29. desember 2010

***Kalenderen for 2011***

Som vi har fortalt tidligere, kommer det noen forandringer i vår nye Kalender. Noen poster fortsetter vi med, og noen nye har kommet til.

Slik blir vår Kalender for 2011:



1. HVER MÅNED

Utfordringen

- Her kommer det en utfordring - med premie fra en av våre sponsorer


6. HVER MÅNED

Artikkel/MiniKurs

- Samme som tidligere. Spennende artikler eller MiniKurs. Noe er laget av oss jentene i Huset, og en del er laget av gjesteskribenter.
Har du et ønske om å lage noe for oss - så er du velkommen til å sende oss en mail:)


11. HVER MÅNED

Hvem strekker seg litt lenger?

- Vi jentene i Huset har jo prøvd oss på forskjellige utfordringer og nye ting.... Denne gangen er det våre lesere sin tur... Her finner vi en utfordring - og utfordrer noen av dere... Kanskje det blir DEG??? Her er det bare å følge med!!:)


16. HVER MÅNED

Vi tar´n!

- Dette blir en lifte/inspirasjonsoppgave. Vi finner et kunstverk som vi tar!! Denne skal både vi i Huset - og alle dere bruke som inspirasjon til egne mesterverk.
Kanskje vi tar noe hos deg:) ?

- Premie fra en av våre sponsorer


21. HVER MÅNED

Artikkel/MiniKurs

- Samme som den 6.


26. HVER MÅNED

Roterommet

- Roterommet ja.... En helt ny post både for oss og for dere... Her kan det komme hva som helst... Artikler, utfordringer - you name it!!! Denne blir kul!!!:)




Dette blir utrolig morsomt!!!
Vi har jobbet masse på "bakrommet" - og vi gleder oss til å dele det med dere!!:)



Hvordan går det med hoppinga!!???
Har du hoppet???

Les mer her:)


Ønsker dere alle en flott 5. dag jul


Utfordringene vi har nå - finner du oppe i høyre hjørne:)

8 kommentarer:

Marianne sa...

Så mye spennende da!!! Gleder meg til å følge med utover året!
Godt nytt år jenter!
Klem
Marianne

Eline sa...

Så spennende. Skal forsøke å følge godt med neste år. Studiene tar tid, men litt fritid har man jo behov for =D.
og ja, jeg har hoppet.. morsomt det også..
Ha en fortsatt fin romjul og et godt nytt år.
klem

Asil sa...

Nei, så gøy! Gleder meg til å ta fatt på 2011 med dere! :D

Tone K. sa...

Så spennende !! :O)
Dere er utrolig flinke og kreative hele gjengen...jeg er imponert :o)

Gleder meg til å følge dere !!!

Godt Nytt År !!!

toi9 sa...

Spennende!!
Mye artig å følge med på, og håper man rekker å bli med på det meste :)

GODT NYTT ÅR :=)

~Isabell~ sa...

så spennende altså:)

Berit sa...

Godt Nyttår til dere alle som står bak ScrappeHuset.
Ettersom jeg "ny" her inne har jeg rikelig stoff å lese og bilder å se på. Er fint for oss som ikke har drevet "i faget" så lenge. Alle er så utrolig kreative og flinke. Utfordringene dere kommer med er også artige. Jeg kommer nok innom daglig heretter!

Ellinore sa...

Spennende med blogghopping.....har fulg alle kriterier så da er jeg vel med i trekningen.....morsomt og titte innom alle bloggene....mye innspirasjon og ta med seg der....Godt Nyttår til dere alle.
Klem.