25. februar 2011

Vi leker med KIT - og du kan vinne et KIT:)

Gjett om vi jentene i Huset er heldige da!! Alle vi jentene fikk hvert vårt nydelige KIT fra Freehand Scraps. 6 flotte KIT - hvor 2 og 2 av oss fikk det samme.

Vi kommer til å dele opp dette i 3 innlegg - slik at dere alle kan få se hva vi får ut av de samme KITene. Og følg med - du kan også vinne KIT:)



Freehand Scraps is a monthly kit club with a personal touch. Every month you will receive scrapbooking creative inspiration in your mailbox. All you’ll have to do is add your photos and your story. You will find our kits include a variety of the latest scrapbooking products, mixed in with our “go to” favorites, along with other non-traditional supplies and exclusives to give your pages uniqueness and flair! We’re so glad you stopped by, now take some time to do some shopping!


Les mer om dem - og sjekk de lekre KITene på hjemmesiden - eller i bloggen.




Linn og jeg (Vibeke) ble de heldige eierne av mars kitet. Et utrolig stilig, fargerik og variert KIT. Vi har begge det samme utgangspunktet - og fikk ikke lov til å legge til noe ekstra.


Her kan du se hva vi har laget:


Linn har laget 3 flotte LOer
- for flere detaljbilder så kan du kikke i Linn sin blogg:






Her er Vibeke sine
- flere detaljbilder finner du i bloggen:




Her ser vi hvor forskjellige LOer kan bli - selv om man har helt det samme utgangspunktet:)


Har du lyst på et KIT??

Som nevnt tidligere i innlegget - så kommer det tilsammen 3 innlegg hvor vi viser hva vi har scrappet med det flotte KITene. Det du må gjøre er:

- Legg igjen en kommentar i dette innlegget her, og for flere vinnersjanser - så følger du med og legger igjen en kommentar i de 2 neste innleggene om KITene også:)


Den heldige vinneren skal få kose deg med denne lekre og delikate KITet her:


Frist: 15 mars kl 24.00



Hipp hurra for fredag!!

Kos dere - og nyt dagen:)

76 kommentarer:

inger synnøve sa...

kjempeflott KIT:) skulle gjerne hatt fingrene idette ja :) ønsker dere en riktig fin fredag:)

inger synnøve sa...

nydelge LOèr alle 5 :) kjekt å se hvor forskjellige LOène blir selv om der er brukt det samme:)

Siv Anne sa...

Å ja ønsker meg gjerne et slikt kit. Noen supre layouter og veldig forskjellige alle sammen.

God helg til dere!

Birgitte sa...

Flotte Lo alle sammen! vil gjerne vinne kit eg - ser spennande ut dette!

Linda sa...

Utrolig flotte LOer dere har laget! Og et nydelig kit!

Linda sa...

Så herlig og fargerikt kit da, helt etter min smak!
Nydelige bidrag dere har laget :)

Guri sa...

Kan jo ikkje sei nei til muligheten å bli eiger av dette flotte KIT`et :)

Veronica sa...

Flotte LOer av DT :D

Hege sa...

Ja, jeg vil ha et sånt kit!!!

Flott LO'er dere har laget!

:-)

HegeHB sa...

Nydelige LOer derehar laget av dette flotte kitet! Jeg vil veldig gjerne ha et slikt et:)

pia iris sa...

jeg vil gjerne vinne. dere har lagd masse flott linn og vibeke.
gooooooooood helg. klem pia

Lisa Synøve sa...

Kjempefine lo'er dere har laga og jeg har også kjempelyst på et kit =)

FruMaansen sa...

Fine LOs allesammen! I har givet en masse inspiration videre!

Det ville være dejligt med sådan et skønt kit!

bojose sa...

Så flotte LOer dere har lagd. Spennende å se hvor forskjellig de blir med samme utgangspunkt.
Hadde vært veldig morsomt med et slikt kit :)

GryA sa...

Herlige Lo`er fra dere begge!
Det kittet hadde tatt seg godt ut på scrappepulten min! :)

lisbeth sa...

så flotte LO og kitet er herlig. Håper den havner i min postkasse

Turid sa...

Kjempefine kit og DT bidrag. Jeg synes det er spennende med slike kit. En får ting som man som regel ikke kjøper selv. God helg
Klem fra Turid

Stine sa...

Hvem har vel ikke lyst til å vinne dette? Jeg vil i alle fall :) Og veldig fine tips til bruk av kittet :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så lekkert, hva dere har fått ut av flotte sett/KIT! :)
God helg!

toi9 sa...

Veldig forskjellige LO'er av samme kittet :)
Veldig lekre alle 5!!
Veldig fint kit dere frister med :))

Ha ei fin helg :)

Ann Kristin sa...

Kjempefine DT bidrag!! Så flotte og ikke minst så varierte, når utgangspunktet var det samme :)
God helg!! :)

Mona sa...

Så flotte og ulike LOer dere har laget. Gøy å se hvor forskjellig det kan bli, med likt utgangspunkt.

Jeg vil selvfølgelig delta i trekningen av kitet. De gule bokstavene var knalltøffe!

Cathrin sa...

Flotte LOer alle sammen, helt utrolig hvor forkjellige de blir selv med samme utg.pkt. Mye flott i KITet dere deler ut, så her er det bare å krysse fingrene! ;o)

Ønsker dere en flott og kreativ helg!

~Isabell~ sa...

oi oi oi for noen lekre LO'er dere har satt sammen=)

Linn: er det sånn at man kan gratulere med en ny spire i magen??? I så fall. GRATULERER=)

Håper inderlig at et slikt kit kan finne veien hjem til meg.

Ha en riktig god helg alle sammen=)

Heidi sa...

Klart jeg vil ha kit!!!!
Kit er gøy, nettopp fordi dette kan frembringe kreativitet på så mange måter. Og fordi det ofte inneholder ting man ikke ville plukket ut på en handletur.
Utrolig gøy å se det dere har laget, gleder meg til å se mer!!
Ha en flott helg.

Anne Gro sa...

Alltid spennende med Kit, og sette sammen det som følger med. Kjempe-gøy!!! Blir gjerne med på å vinne denne:)) Flotte LOer dere har fått ut av dette. Gleder meg til å se de andre som har blitt laget.

aina sa...

Joohooo! Kjempefine LO`er og kult kit!! *wish wish*

oheidia sa...

Nydelige lo'er og lekkert kit!!! Jeg ville gjerne hatt et slikt ett:=)

Cecilie sa...

For noen lekkre LOèr dere har laget..
jeg henger meg med på sjansen for å vinne KIT...

Charlotte sa...

WOW for nogle flotte LOer Linn og Vibeke har lavet. Det er herligt at se hvor forskellige layoutsene er.
Jeg glæder mig til at se det de andre har lavet. :0)

Vivian's hobby side sa...

Kjempefine Lo'er dere har laget av denne flotte kit'en. Ser ut som en herlig kit med mye fint i :-) Heldig dere var som fikk en slik!

Klem Vivian

bettand sa...

Gjett om jeg ønsker et slikt kit ja. Nydelige LOer alle 5:)

Lisbet sa...

Nydelige lo er dere har laget med samme utganspunkt.
Gleder meg til å følge med videre.
Så nå må jeg melde meg som følger og legge dere i blogglsita mi!

ha en flott helg.

Vibekke sa...

KLart jeg vil vinne et Kit... *ønske meg, ønske meg*
Utrolig hvor forskjellig resultatene kan bli, med akkurat samme utgangspunkt! Veldig stilig :)
Masse god helg til hele Scrappehuset!

lise sa...

lekkert KIT og 5 utrolig flotte og forskjellige LOer dere har fått til av dette!!!

god helg!!

Tone K. sa...

Blir svært gjerne med i trekningen av kitet jeg altså :o)
Det var jo sååå mye lekkert der !
Takk for sjansen !

God helg ! :o)

Marianne/skorpionen sa...

Så lekre LOer dere har laget og klart jeg har lyst til å vinne et slikt Kit!!

Julia sa...

Kjempefine LO`er!! Jeg vil veldig gjerne vinne et kit!

Stine sa...

Nydelige LO'er dere har laget av det flotte kitet dere fikk! Jeg blir gjerne med i trekningen :-)

Norunn sa...

Nydelig arbeid og utrolig ulikt resultat :)

Julie sa...

Så flotte layouter :)

Jeg ønsker meg også et lite kit ;)

Ha en fin dag!

Turid sa...

Så flotte!
Jeg kunne godt tenke meg å vinne et kit :)
God helg!
Turid

Ida / Little sa...

KULE Lo'r! Likte godt den av Vibeke med den blå hånda med maling! :)

Takk for sjansen til å vinne et kit, de så kule ut :)

Ida

Veronica sa...

Det var flotte loer! Og virkelig flott innsats av jentene som ikke har lagt til noe i kit-ene!

Marlene sa...

Nydelige LOèr og kit. :)

Ha en fin dag.

marit sa...

Krysser fingrene for at jeg vinner;)

UlrikaT sa...

Så flotte LOer ni har laget! For ett herligt KIT det vill jeg gjerne vinne! :)

Karina Beck sa...

Superflotte layouts og meget forskellige, selv de er lavet af samme kit.
Håber at jeg vinder.

Bente sa...

Hei på dere:)
Så flotte LO`er dere har laget:) Spennende å se mulighetene med det samme kit`et:))) Jeg vil gjerne delta i trekningen av et kit:)
Ønsker dere en superduper uke alle sammen:)

Sabrina Krighaar sa...

Uh det ser lækkert ud, fantastiske Lo's I har lavet :)

Susanne Meltesen sa...

Nøj, et lækkert kit - og nogle fantastiske resultater, I har fået ud af det. Lækkert at se de mange muligheder.
Ha' en rigtig dejlig uge... ;o)

Hanna sa...

Så utrolig skjønne layouter dere har laget. De var utrolig flotte og ikke minst nydelige:) Lekkert kit også:) Sånt har jeg lyst på;)

Ha en fin dag:) Klem

Burbulex sa...

Flotte LOer alle sammen! Og kjempeflott KIT!!!

Pia U. sa...

superhärligt kit och fin Lo´s som alltid här!! hoppas på en chans på detta härliga kit hälsningar pia

Synne_:) sa...

Det straffer seg og ikke ha tid til å være aktiv et par uker ja ...for her inne var det masse spennende jeg ikke har fått med meg nå :P Heerlig kit og lekre DT bidrag !! :))

lillesmor sa...

Så herlige loer dere har fått ut av kitene. Digget fargene dere hadde, og så morsomt å se så forskjellige loer når dere har hatt samme utgangspunkt.
Er selvfølgelig med i trekninga her, og jeg takker for sjansen.

Monika sa...

Så utrolig gøy å se så ulike resultat av samme utgangspunkt ... flotte lo'er fra dere begge :)

Renates hjørne sa...

Åh, så flotte kit dere har fått lekt dere med, og ikke minst, flott resultater!

Silje sa...

Utrolig stilig kit! Morsomt å se hvor forskjellige LO'ene deres blir selv om dere har brukt de samme tingene :)

linsal sa...

Fantastiske lekkre kit!
og så utrolig forskjellige layoutene deres ble, med samme utgangspunk!
veldig inspirerende :D
Hver gang jeg er her inne klør det etter å få tid til å lage layouts igjen, jeg finner sååå mye inspirasjon hos dere :D
benytter sjansen for å takke dere for ett flott nettmagasin!! :D
klem fra linda s l

Liv Merete sa...

Fantastisk flotte LOer.
Blir både imponert, inspirert og innovativ!
Er bare nybegynner, men med alle disse flotte LOer har jeg ikke lyst til å gjøre noe annet enn å scrappe.
Håper jeg tør å være med i en utfordring i nærmeste framtid!

Mrs Bjortomt sa...

Dette var veldig fint altså. Kjempegøy å bli inspirert hos dere. :)
Tusen takk for jobben dere gjør, damer. Moro å følge dere. :)

Klem fra Agnete!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelige layouter dere har laget -artig å se de forskjellige resultatene. Takker for flotte ideer. Jeg vil gjerne delta i trekningen.
Ha en fin uke videre.

Linda sa...

flotte LOer, det var noen skikkelig lekkre kit dere har kost dere med :)

Eline sa...

Så flotte Lo'er!! Og så flott kitt . det vil jeg gjerne være med i kampen om =)
Ha en fin uke videre.

Bente Fagerberg sa...

Hvem ville ikke ha ett sånt herlig kit? Jeg stiller meg i kööööö...:-D

Spruddle sa...

Åhhh...jeg vil gjerne være med i trekningen :)) Så herlig et kit, og fantastisk moro å se hva dere fikk ut av det! :)

LindaSS sa...

Likte utolig godt den første LOen.. skikkelig stilig... og kit, ja tusen takk.. :D

Hanna sa...

Så kule layouter! Kjempeherlige! :)Sånn flink vil jeg også bli, dere er så flinke:)

Lekkert kit, blir gjerne med i trekningen:)

Linda64 sa...

Flotte Lo'r og tusen takk for sjangsen til å vinne!!

Turid sa...

Så utrolig stilige LOer, kjempekule farger!! Dere er så flinke! Et sånnt har jeg veldig lyst på!! Klem Turid

Asil sa...

Man tar jo gjerne enda et lodd. Supre LOer - så fargerike og fulle av vår!

Maggie sa...

Oj, ble først nå oppmerksom på denne trilogien om disse kit'ene. Ser jo virkelig spennende ut. Må følge linken og lese mer.
Morsomt å se hvor forskjellige LO'ene deres blir.

Anonym sa...

Så finne lo er:) Artig å se hvor forskjellige de blir. Nydelig kit. Ha en fin dag. Laila Havik

Lenore1983 sa...

Nydelige LOer :) Hadde vært suupert å vinne et slikt kit ;)

Alhana sa...

For noen flotte DT-LOer. Morsomt å se hvor mye forskjellig en kan få ut av samme kit :-)