18. januar 2011

Har du lyst til å lære å bruke modelling paste?

Mixed media art blir mer og mer trendy, det kan man se både ut fra hva de store designere lager, og hva slags serier som kommer fra produsentene denne sesong (visste du at CHA straks går i gang? Der lanserer de aller fleste av de store produsentene nye serier, og det vrimler med sneak peeks ute på nettet akkurat nå. Sjekk listen her!). Vil man være med på denne utrolig spennende trenden, har man stort utbytte av å lære seg forskjellige teknikker med modelling paste, det åpner virkelig noen nye dører inn til spennende muligheter, og vi jentene i ScrappeHuset gleder oss alle sammen til å være med på dette onlinekurset vi nå vil presentere for dere!

Danske Eva og hennes svigerinne Kat har tatt initiativet til å kjøre i gang et onlinekurs i modelling paste. Det går over fire leksjoner, og her er hva Eva skriver på bloggen sin:

"Har du lyst til at lege og lære nogle nye teknikker?

Sammen med Katrine (nogle af Jer kender hende som designer fra Scrapsisters, hvor hun bla. har lavet layouts til denne og denne artikel) har jeg udviklet dette kursus.

Hovedingrediensen er modelling paste, som bl.a. kan købes i Panduro Hobby. Vi vil vise, hvordan du kan lave nogle lækre baggrunde, pifte din pynt op, bruge masker og stencils samt give dine layouts og kort nogle flotte effekter. Ud over modelling paste bruger vi masser af glimmermist, glimmerlim og alkohol ink.


Undervisningen kommer til at foregå via blogindlæg fra en blog, hvor kun tilmeldte kan få adgang.

Der er fire hovedlektioner:
1 - baggrund               15. februar
2 - pynt                      20. februar
3 - alkohol ink             25. februar
4 - masker og stencils   4. marts

Der ud over vil vi vise en masse inspiration og variation til hver hovedlektion i dagene mellem lektionerne. Det skal lige siges, at du kan se og lave lektionerne, hvornår du vil efter de angivne datoer, da bloggen vil være tilgængelig flere måneder frem. Så hold dig endlige ikke tilbage, bare fordi du ikke har tid de angivne datoer. Det hele kan foregå i dit eget tempo.


Kurset koster 189,- kr. Undervejs vil du kunne maile og stille spørgsmål. Blandt alle tilmeldte trækker vi lod om en præmie, og i slutningen af marts belønner vi en af de flotte kreationer, som skiller sig ekstra ud. Send din tilmelding til modellingpaste@gmail.com og så hører du mere vedr. betaling, materialeliste osv.

Teknikkerne egner sig lige godt til layouts og kort, de fleste af de viste eksempler er dog layouts. Vi håber du har lyst til at lege med."
 
Her i ScrappeHuset har vi vært så heldige å få lov til å trekke ut en blant dere som  kommenterer på denne tråden, til å få en gratis plass på dette onlinekurset! Hvis du allerede har meldt deg på og betalt, og blir trukket som vinner, refunderes selvfølgelig beløpet du har betalt inn.
 
Vi trekker en heldig vinner 7. februar :)

42 kommentarer:

Marianne sa...

Ser utrolig spennende ut og vil gjerne være med i loddtrekningen :)

Marianne

~Isabell~ sa...

oi, jeg har virkelig lyst til å lære dette, ser stilig ut=)

soltroll sa...

Kjempe spennende!
Jeg vil veldig gjerne være med i loddtrekningen.
Hilsen Merete

Siv Anne sa...

Spennende!
Ønsker veldig gjerne å være med i trekningen

Linda sa...

dette så kjempespennende ut, vil jo gjerne vinne en plass!

Sanna sa...

Dette har jeg lyst til å lære og ikke minst lyst til å vinne.
Høres morsomt ut.

Karina Beck sa...

Jeg vil bestem gerne vinde denne! Det er altid dejligt at lære noget nyt!

Norunn sa...

artig! jeg melder meg på trekningen.

aina sa...

Kjempespennende!! Klart jeg vil være med på trekning :-)

bestevenn sa...

Det høres spennende ut og hadde vært morsomt å kunne få være med på.

Julia sa...

Dette hørtes moro ut!
Krysser fingre og håper på lykke!

ullpurka sa...

Wow så stilig kurs dette høres ut til å være.
Håper virkelig jeg blir den som vinner her.

malin sa...

Spännande! Det här vill jag verkligen vara med på!

Linda sa...

Oi, så spennende, heldig er den som vinner her!
Jeg hiver meg med i loddtrekningen :)

pia iris sa...

spennende med nye teknikker, er gjerne med på denne trekningen ja.
ha en flott dag. klem pia

Eline sa...

Så spennende med nye tekninkker. Jeg vil gjerne være med i trekningen av en plass.
Ha en fin kreativ dag.
Klem

Susanne Meltesen sa...

Jeg har allerede meldt mig, og det ser bare super spændende ud. Glæder mig... ;o)

Sonja sa...

Dette er noko eg kunne tenkt meg å lære litt om! Prøver meg på ei loddtrekning :-)

Synne_:) sa...

Så spennende !!! Vil jeg gjerne lære litt om :))

Synne_:) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
toi9 sa...

Ser veldig spennede ut, så jeg vil gjerne være med i loddtrekningen :)

Asil sa...

Kanonstilig! Tar gjerne et lodd i dette lotteriet! :D

Hege sa...

Tøft!!!
Jeg vil gjerne ha et lodd!!

Knerten sa...

Så spennende :-) Jeg melder meg på i kampen om et lodd.

Gro sa...

Oj så spennende! Dette vil jeg gjerne være med på!

Mariannes Kort og Stempling sa...

Jeg vil være med på loddtrekning ;-) dette ser gøy ut

Stine sa...

Dette så jo kjempestilig ut! Jeg blir gjerne med på loddtrekning!

Tinemor sa...

Dette høyrtes kjempe spennandes ut!!
Vurderer sterkt å melde meg på eit av kursa..
:) Og vil gjerne ha eit lodd i trekkninga :)

magnholia sa...

Ser veldig spennende ut, har prøvd mye men ikke helt fått dreisen! Er gjerne med på loddtrekning

Lene sa...

Dette ser skikkelig gøy og grisete ut! Regner med at alt blir like lekkert som eksemplene her om man vinner kurset??? ;-)

Tone K. sa...

oi....det hørtes spennende ut og jeg vil gjerne være med i trekningen :o)

oheidia sa...

Virket veldig spennende dette kurset og her brukes teknikker som er helt ukjent for meg! Håper på å vinne en plass for da skal jeg jammen delta :=)

alfie sa...

Ja tak :)Jeg krydser fingre..

alfie sa...

Ja tak :)Jeg krydser fingre..

Bente sa...

Så utrolig tøft:) Blir gjerne med i trekningen:)

AGJ sa...

Uhh ja, det lyder så spændende.
Det må jeg prøve...

Linda sa...

Jeg stiller meg i kø av folk som veldig gjerne vil vinne!
Modelling paste virker utrolig morsomt å jobbe med:)

Linda sa...

Jeg stiller meg i kø av folk som veldig gjerne vil vinne!
Modelling paste virker utrolig morsomt å jobbe med:)

Anneli sa...

Å jaaa!!!
Det har jeg kjempelyst til :)
Det er så spennende å få flere dimensjoner på prosjektene sine!
Anneliklem <3

Marlene sa...

Så spennende ut. :) Vil gjerne være med i trekningen.

Ha en fin dag.

mettepip sa...

Vil gjerne prøve lykken!

Linda64 sa...

Jeg elsker å prøve ut nye ting som jeg kan lære videre, så jeg vil gjerne prøve lykken!! Takk for muligheten !
Linda