3. januar 2011

Vinnerne av BloggHoppingen :D



Da håper vi det er noen som sitter spent og venter på vinnerne av BloggHoppingen. :D
Vi har gleden av å presentere 6 heldige vinnere. :D



TA-TA! :D







Vinneren av Elisabeths RAK


ble Bente :D




Vinneren av Vibekes RAK


ble Hanna :D



Vinneren av Linns RAK


ble Inger Synnøve :D



Vinneren av Torills RAK


ble maya :D



Vinneren av Ann Cicilies RAK


ble Julia :D



Vinner av Iselinds RAK


ble Kari :D


GRATULERER SÅ MYE! :D


Send oss adressen deres så kommer det pakke i posten. :D

13 kommentarer:

Agnete-Sagalind sa...

Så moro. Gratulerer til vinnerene. :) Gjerne en tur til altså. Dette var moro! :)

Godt nyttår til dere!

:)

Anja's KortKreasjoner sa...

Gratulerer SÅ mye :)

Hege sa...

Gratulerer til vinnerene :-)

Julia sa...

Jippi!!
Tusen takk!
Gleder meg til å få pakke i posten!
Gratulerer til dere andre også!
Ha en flott dag!

Maggie sa...

Gratulerer så mye til alle de heldige vinnerne!

Hanna sa...

Jaaa♥ Jippi, så utrolig heldig jeg var! :) Dette var virkelig moro♥ (første gang jeg har vunnet noe tilogmed, og da er det jo ekstra stas vet dere.. ;)

Gratulerer så mye til de andre vinnerene også♥

Ha en fin uke:) Klem♥

toi9 sa...

Gratulerer til vinnerene :)

Bente sa...

Åååååå,tusen takk altså:) gjett om jeg er kjempeglad da??? Første gang jeg har vunnet en RAK (utenom på kurs, da)
Perfekt start på det nye året:)

Gratulerer så mye til de andre vinnerene også:)))

Riktig godt nytt år til dere alle:)

Klem fra Bente

Berit sa...

Gratulere til alle vinnerene! Alltid spennede dette om en vinner noe.
Men kan noen fortelle meg hva RAK betyr? Er det en forkortelse? En av disse uendelig mange 3 bokstavforkortelsene som finnes!:)
Godt Nyttår!
Berit

Tone K. sa...

Gratulerer så mye alle sammen !!! :o)

Kari sa...

Så utrolig gøy! Tusen takk!!
Dette var en flott start på det nye året! Gratulerer til de andre vinnerne også:)

inger synnøve sa...

oj, så gøy. da jeg så navnet mitt så fikk en en klump imangen :) dette var kjempekjket :)
adr min er
inger synnøve sunde
hyvingeveien 12
4370 egersund

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse med spennende RAK alle sammen :))