14. februar 2011

2 vinnere

Vi starter den nye uken med å gjøre 2 av våre lesere glade:)


Det var 42 stykker som hadde lyst til å delta på dette kule onlinekurset:


Den heldige som kan gjøre dette gratis ble: oheida
Gratulerer så mye til deg!! Vi gleder oss til å se hva du får til. Alle vi jentene i Huset skal også delta på onlinekurset. Dette blir moro:):)


I går feiret vi Vær snill mot deg selv dagen, i løpet av de 24 timene det var mulig å kommentere, så var det hele 109 av dere som hadde lyst til å vinne den flotte stempelplaten. Dvs at det nå er 108 som må løpe inn i butikken til Hege, Det lille ekstra og kjøpe seg noen plater;)
Trykk på logoen så kommer du rett i butikken:


Den av dere som må sende oss adressen sin, og kan kose seg med helt gratis stempler ble:
Ann Kristin!!

Gratulerer så mye til dere begge to:):)


Håper dere alle har kommet dere bra gjennom helgen,
og er klare for en ny og fin uke:)

8 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Gjett om jeg ble glad nå!! Jippi!!! :)En utrolig flott start på dagen! Tusen tusen takk :)

Marlene sa...

Så heldige! :) Gratulerer!

Ha en fin dag.

oheidia sa...

ikke bare Ann Kristin som ble glad nå! Jeg ble også utrolig happy!!! Jeg skal delta på online kurs - og det er noe nytt for meg! Jeg skal jammen fullføre og resultatet ser dere etter hvert i bloggen min :=)

Takk for muligheten til å vinne!!!

Klem

Iselind sa...

Gratulerer så mye til begge 2!

Ha en fin dag.

Iselind

Ann Cicilie sa...

Grattis - kos dere masse med premiene :)

Elisabeth sa...

gratulere gratulere, heldige dere.... :o)

toi9 sa...

Gratulerer til begge 2 :))

Torill sa...

Grattis Ann Kristin og Oheidia!!!

Kos dere masse med premiene!!! Og takk for at dere ble med!!