1. februar 2011

Moulin Rouge




Februar, valentinsdag, kjærlighet, følelser...

Denne gangen skal dere la dere inspirere av "Moulin Rouge". Du har kanskje ikke sett filmen, vet ingenting om handlingen eller musikken? Slapp av, det er ikke en nødvendighet.

Filmen er pulserende og dampende. Den har alt; kjærlighet, underholdende handling, fengende musikk, fargerike kostymer, dansing av en annen verden, humor, glimt i øyet, et fyrverkeri av en film.

Du skal la deg inspirere av bildene under her. Vi vil at du skal bli inspirert av Moulin Rouge stilen. Her har du mange muligheter; lag på lag, knallfarger, kontrastfarger, glitter og glam, hjerter, neonlys, hohoho. Hør også her for mer inspirasjon. :D

Eneste kriteriet er at RØDT skal være en fremtredende farge på LOen/kortet/kreasjonen din! :D


(trykk på bildet for å få det større)


----♥----

Sponsoren vi vil presentere i dag er Perlehuset.
Perlehuset as er bygget rundt det tradisjonsrike Knappehuset i Oslo. De har et bredt utvalg av veldig små ting, flere hundre tusen, både knapper og perler.
Se på disse skjønne stoffknappene, de vakre strassknappene og de lekre glassknappene.

De fører det du trenger for å lage vakre smykker og selger også garn (kun nettbutikk), sysaker og variert sytilbehør til dine sy- og strikkeprosjekter. Som Recommended Store for CREATE YOUR STYLE tilbyr de et bredt utvalg i SWAROVSKI ELEMENTS.


Perlehuset finner du mange steder.
På deres egen nettside, nettbutikk, facebook og den fysiske butikken i Grønnegata 1 i Oslo. :D


----♥----

Her er DT'enes kreative kreasjoner i Moulin Rouge utfordringen. :)


Elisabeth:
Sponsorbruk
Patternscape: mønsterark - strikketøy
Cosmo cricket: mønsterark - prikker
Gluedots
Kiwi Lane Designs: sjablong/ large bracket

Det lille ekstra: stempeltrykk-tekst




Linn Kr:
Sponsorbruk
My Minds Eye - rødt mønsterark, perleswirls, perler, brads, thickers
Nikki Sivils - oransje mønsterark
Hot of the Press - rødt mønsterark med mønster, embosset ark
Kort Hobby - metallpynt
Papirloftet - blomst
Studio Calico - dekortape
GlueDots - dotter



Vibeke:
Sponsorbruk
Scrapbook Engrod - Mønsterark, journalinglapp
Perlehuset - Perler, silkebånd og knapper
Zva Creative - Blomster og blingswirl
Unik Hobby - Doilies og strie
American Crafts - Thickers
Cosmo - Tiny Alpha
Prima - Bling på knappen
Kort Hobby - Metall nøkkel




Torill:

Sponsorbruk
Hot of the Press; klistremerker, mønsterark
Kiwi Lane; sjablong for formen på "lappen"
Studio Calico; CP - Chemistry mønsterark
Unik Hobby; filmstrimle
KortHobby; metall
PerleHuset; knapper, bånd
TaDa ; journalingsirkel
AdornIt ; love-klistremerke
Papirloftet; blomster
Inkido; svart blonde
(Stempelet er privat fra Kreativ Hobby)




Iselind:

Sponsorbruk
Tada - sprayet med glimmermist over sjablong i TaDa mønsterark
American Crafts - thickers
Adornit - Små bokstavklistermerker
Papirdesign - Hjerter klippet ut av mønsterark
Perlehuset - knapper





Ann Cicilie:
Sponsorbruk
American Crafts - Thickers
Prima - Blomster, blonde
Inkido - Pyntenål, blomst, halvperle
Scrapbook Engros - Swirl (Storyteller), brad (Storyteller)
My Mind's Eye - Mønsterark
Studio Calico - Mønsterark (My Mind'd Eye)
Studio 2 Mers - Mønsterark (banner)
Perlehuset - Knapper, perle
Cosmo Cricket - Minialfabet
Korthobby - metallpynt
Andrine og Marens Landhandleri - Washitape



Premien kommer fra Perlehuset



Fristen er 28. februar 2011.
GOD SCRAPPING.

På grunn av problemer med mr. Linky ber vi dere om å legge inn link til bidraget/bidragene deres i kommentarfeltet som før. :)

41 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Herlig utfordring. Virkelig tøffe,vakre,stilige DT bidrag. Ha en fortsatt flott uke:-D

toi9 sa...

Lekre bidrag fra DT, og ei herlig utfordring!!
Denne må prøves :)

Linda sa...

Herlig utfordring for oss som liker sterke farger! Gleder meg til å sette gang :)
Flotte bidrag fra DT!

Lisbeths kort og scrap sa...

...frist 31. februar ;)

linn kristine sa...

HOOHOHOHOO! 31. februar! HAHAHAHA! Ikke skriv innlegg når man er trøtt! ;D Hohoho!

Synne_:) sa...

Heerlige DT bidrag som alltid :)) Her må nok jeg klø meg litt i bakhode for rødt er den fargen jeg kanskje sliter mest med å scrappe , selv om jeg synes den er så flott og ikke minst råtøff sammen med svart ...hmm..tenke tenke :P

Linda sa...

Et morsomt prosjekt!
Her er mitt bidrag til Moulin Rouge-utfordringen :)

http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/02/sjarmtroll.html

Klem fra Linda

toi9 sa...

Da har jeg prøvd meg. Laget en LO, som dere kan se
HER

Ha ei fin helg :)

Klem Toini

Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...

Takk for inspirasjon:)
Her er mitt bidrag:http://denkvitebenken.blogspot.com/2011/02/scrappehuset-moulin-rouge.html

eller her om jeg får til å linke direkte denne gangen.

bojose sa...

Kjempeflott utfordring og flotte bidrag fra dere.
Jeg har lagd et bidrag- HER finner dere det :)

Marianne/skorpionen sa...

Tusen takk for masse herlig inspirasjon!!!

her er mitt bidrag

Ida / Little sa...

Knall fin inspirasjon!! :)

Her er mitt bidrag

Ida

Lene sa...

Så utrolig herlig utfordring !
Denne har jeg kost meg masse med!

her er mitt bidrag:
http://lenemors.blogspot.com/2011/02/smiley.html

Bthorn sa...

Jeg bare elsker denne utfordringen - og DTs vakre LOer. Her er mitt bidrag: You & Me

lillesmor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
lillesmor sa...

Kul utfordring - nok en gang - og herlige DT-bidrag:-)

Her er min lo

GryA sa...

Her er mitt bidrag!

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2011/02/sstre.html

Synne_:) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Synne_:) sa...

Tusen takk for inspirasjonen !!
Her ligger mitt bidrag:

http://synneslille.blogspot.com/2011/02/bidrag-til-scrappehusets-utfordring-i.html

Ha en strålende herlig morsdag alle sammen :D

Milla sa...

Takk for flott inspirasjon :) Her ligger mitt bidrag:

http://millaslillehjorne.blogspot.com/2011/02/er-du-litt-vrsyk-lille-venn-moulin.html

Ønsker alle en strålende søndag videre!

Alhana sa...

Herlig utfordring og kjempe flotte DT bidrag :-D

Her er mitt bidrag
http://alhanaslilleblogg.blogspot.com/2011/02/vi-er-sa-glad-i-deg.html

Linda64 sa...

Takk for kjempekjekk utfordring.
Her er mitt bidrag

http://skrapperier.blogspot.com/2011/02/skikkelig-godt-ja.html

Ønsker alle en flott søndag!

Ann Kristin sa...

Kjempekul utfordring!!
Her er mitt bidrag :)

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/02/moulin-rouge.html

toi9 sa...

Ja her er jeg ved mine fulle fem, hihi.
Laget et kort til utfordringen, legger det ut på bloggen, men glemmer å legge det her.
Uff, at det går ann!!!

Her finner dere det :)

Har laget et til kort som jeg også slenger med

Her er Valentines kortet.

Håper det går bra med den treigheta mi ;) Hadde det ikke vært for at jeg skulle legge til det andre kortet, hadde jeg vel ikke oppdaget det.

Klem Toini

Turid sa...

Her er mitt bidrag til denne utfordringen


http://turidsscrapperom.blogspot.com/2011/02/i-am-ready.html

Klem fra Turid

Vivian's hobby side sa...

Prøver meg på denne! Kanskje ikke helt moulin Rouge, men det er rødt på det å litt av di andre kriteriene så jeg håper det holder for å være med i denne utfordringen!

Her er mitt bidrag: http://vivianshobby.blogspot.com/2011/02/litt-kreativ-pa-kvelden.html

Klem fra Vivian/Pusi82

Vivian's hobby side sa...

Takk for at dere likte kortet mitt, skal prøve å få lagd ett til kort til bare dere slik at jeg kan være med på denne utfordringen!

Ha en fin søndag!

-Vivian

aina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
aina sa...

Hei :-) Artig utfordring med rødt, må vel innrømme at det virkelig var en utfordring også... Her er ihvertfall min løsning.. Ha en flott søndag :-) (og nei, jeg får ikke til dette linkeriet..)

http://ainascrapperier.blogspot.com/2011/02/bad-blogger.html

Vivian's hobby side sa...

Prøver oss på nytt med et annet kort!
http://vivianshobby.blogspot.com/2011/02/har-hatt-en-kreativ-formiddag-sammen.html

Mona sa...

Spennende oppgave! :)
Mitt bidrag kommer her.

Vibekke sa...

En veldig UTFORDRENDE utfordring dette, men morsom også!
her er mitt bidrag

Takk for en superflott blogg!

Hanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanna sa...

Her kommer et bidrag fra meg, kjempe gøy utfordring:)

http://hannapannasscrappeblog.blogspot.com/2011/02/molja-fyr.html

Silje sa...

Kjempemorsom utfording! :)

Her er mitt bidrag!

Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bente sa...

Hei:)

Superflott utfordring:) dere er flinke:))) her er mitt bidrag:

http://scrapbloggenmin.blogspot.com/2011/02/scrappehuset-moulin-rouge-utfordring.html