7. januar 2011

FredagsSkissen

Hva er det her?

En nyhet?


På en helt vanlig fredag? ;)


Oh yes baby!

Her i ScrappeHuset vil det alltid kunne komme overraskelser innimellom. :D


Vi vil gjerne presentere et helt nytt konsept hos oss, nemlig FredagsSkissen.
Hver fredag legger vi ut en av våre egenproduserte skisser som helgeinspirasjon for våre kjære lesere.

Her bestemmer du selv om du vil følge skissen slavisk eller om du bare vil la deg inspirere av den. :)

Resultatet kan du legge inn i denne tråden om du ønsker. Belønningen er kommentarer fra DT-medlemmene våre, pluss at andre lesere får muligheten til å se nettopp din løsning på skissen. :D

Her er den aller første FredagsSkissen :D



GOD HELG!
GOD SCRAPPING! :D

11 kommentarer:

~Isabell~ sa...

for en artig skisse og ikke minst en smart måte å få litt ekstra blest=)

toi9 sa...

Herlig skisse :)
Godt med litt ekstra inspirasjon!!

Ha ei riktig fin helg :)

Spruddle sa...

Så gøy, flott skisse! Fikk nesten lyst å prøve meg på denne, stikke opp på scrapperommet etter jobb i kveld kanskje...hmm...takk for inspirasjon!:)) Og god helg! :)

Hilde/Scoobie sa...

Hurra!

Skikkelig kul var den også! Får se hva jeg får klekket ut :-)

Scrappegal sørlending sa...

FLOTT skisse!!!! Og artig med et nytt konsept! :)

Cathrine sa...

For en skikkelig kul og inspirerende skisse, jenter:D Håper jeg får tid til å prøve meg på denne!

Ønsker dere en god helg, klem fra Cathrine:)

Cathrine sa...

For en skikkelig kul og inspirerende skisse, jenter:D Håper jeg får tid til å prøve meg på denne!

Ønsker dere en god helg, klem fra Cathrine:)

Merethe sa...

Flott skisse - liker at det er flere bilder på den...Skal snart ned på scrappeplassen, sa da får jeg se om jeg finner bildene som passer :)

synnøve sa...

Herlig skisse!!! - den sprudler over av farger. Tror det ga meg ideen til forsida av et bursdagskort jeg må lage snart.
Takk for inspirasjon.

Merethe sa...

Da har jeg laget en LO etter denne skissen. Dere finner den HER...

Bthorn sa...

Fredagsskissen levert på torsdag, går det an da?? Her er vi i London.