11. januar 2011

Hvem strekker seg litt lenger.....?

Da har vi kommet til 11. januar, og det er tid for å presentere en helt ny post i kalenderen vår.



HVEM STREKKER SEG LITT LENGER..........


Her kommer vi til å velge ut en utfordring, og utfordrer 6 scrappere til å scrappe sitt bidrag til denne utfordringen. Vi kommer til å si litt om hvorfor vi utfordrer den enkelte + vise en flott LO eller annet scrappeprosjekt som er typisk for vedkommende.


De som blir utfordret sender bidraget sitt til mailadressen vår, scrappehuset@gmail.com

innen 9. februar. Ikke vis innlegget ditt i bloggen din før vi viser hva du har laget i et innlegg her.


Så håper vi at dere som blir valgt ut tar utfordringen.


Så over til hva vi faktisk utfordrer deg til.


Vi vil se Steampunk- også kalt svart vintage- en stilart som ikke så mange har scrappet før, men som er på stor fart oppover. For å lese litt om hva stilarten er, så har Torill skrevet en flott artikkel om dette tidligere. Den kan du lese HER.




Og de vi utfordrer denne måneden er:

Ann Cicilie:



Da utfordrer jeg Camilla.
Camilla har en fargerik og leken stil, jeg kunne godt tenke meg å se henne scrappe noe i Steampunk-stilen, da jeg tror resultatet blir skikkelig bra.



Her er en LO som Camilla har laget.







Iselind:

Jeg velger å utfordre Siv Anne. Siv Anne er en veldig flink scrapper- og scrapper den ene lekre duse, chabbye og delikate LO etter den andre. MEN, jeg har aldri sett deg scrappe Steam Punk og svart, og jeg vet at du har lyst å prøve deg på denne stilarten. Håper du tar utfordringen, og jeg gleder meg til å se resultatet.


Under kan dere se en LO som er dus, vakker, og veldig typisk Siv Anne. Rake motsettningen av Steampunk.







Elisabet:

Jeg vil utfordre min gode scrappevenninne Marit- Marit håndterer de fleste stilarter, men scrapper nok mest i knæsh farger og chabby, så nå min gode venn, ønsker jeg at du skal utfordre deg selv til en ny stilart jeg ganske sikkert vet at du ikke har vært borti......;) Jeg GLEDER meg til å se hva du kan trylle frem.


Under ser dere typiske Marit LOer:



Linn:


Jeg utfordrer en av mine favorittscrappere, nemlig Lillesmor/ Marianne
Hun har en scrappestil som er steampunkens rake motsetning. Hennes nydelige, lyse og gjennomførete LOer er fabelaktige. Men nå håper jeg hun tar utfordringen på strak arm, og lar seg utfordre;)





Her er en av Mariannes lekkerheter:





Vibeke:

Når utfordringen her ble steampunk, hadde jeg ikke den minste tvil om hvem jeg ville utfordre!!:) Lene/Lenemor er DT medlem hos let`s get shabby- og scrapper de nydeligste, sarteste og lyseste Loer!!




Her er et godt eksempel på henne scrappestil:




Gleder meg til å se Lene!!!





Torill:

Jeg utfordrer Asil fordi hun lager de hærligste prosjekter med masse farger og pynt, og c&s Loer og kort!! , men svarte og mørke farger har jeg ikke sett så mye av, og så tror jeg hun kan mester steampunk helt glimrende!!


Dette er en av Asils nydelige LOer.





Da gleder vi oss til å vise dere resultatet om en mnd. tid, og følg med 11. februar. Da kommer en ny Hvem strekker seg litt lenger. Kanskje det er nettopp du som blir utfordret.

Spennende spennede.

Ha en fin dag.




Klem fra oss jentene i ScrappeHuset

24 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Så morsomt!!! Jeg håper alle tar utfordringen og jeg gleder meg til å se :)

Camilla sa...

Nå vet jeg ikke helt om jeg skal le eller gråte, men jeg tar selvsagt utfordringen! hoho, blir nok gøy ja! ;D

Siv Anne sa...

OMG nå ble jeg helt satt ut. Hadde ikke tenkt å prøve meg på denne stilarten før etter SteinkjerScreppa og kurs med Torill. Ja, ja blir spennende dette men utfordringen er herved tatt. :)

lillesmor sa...

WÆÆÆÆÆ - du altså Linn!!!... Hevnen blir søt;-)
Neida - artig utfordring det, og selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å kaste meg på denne stilen så skal jeg gjøre et tappert forsøk:-)

Marianne sa...

wow og hihi...dette var en utrolig artig post på programmet her inne i Huset!!!!
Gleder meg masse til å se hva de utfordrede får til!!!

~Isabell~ sa...

hehe, så KULT, gleder meg til å se=)

Lene sa...

oi ! Så gøy !!!! Jeg tar utfordringen med skrekkblandet fryd....;))
*går skikkelig i planleggings-tenke-boksen*

Ann Kristin sa...

Så artig utfordring!! Blir spennende å se bidragene til denne!!

Asil sa...

WÆÆÆÆ! HYYYL! Men så gøy!! JA! Jeg er med!

Altså, det er med en skrekkblandet fryd, men steampunk er jo så knalltøft, og da er det ekstra gøy å bli utfordret av Torill som jeg synes er dronningen sv steam!

Gleder meg (men kommer til å hate dere bittelitt innimellom, hihi)!

marit sa...

Ooooooo, Elisabeth!
Dette var da litt av ei utfordring, å det er klart jeg tar den! Får bare leite laaaangt nede i stæsjet om det ligger noen skatter gjemt der;)

Linn sa...

Wow for en spennende ny post, har vært så nysgjerrig på hva det kunne være :)Gleder meg såå til å se hva dere får til alle sammen. Masse lykke til, pust med magen og la det kreative bare boble over:)

toi9 sa...

Så kul utfordring!!
Gleder meg til å se resultatene til dem som ble utfordret :)
Regner med dem blir bra!!

Tone K. sa...

oi....så spennende dette var !! :o)))
Gleder meg utrolig masse til å se "bidragene" her altså ! :O)

HEIA, HEIA JENTER !!!!!!!

Linda64 sa...

Gleder meg til å se hva jentene lager her!! Kul utfordring!

Cathrin sa...

Så kult! Blir spennede å se hva de ulike som er utfordret får til, lykke til til alle 6! :o)

Synne_:) sa...

Tjihiii så morsom utfordring !!! Gleder meg vilt til å se resultatene !! :))

Aakre sa...

Dette var artig :D Gleder meg til å se bidragene og å følge denne posten videre :P

Lykke til dere som er utfordret :D

Boffa sa...

Så spennende! Gleder meg til å se :)

Smuti sa...

For en utrolig morsom og kul post på ScrappeHusprogrammet!

Gleder meg allerede veldig på å få se resultatene på denne :)

Klem Marit

Carina sa...

Så kult!

lillesmor sa...

:-D
Da var min ferdig, og jeg må si jeg virkelig har kost meg masse!! Nå gleder jeg meg til å se hva dere andre har laget...

Asil sa...

Min er også ferdig, så får jentene bestemme om det er steampunk eller bare opprør, hahaha! Kjempegøy! :D

Camilla sa...

Jeg er også ferdig. :)
Kjempegøy å prøve noe nytt ;D

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon