26. januar 2011

RoteRommet: Din Scrappeplass

Da er det tid for å presentere en ny post på programmet, nemlig RoteRommet. En post ment for inspirasjon, krumspring og kreative fiffigheter. Hihihi! Her kommer det mye forskjellig etter hvert, så her er det bare å følge med. :D

Vi tenkte å ha fokuset på scrappeplassen vår i dette innlegget, for man kan scrappe mange plasser. De som er skikkelig heldige har velutrustede scrapperom,
hvor de kan forlate alt slik det ligger og bare stenge døren. Andre har et hjørne under loftstrappen, et bord på kontoret, pult på soverommet, krok i kjelleren eller scrapper ved spisebordet. Hvor du sitter har ikke noe å si for kvaliteten på det du lager. :D

Det er
spennende å se hvor folk lager sine kreasjoner, og vi tenkte vi skulle vise dere våre scrappeplasser. Kanskje finner dere et tips eller 2, eller rister på hodet over rotet vårt. ;)



Iselind`s scrappeplass:
Min scrappeplass er på kjøkkenbordet- et scrapperom står høyt på ønskelisten, men innser at det ikke er mulig å få hjemme hos oss. Så hver gang jeg skal scrappe, må jeg frem med de tingene jeg skal bruke. Det er kanskje derfor jeg er en C&S scrapper- da slipper jeg å ta frem så mange ting.


Torills Scrappeplass:




Vibekes scrappekrok:



Linns scrapperom:


Tenkte jeg burde rydde før jeg tok bilde, men hva er vitsen med det. Denne plassen er ALDRI ryddig. ;) Jeg er stadig på flyttefot rundt i huset med scrappesakene, da vi pusser opp, men pr dags dato sitter i rotet her. ;)



Elisabeths scrapperom:





Ann Cicilie:


Hele plassen (legg merke til lekekurven, prøver å forhindre Sofie i å rive ned det hele... Men det er selvfølgelig den kurv som er MINST interessant...;)



Bordet:



Kurver med stash fra Jenni Bowlin, Sassafras Lass, og en kurv med brads. Bak står settekassen min, med søte stempler i:



Charms, chipboards og annet småstash som er fint å ha for hånden:



Nye ting jeg vil ha nært meg i kurven til venstre, sponsorstash til ScrappeHuset i den til høyre:



Sponsorstash:




Håper det var kjekt å se hvor Husets beboere scrapper. ;)


Vi skulle gjerne sett din scrappeplass. :D
Ta gjerne nærbilder av smarte detaljer
. ;)

10 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Så gøy å sjå andres scrappeplasser og ideer :D Men lurer på hvordan eg skal sende mine bilder av scrapperommet?

linn kristine sa...

Du får lage et lite innlegg i bloggen din med bilder av scrapperommet, eller kanskje du allerede har et innlegg der som du har publisert for lenge siden? :D
Send oss link så vi får se! :)

Olga_art sa...

Hi! my scrappeplasser: http://podarok-handmade.blogspot.com/2010/11/blog-post_903.html

Camilla sa...

Kjempegøy å se hvordan dere har det! :D
Jeg viser villig frem jeg: http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2011/01/min-scrappeplass.html

Cathrin sa...

Moro å se hvordan og hvor andre scrapper og ikke minst masse flotte ideer til oppbevaring osv.
Her kan dere se mitt scrappe-hobbyrom:

http://cattisverden.blogspot.com/2011/01/min-scrappeplass.html

Ha en fortsatt flott og kreativ torsdag! :o)

bojose sa...

Scrappeplassen min er på kjøkkenet. HER kandere se noen bilderav den. Har nå fått meg DENNE reolen med hjul og mange skuffer og som er superkjekk til stempel, punchere, lim, stickers osv...
Moro å se hvordan andre har det og hvilke løsninger som er praktiske til oppvevaring.

unni's scrappeboble sa...

Her er mitt paradis :D Før satt eg på spisebordet i stua men blei litt lei av rotet så eg fekk overtalt mannen til å overta gjesterommet til scrapperom :D Var litt ensomt i begynnelsen men no har eg radio der og da ble det skikkelig koooselig å vær der, kunne ha vore der heile dagen om eg hadde kunnet :D :D :D
http://unnirinde.blogspot.com/

Linda S sa...

Kjekt å sjå bilder fra andres scrappe-plasser. Her er mitt:
Hobbyrommet mitt

Caroline sa...

Kjempe fine scrappeplasser her! Mye kjekke oppbevaringstips :)
Legger ved en link til mitt reir ;)
mitt scrappereir

marit sa...

Her finner dere min scrappe plass:)
Elsker å se andres paradiser!