31. januar 2011

Får du scrappet alle bildene du tar?

Vi scrappere har en ting felles: Vi liker bilder... Og vi tar mange bilder!!!
Får du scrappet alle bildene dine? Eller har du stadig den dårlige samvittigheten for at du ikke får scrappet alt det du kunne ønske?

Vi jentene i Huset skal nå gjøre noe for å rette på dette!! Nå skal vi scrappe de bildene vi har lyst til å scrappe - alle de andre bildene skal Japan Photo få ta seg av:)


Du har kanskje hørt om CEWE FOTOBOK tidligere? Kanskje du har prøvd også?

Med et par tastetrykk kan du selv lage din egen fotobok - sende over til Japan Photo - og innen kort tid har du DIN ferdige CEWE FOTOBOK i postkassa di:)
Og ikke minst: Til en billig penge:)

Du kan lese mer om dette fantastiske produktet her:

Det er bare å følge med - så får dere se hvordan vi jentene lagde våre bøker:)


Hvordan ligger du an med dine bilder? Scrapper du alle? Fremkaller du selv?
Hvordan fungerer dette hjemme hos deg?

Fortell oss :)

7 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Det blir dessverre slik at mange av bildene blir liggende. Utrolig synd. I mitt tilfelle har det nok mye med at jeg ofte har tørke, og da blir de bildene jeg hadde tenkt å scrappe, "gamle".

pia iris sa...

scrapper ikke alle, men så blir ikke alle fremkalt heller da ;o)
skriver ut selv på impuls de jeg vil scrappe akkurat nå, og av og til blir det fremkalt for f.eks en scrappehelg eller lignende.

Rosa sa...

Dette er min store, svarte samvittigheit! Og er faktisk litt av grunnen til at eg ikkje har scrappa albumsider på veldig, veldig lenge. Eg mista inspirasjonen når eg måtte velge bilder, eller rettare sagt - måtte velge VEKK bilder!

Eg held på å lage mi første fotobok i desse dagar, med bilder frå New York sist vår. Gler meg til å sjå kva de gjer med bildene i CEWE-systemet! :)

toi9 sa...

Blir spennede å se på hvordan fotobøkene blir.
Kom akkurat på en god idè for min egen del.
Etter å ha tatt lite bilder i barnedåpen til Henrik, skulle vi virkelig ta bilder av Maikens dåp, som endte med over 40 bilder bare i kirka. Har fremkalt bildene, men blir nok ikke å scrappe alle. Blir minst 5 albumer fra bare kirka, hihi :)
Ideen er jo rett og slett å lage en bok med bildene fra dåpen.
Yes, god idè altså!!

Bra dere kom med denne ideen til meg!!

Merethe sa...

Scrapper ikke alle bilder jeg tar, men er faktisk god på å framkalle fra de forskjellige anledningen og de blir scrappet...:) Skriver ut selv også en gang innimellom.

Heidi sa...

Scrapper historiene jeg vil fortelle, bruker scrappe albummene til dokumentasjon på hva gutta har sagt, gjort etc. Scrapper ikke de "tradisjonelle" bildene fra 17.mai, jul etc...om det ikke er noe spesielt med historien da. Bildene jeg scrapper skriver jeg ut selv, alt annet ligger digitalt.
Driver og lager fotobøker til begge gutta nå, og har tenkt 1 bok for hvert år. (de blir nok store ja...) Her skal alle bilder fra bursdager, famile sammenkomster etc inn. Tanken er at hver fotobok skal gjenspeile året som har gått. Jobber meg enda gjennom bildene...er liksom noen å ta av ;)

linsal sa...

Har på langt nær fått scrappet alle bildene nei, ligger flere år etter -lol-
Men sånn går det vell når kort laging så og si har tatt over...savner å scrappe bilder. Så leker med tanken på ta det opp igjen ja... <3
sånne fotobøker har jeg hvert innom tanken på før også, og nå må jeg lage en slik en tror jeg :D ... takk for supert tips :D