veldig gøy ut å lage, så jeg må prøve meg på det en gang.

Også så flotte ark dere putter i julepakken....sikle :o)

God helg ! :o)

Guri sa...

Herlige julepapirer. Har snart brukt opp mine ark frå 3ndy Papir, så eg tar gjerne imot nye :)

Birgitte sa...

Så bra ide med minialbum over julebilder! eg sleng meg på å prøvar! flott premie!

Anja's KortKreasjoner sa...

Såååå fantastisk kalender og hvilken flott gave å gi noen =) digger alle fargene og arkene
og ikke minst lekker premie =)
trekker herved mitt andre lodd!!!

alfsvaag sa...

Et nydelig mini album, å papira fra 3ndy papir er jo bare så lekre;-)

Lille`s hule sa...

Julelodd nr 2 er trekt.
2-5 og 7 er jo mine lykke tall, så det er enda håp :)
Mini album var en smart ide :)
noe å ta med seg ;)
Ha en fortsatt fin og kreativ advent :)
Klæmz fra Lille

salvie sa...

Så lurt med ett sånn lite album! tror jeg skal prøve meg på et sånn et.Og for en flott premie fra 3ndy papir.Det var noen flotte ark de hadde å gi fra seg!
gleder meg til hver dag hos dere nå:-)

GryA sa...

En strålende idê!

Lise sa...

Flott album. Jeg pleier å lage et hvert år :)

~Isabell~ sa...

virkelig flott start på et nydelig album=)

marit sa...

Flott album!
Ha ei flotters helg!
Spennende julekalender!

Anita sa...

For en god idè! Blir nok morsomt å sammeligne bilder etter noen år tenker jeg:)

May-Bente sa...

Nydelig album, herlig idè!

Klem:))

Bettina sa...

jag är här idag igen, såklart! underbart album, blir så inspirerad, tack!

Dorthe/Dob sa...

Wauw, hvor er det et flot album.
Tak dor dejlig inspiration :)

Julia sa...

Tusen takk for inspirasjon Torill. Jeg har et slikt album liggende..uåpnet.. ;-)

Lille My sa...

woow for noen lekre albumer...superjulegave til dei som har alt :D elsker også julearkene frå 3ndy papir.

Då var mitt andre lodd trekt :)))

Helle sa...

Å så flott album!
Og papirene er superfotte!!
-Helle-

Karina Bunkenborg sa...

wow et flot album. Måske det skal prøves af en dag.
vh Renne

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott, lekkert pyntet album!! :)
Krysser fingre fram til 24. desember, for julekalender-premien!

Takk for all den herlige inspirasjonen dere sprer om dere med i denne anledning og den søte førjulstid!! *klem*

Hilde/Scoobie sa...

Da jeg fikk se dette mini albumet,ble jeg så inspirert at jeg bestemte meg for å lage et for denne julen. Sliter litt med jule-LO'ene, vettu :-) TFS!

Eline sa...

Arkene fra 3ndy er så flotte!! Flott album!!

MOrsom kalender dere har da =) jeg kunne godt tenke meg den store pakken =D

synnøve sa...

En av de flotteste dekorerte album jeg har sett på lenge.- en favoritt.

eniloraK sa...

Kjempe søtt minialbum!
lodd nr.2. i den store julepakken :D

Askepott sa...

Nydelig album. Lekkert pyntet og vakre fargesammensetninger. :-))

LindaSS sa...

Det var en flott ide... et bilde fra hvert år... :)D

Nina sa...

Nydelig album

Helene sa...

Fin album. Liker ideen med å ha bilder fra flere år i samme album. Kjekt å sjå tilbake på. :)

Janne-Lise sa...

så lurt å lage slikt album....... super måte å få med julebildene.

Jeanette sa...

Så herlig minialbum! :) Og 3ndy er så aldeles flotte de også!

Hjemmkos sa...

En herlig mini album for garanterte flotte minner :)