1. januar 2011

Frem med M´ ene dine :)

Velkommen til et nytt år her i ScrappeHuset!! Vi håper dere alle hadde en koselig feiring i går:)
Vi gleder oss til et nytt og kreativt scrappeår sammen med dere alle:)

(For de av dere som har hatt litt pc og bloggeferie, så finner dere vår nye Kalender her)




Først vil vi presentere en av våre flotte sponsorer for dere:




En utrolig spennende sponsor, som har såå mye å tilby alle oss. Her finner du gratis kurs - og masse spennende. Her er hva dem sier om seg selv:

Paper Wishes is your source for the best variety of scrapbooking supplies, card making supplies and papercrafting supplies. Our quality selection of scrapbooking supplies makes us a trusted source for scrapbookers, card makers and paper crafters. Look for the newest additions to our scrapbook supplies, and great ideas for scrapbooking.

Monthly scrapbook kits, card kits, papercraft kits, stamping kits…what can your Personal Shopper do for you? Here’s where you’ll find information on monthly scrapbook kits, card kits, craft kits and stamping kits. Each of our kits is carefully coordinated and mailed to your door. Simply click on Personal Shopper Monthly Kits on the menu bar to learn more about our scrapbook kits, card kits, papercraft craft kits or stamping kits.

Company Mission
Hot Off The Press’ mission has always been to provide customers with innovative ideas and the tools to create them with. “Our goal is to design books and products that make the crafter successful,” says Paulette. “We want to foster confidence and self-esteem in crafters of all ages and any skill level.”

Distribution
Hot Off The Press books and products are distributed throughout the United States and internationally. The company sells to many levels within the market: directly to consumers through Paper Wishes catalog, to independent retailers, distributors, chain stores, television shopping channels, craft catalogs and craft book clubs.



1. januar
= Ny Utfordring!!!

De 4 ´ mene


Årets første utfordring blir
ScrappStilen!! :) Denne gangen skal vi utfordre oss selv til å scrappe Monokromatisk.

"Mono betyr en, så det er altså en farge vi kreerer med, men i mange ulike varianter."


Her finner du noen artikler om denne scrappestilen:

MiniKurs med Linn
Monokromatiske DT bidrag
Monokromatisk ScrapWalk


I tillegg vil vi se dette på kunstverket ditt:

M
aling,
(Glimmer)
Mist
og
metall.





Her er Huset jentene sine løsning:


Iselind:



Sponsorbruk:

Bazzil fra Unik Hobby
Blomster fra papirloftet
Metall under blomster fra korthobby
Små bokstaver adornit
Thickers fra american crafts ( har malt de blå)




Torill:



Sponsorbruk:

Hot of the Press - klistremerker; hjul og tekst
Scrapbook Engro - tag; fotoapparat og tekst
Inkido - blonde og halvperle
KortHobby - metall
Unik Hobby - filmstrimle
American Craft - button og bakgrunnsark
Studio2Mers - vinger
Gluedots




Linn Kr
:


Sponsorbruk:

Studio Calico - grønne blomster
Nikki Sivils - grønn blomst + grønn knapp
Glue Dots - dotter + hook & loop
American Crafts - bakgrunnsark, remarks, store og små thickers
I lowe Scrap - mønsterark
Hot of the Press - mønsterark




Elisabeth:



Sponsorbruk:

Remarks - accent stickers
Thickers - bokstaver
Adornit - tekstboks
American Craft - kartong
Studio Calico - mønsterark bak bildet




Ann Cicilie:



Sponsorbruk:

American Crafts - Badge, chipboards, tag, Thickers, kartong
Studio Calico - Mønsterark (My Mind's Eye), chipboard (Maya Road), tape
Prima - Blonde
Papirloftet - Blomst
Sassafras Lass - Mønsterark




Vibeke:



Sponsorbruk:

Bakgrunn fra Paper Wishes
(denne er malt og tatt på crackle paint og glimmermist for å få frem bakgrunnen)
GlimmerMist Pearl fra TreL
Thickers fra American Crafts
Chipboard ramme fra Studio Calico
Blomster, perleswirl og perler fra Prima
Metallpynt fra Kort Hobby
Sommerfugler fra Unik Hobby
Dobbelsidig tape og dotter fra Glue Dots


Denne gangen er det Papir Wishes som sponser premien til vinneren. Den dyktige - og heldige vinneren kan kose seg med denne herlige pakken!! Her får du en hel pakke med kule stickers + en pakke med 12 nydelige mønsterark med vintagepreg.
En kul premie:)




Da gleder vi oss til å se Monokromatisk, Maling, Mist og Metall
Lag hva du vil - opp til deg om det er en LO,
et kort - pynte en eske - eller noe helt annet:)


Frist: 31. januar kl 24.00




22 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Godt nytt år! Artig utfordring som jeg skal prøve å slenge meg med på. Lekre bidrag dere har kommet med. Må si at jeg falt helt for Torill sin. Den var råååtøff!! Helt knall!!!!

Aakre sa...

Godt nyttår, jenter!

En flott utfordring - håper jeg får tid til den :D Flott inspirasjon fra dere i huset også :)

Aakre sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
toi9 sa...

Godt nyttår :)
Spennede oppgave, som jeg må prøve å få gjort.
Herlige bidrag fra DT!!

Linda sa...

Spennende :)
Årets oppfordring til meg selv er å delta på flere scrappeutfordringer :)

Gunn-Elin sa...

Godt nytt år jenter :) Og morsom utfordring dere frister med. Håper jeg få tid til å prøve meg. Skikkelig flotte DTbidrag fre dere som vanlig :)
Klem

Synne_:) sa...

ahhh herlig utfordring og fantastiske inspirasjons bidrag !!!! :))

Ina Emilie sa...

Herlige bidrag dere har. Leste gjennom reglene nå, må man lage LO, eller kan man lage kort også?

Vibeke sa...

Ina Emilie: Her hos oss kan du lage akkurat hva du vil, så lenge det ikke er noe annet som er spesielt for akkurat en utfordring:)

Ina Emilie sa...

Her kommer da mitt bidrag til denne månedens konkurranse. Så håper jeg at jeg har gjort alt riktig :)

http://inaemiliesverden.blogspot.com/2011/01/4-mer.html

Hilsen Ina Emilie

Cathrine sa...

Da har jeg levert et bidrag og:) Nydelige deres LOer! klem

jannek sa...

Da har jeg levert mitt første bidrag til Scrappehuset:) Det medførte også at jeg måtte få litt liv i bloggen min igjen. jeg har ikke skrevet noe der inne siden 21.mars 2009:( Håper det ikke blir like lenge til neste gang:)

Linda sa...

Da har jeg forsøkt å levert mitt første bidrag på Scrappehuset :)

Vibekke sa...

Da har jeg forsøkt meg på et bidrag også. Det var utrolig morro å prøve seg på en monokromatisk stil, så det er slett ikke umulig at jeg prøver meg på et bidrag til etterhvert.
Takk for en innspirerende utfordring!

Anne Gerd sa...

Kjempegøy utfordring - håper jeg har oppfattet den rett og fått med meg alt:o)

aina sa...

Hipp! Da har jeg dristet meg til å være med på denne utfordringen... Ha en fiiin dag da :-)

Bente sa...

Hei på dere:)

Da har jeg levert min første utfordring til dere:) Vrææl, litt skrekkblandet fryd:)

klem fra Bente

Alhana sa...

Kjempe flott utfordring :-)

Aakre sa...

Da har jeg endelig levert et bidrag :)

toi9 sa...

Da har jeg fått levert en LO!
Min første i 2011. Takk for ei fin utfordring :)

Klem Toini

Milla sa...

Jeg leter og leter etter scrappegleden - og en bit av den fant jeg i denne flotte utfordringen hos dere :) Tusen takk for inspirasjon, jeg våger meg på å legge inn et lite bidrag helt på tampen :)

Bente sa...

Har laget enda et bidrag jeg:) Vet ikke om det er godkjent, men jeg er igang:)))

Ønsker dere en finfin uke. klem fra Bente