13. februar 2011

Vær snill mot deg selv dagen - Vinn stempler fra Det lille ekstra

I dag er det morsdagen, mammadagen, en unødvendig dag - eller for mange - en helt vanlig dag:):)

Her inne i Huset kaller vi den Vær snill mot deg selv dagen !!



En av våre flotte sponsorer har den perfekte gaven til deg.



Jeg heter Hege A. Lundquist. Kanskje bedre kjent for noen som HegeAL i scrappeverdenen ;-)
Jeg har hatt denne fantastiske hobbyen i over 5 år nå og har hele tiden savnet et spesielt produkt. Jeg har alltid vært veldig glad i Melissa Frances rubons tekster og har hele tiden tenkt at det hadde vært genialt med slike på norsk. De som lager kort har jo et hav av flotte stempler å boltre seg i. Men for oss som kun scrapper LOer er det ikke mye å velge i. Så etter å ha grublet en stund har jeg nå satt drømmen til verks og fått produsert stempler som passer til LOer. Ta kontakt per mail hvis du lurer på noe. det.lille.ekstra.stempler@gmail.com


Hege - og Det lille ekstra vil gjerne gi bort 1 av sine flotte stempelplater
:




Designet er mitt eget og stemplene blir produsert i USA. De er gjennomsiktige og klar for bruk ved hjelp av en akrylkloss. De brukes på samme måte som vanlige gummistempler, men har den fordelen at du ser nøyaktig hvor du stempler. Kvaliteten er meget god, de gulner ikke. De fester godt mot acrylblokkene. Hvis de etter flittig bruk mister festeevnen, vasker du dem med såpe og vann så blir de som nye. Stemplene er latexfrie og inneholder ingen skadelige substanser.



Hege og Det lille ekstra har enda flere flotte stempler inne på siden sin - trykk her - så kan du selv se dem!! Utrolig flotte - og så billige og kule da!!:)

Som vi skrev tidligere her Vær snill mot deg selv dagen... I dag skal du være ekstra snill mot deg selv:)


Legg igjen en kommentar i dette innlegget
-så er du med i trekningen av denne stempelplaten.



Fristen: I kveld ( 13 februar) kl 23.59

110 kommentarer:

pia iris sa...

jeg er gjerne med på denne trekningen. har 4 av heges plater allerede men ikke denne her så den ønsker jeg meg :o)
klem pia

Linda sa...

blir gjerne med i trekningen jeg også! Har ingen av platene enda, men har siklet litt på dem!

Cathrin sa...

For noen kule stempel og vær snill mot deg selv dagen synes jeg hørtes ut som en veldig flott dag, så jeg sniker meg med i trekningen jeg. :o)

God morsdag eller vær snill mot deg selv-dag til dere alle! :o)

-Cathrin-

toi9 sa...

Blir gjerne med på trekningen av de herlige stemplene :)
Har ingen av de enda, men har tenkt å anskaffe meg.

Ha en fin morsdag damer :)
Klem

mettepip sa...

Oj, er det blitt søndag og morsdag allerede!
Vil gjerne være med i trekningen jeg!

Turid sa...

Jeg er med!
Har nettopp begynt å scrappe, ønsker meg MASSE forskjellig!

God morsdag;)
Turid

Lill S. sa...

For en fin tittel på denne dagen, den vil jeg gjerne være med på:)
Og vil kjempegjerne vinne noen stempelplater:)
Har mest brukt digitale stempel hittil siden jeg er så fersk i gamet, så jeg trenger virkelig noen "skikkelige" stempler, ser at det gir et mer personlig preg på det man lager.
Ønsker alle en fin "Vær snill mot deg selv dag"
Klem Lill

Hege sa...

Jeg har store planer om å være snill mot meg selv hele dagen jeg!
- og tar gjerne et lodd i trekningen på stempelplate!!

Ønsker alle en fantastisk værsnillmotdegselv-dag!!

:-)

Marianne/skorpionen sa...

Klart jeg vil være med på denne trekningen :)
Og har store planer om å være snill med meg selv i dag :D

Gratulerer med dagen alle mammaer :)

bojose sa...

Så smart med stempel beregnet på LOer. Det ønsker jeg meg :)

Og jeg skal være så snill, så snill mot meg selv.... og la gubben varte meg opp i dag :)

Henrikke sa...

For en fantastisk premie for å skrive en kommentar! Siden det er det jeg skal gjøre tenkte jeg at jeg skulle starte med å ønske alle sammen en strålende fin morsdag, søndag, nesten-valentinesdag og 13.februar! :)

Stor klem

Sylvia sa...

Ønsker alle mødre en fin MORSDAG:-))
Stilig stempelplate det er mulig å vinne!!

inger synnøve sa...

jeg vil gjerne være med på denne trekningen.:) jeg har alle platene dine,men jeg ønsker å gi denne til en god venninne av meg :)ha en fin morsdag/valentinedag:)

Synne_:) sa...

Jeg vil jeg vil jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)) De tekst platene er høyt oppe på ønskelista :P
Ha en strålende vær-snill-mot-deg-selv morsdag :D

Marlene sa...

Det var jo en kjempe fin stempelplate! :)

Vil gjerne være med i trekningen!

Ha en fin dag.

Gunn-Elin sa...

Jeg synes stempekplatene til Hegeal er så kule. Har dessverre ingen selv, men kanskje snart :)

Klem

Julia sa...

Jeg er gjerne med på denne!
Jeg tenkte å legge inn bestilling av slike snart, herlige tekster!

Jeg har ihvertfall blitt satt pris på med kaffe og muffins på senga :-)
Så dagen skal nytes sammen med barna :-)

~Isabell~ sa...

Platene hennes er knallflott;-) takk for muligheten;-)

Linda sa...

Jeg kan godt være snill med meg selv jeg, selv om mange andre er snill med meg også :)
Fra barna vanket det i dag gavekort på Bikuben i morsdagspresang <3 Heldige meg!

Hannemor sa...

Jeg har starta dagen med å sette meg på hobbyrommet - DET er vel å være snill mot seg selv? :)

Christel (scrappeberta) sa...

For en lekker og kul plate! Dette vil jeg å være med på :) Kjempeflott tiltak.

Ann Kristin sa...

Selfølgelig vil jeg vøre med på denne!
Ønsker alle en riktig fin morsdag!
Ann Kristin

bestevenn sa...

KJempefine stempler. Er med på trekning av denne.

Gry-Heidi sa...

Knallfine stempler! Blir gjerne med i trekningen jeg også :) Ønsker alle en fin vær-snill-mot-deg-selv-dag :o)

Klem, Gry-Heidi

Dot sa...

Jeg skal være så snill da, tak for muligheden for at vinde.
Ha en fin dag, alle.
klem fra Dorte

Marie / Legojenta sa...

Nei så flott stempelplate!

*marion* sa...

Så herlig med en slik gave da , måtte alle ha en fantastisk dag i dag =)

Vibekke`s Scrappbooking Art sa...

Ønsker alle en riktig fin morsdag:)KJEMPE fine stempler! Blir gjerne med i trekningen jeg også:)
MVH VIBEKKE

Lill sa...

så utrolig gøy det hadde vært å få en slik gave da ♥

Inger Lise sa...

FLOTTE STEMPLER. Må legge den siden på favoritter.
Gratulerer med dagen til alle mødrer. ;o)

Sanna sa...

Jeg er også med på dette...
Herlige stempeler.

bettand sa...

Så flott det hadde vært å vinne denne da:)

Hempsukka sa...

Wow, så fine denne har jeg veldig lyst på!

Ann Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen av denne!! Og har planer om å være snill mot meg selv i hele dag :)

Gratulerer med morsdagen til alle mødre!

Kristin sa...

Slike dager er jo hyggelig! Jeg er gjerne med på trekningen!

Gro sa...

Kjempeflott stempelplate! Og tekstene kan jo brukes på både LO-er og kort! Iler inn og ser på resten av utvalget hennes!

Heidi Lindsetmo fra Steinkjer sa...

Heihei.
Sånne stempler har jeg savnet mange ganger.. hadde vært artig å hatt :)
Gratulerer med dagen alle mødre:)

Stine sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen! Flotte stempelplater, så det er mulig jeg må være snill mot meg selv enten jeg vinner her eller ikke og spandere på meg en stempelplate ;-)

God søndag!

Gunn Helen Nystuen sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen :D Kjempefine tekst stempler!!

Vær snill mot deg selv dagen.. Skulle ha vært flere av de dagene ;)

Ønsker alle en flott morsdag, kosedadg og vær snill mot deg selv dag

Hilsen Gunn Helen

Anette sa...

Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Jeg sier ikke neitakk til de flotte snø-tekst-stemplene!! Har tre av hennes andre plater, og vil veldig gjerne ha flere ;)
Skal også prøve å være snill mot meg selv i dag ;) hehe ;)

jannek sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen. Kjempefine stempler:)
Ha en kjempefin morsdag/søndag alle sammen;)

Turid sa...

Go søndag alle sammen!! Jeg har kjempelyst på den stempelplaten!! De er så fine alle stempelplatene hennes!! Klem Turid

Bthorn sa...

Jeg har fått kaffe og gave på sengen av mine fantastiske gutter. Disse stemplene er kjempefine og de ønsker jeg meg VELDIG.

ann kristin langsholt sa...

jeg vil veldg gjerne være med i trekningen, har ingen av hennes stempel plater og har siklet litt på de en stund, men ikke hat råd enda.
Ellers så synes jeg det er kjempe hyggelig at dere skal gi bort en stempel plate

Gry-Beate sa...

Nydelig stempelplate, denne vil jeg gjerne være med i trekning på!!
Takk for muligheten!!

;0)Gry-Beate

Irene sa...

Supert at det stadig kommer nye norske tekststempler! Fint å ha mer å velge mellom.

Vil gjerne være med på trekning!
Ha en flott søndag!

Hilsen IreneR

scrappetrollet sa...

jeg vil gjerne være med på trekningen..

god søndag til alle sammen

hilsen Birthe

Lisbet sa...

Stempelplatene er nydelige:-) Vil svært gjerne være med i trekningen.

Binna sa...

Jeg skal kose meg på scrappetreff i dag, så jeg skal kose meg masse sammen med flotte damer - perfekt dag:)

Marit sa...

Gratulerer med morsdagen til alle mødre, og vær snille mot dere selv alle sammen - alltid! :)

Belinda sa...

Eg vil gjerne vere med på trekning!
Fantastisk å få stempel som passar til Lo og!!

Nina Vang sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg også vil være med i trekningen om dette nyyyydelige stempelplaten. Ha en fortreffelig dag alle sammen. Hilsen fra solfylte Steinkjer.

Heidi sa...

Ønsker alle en fantastisk værsnillmotdegselvdag!!!!!! :)

Alhana sa...

Den stempelplata er bare herlig, så takk for sjansen til å vinne den.
Ha en super morsdag alle sammen :-D

Anne Gro sa...

Disse stempel-platene er bare så kjempe-fine! Denne har jeg ikke sett før, og blir gjerne med i trekningen :) Ha en flotters søndag alle sammen !

Gro sa...

Det var en kjempeflott stempelplate. Blir gjerne med i trekningen av denne.
Gratulerer med dagen alle mødre :o)
Klem.

Livert sa...

Digger stempelplatene til Hege. Det er flotte tekster og passe store til det meste av bruk. Vil gjerne være med på trekkning.

Jorunn sa...

Å,så snill du er,vil gjerne være med på trekkningen,og samtidig ønsker jeg deg og alle andre mammaer en riktig god morsdag :)

Mona sa...

Å, tenk å vinne denne da! Utrolig fin! Jeg vil gjerne være med på trekningen.

Astrid Lyse sa...

jeg vil gjerne være med i denne trekningen! :)

Janne-Lise sa...

Jeg blir mer enn gjerne med på denne trekningen. Disse stemplene er jo bare så lekre!! Hvem ville ikke blitt glad for å få denne platen i posten?

Takker så mye for muligheten til å vinne og ønsker dere en super morsdag/søndag :)

hilsen Janne-Lise

lise sa...

jeg vil gjerne være med i trekningen av stempelplaten,er så kule di stemplene :) ønsker dere alle her inne en super søndag!!

Tosk sa...

Gratulerer alle sammen med morsdag! Stemplene er så søte!!! Takk for muligheten!!

Anne Kristine sa...

Så flotte stempler!!!
Takk for oppmuntringen til: "vær snill mot deg selv dag". Herlig tittel!
Gratulerer med morsdag ♥
Klem Anne

Anne Gerd sa...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen til disse flotte stemplene:o)...lag flere Hege;o)
Ha en flott dag alle sammen!!

Tone K. sa...

Dere gjør så mye hyggelig for oss brukere av scrappehuset :o)

Jeg blir gjerne med i trekningen av disse herlige stemplene !

God morsdag !! :o)

Vivian's hobby side sa...

Ønsker alle flotte kreative damer her en kjempefin morsdag! Nyt dagen og kos dere!! Klem fra Vivian

Turid sa...

Trekker meg et lodd jeg også! Heldig den som vinner :)
Ønsker alle en fin dag.
Hilsen Turid :)

Tinemor sa...

Kjempe flott stempelplate.. trur eg må inn å sjå meira på stempla hennes!! :)

Morsdagen ha ikkje blitt som mor ville vertfall..
Måtte opp før hall åtta.. Far sov.. måtte laga frokosten sjøl og heller ingen morsdagspressang.. Grumf...
Sånn va da IKKJE på farsdagen... men men.. ka kan eg gjera med da??

Håpa på å vinna stempler istadenfor :)

Bætti sa...

Oida for noen kule stempelplater.. dette er jo noe en skulle hatt hvert eneste ett av, men om jg da blir heldig å vinne, så har jg ett og det er jo en kjempe god start.
Veldig snillt å legge ut denne da.. tusen takk for at vi får muligheten.

Synnøve sa...

Jeg slenger meg mer enn gjerne med på denne, så gøy! Flotte stempler!
Gratulerer til dere alle der ute, vær snill med dere selv i dag:) Scrapp og vær glad.
Klemmer

Camillen sa...

Hei!
Kan ikke si nei takk til en sjanse til å vinne disse superlekre stemplene. Liker så godt at de er på norsk!
Ha en strålende morsdag alle scrappemammaer:-)
Klem Camilla

Camillen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda64 sa...

Vil gjerne være med i trekningen av denne stempelplaten. Har dessverre ingen fra før...
Takk for sjangsen til å vinne.
Klem

Elen sa...

Flotte tekster på stempelplaten:-D Blir gjerne med i trekningen!

Milla sa...

Åååå..sikle... vil veldig gjerne ha et lodd i denne trekningen ja :D De platene er så knallflotte!

Gratulerer med morsdagen alle scrappemammaer :D

Trudeh sa...

Jeg har også planer om å være snill mot meg selv :o) Kanskje dra på trening eller bare kose meg i sofaen. Vi får se. Blir gjerne med i trekninga

Hege-Annie Simonsen sa...

God morsdag, alle mammaer som driver med kortlaging og bildescrapping!

Takk for initiativet til å vinne den flotte stempelplaten!

Klem fra meg i et Tromsø badet i sol;
Hege

Ida / Little sa...

Så hyggelig :) Dagens vær snill mot meg selv blir å tilbringe maaaange timer på hobbyrommet!! :) Litt trim på morgningen gjorde at dette er vel fortjent idag :p

Ida

Aakre sa...

En flott premie :D

Jeg skal være snill med meg selv, og spise lirr sjokolade :P

Anonym sa...

å så hyggelig gjort:) melder meg gjerne på:)
masina på scrapping.no

linda

Marit sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen av denne flotte stempelplaten.
Ha en fin dag til alle.

Elin Jeanette Kristiansen sa...

Så nydelige de stemplene var:)
Er ikke alltid like enkelt å finne stempler med norsk tekst.
Jeg melder meg veldig gjerne på:D

Stine sa...

Oi, de var fine! Og jeg har selvsagt veldig lyst på :)

Så snille dere er!

Karin Knutsen sa...

Kjempefin stempelplate! Jeg vil gjerne bli med på trekningen! Ha en strålende dag alle sammen :-D

mellem sa...

Så kjempeflotte stempler. Så snill dere er i dag :-) Vinner man dette kan jo ikke dagen bli noe annet en god. God morsdag til alle mammer der ute

Berit sa...

Flotte stempler!
Og når man har muligheten til å vinne, skal man ikke la være å prøve!
Derfor tar jeg sjansen!

Go' morsdag!

Ingrid L sa...

Så flotte stempler!
Jeg er gjerne med i trekningen ;)

Ha en flott morsdag alle sammen!

Hilde sa...

Selvsagt vil jeg være med i trekningen av en sååå fin premie!!
Krysser fingre og tær!!

Anonym sa...

Den stempelplata er rålekker, så for å være like snill med meg selv, som dere er med oss alle, så skriver jeg meg gjerne opp her ;-)

Mvh Linn/Fenris.

Aud Marit sa...

Eg melder meg og på, har ingen av stemplene fra før. Har vært snill med meg selv etter 1 t fjelltur.
krysse fingrene. HA en fotsatt fin dag.

ParentesFantomet sa...

Så kult med en sånn giveaway. Kule stempler :)

Asil sa...

Så koselig da, dere er i alle fall snille på en morsdag! Kos dere masse, alle mødre, og alle andre også! :)

Heidimj sa...

Det var et hyggelig tiltak! Jeg blir gjerne med i trekningen! Var mange koselige tekster på den plata :-)

Spruddle sa...

Åhh, så herlig en sjanse, jeg vil gjerne skjemme meg bort med en slik altså ;)) Ønsker alle sammen en kjempeflott morsdag videre! :))

Bendichte sa...

Åhh de var søte - kanskje de kan gi meg inspirasjon til å scrappe!
Gratulerer med morsdagen - klem fra Bendichte

STINE MARIE LARSEN sa...

Så utrolig snillt :) Jeg er gjerne med i trekkningen av disse flotte stemplene.
God morsdag!!!!! <3

Hege sa...

Gratulerer med dagen alle mødre der ute:) Selv er jeg ikke mor, men synes jeg fortjener en liten glede i hverdagen likevel.
Klem Hege.

oheidia sa...

Så fin stempelplate. Jeg har vært snill mot meg selv i dag. Laget kake til meg selv og bestille sydentur:)

Lene sa...

Så koselig da! Jeg vil gjerne være med i trekkningen av denne flotte stempelplaten :)

Caroline sa...

Jeg har hatt en fantastisk førstemorsdagnoengang dag i dag :D

Snille Hege som sponser rundt med disse HERLIGE stempelplatene!!
Jeg vil ha, jeg vil ha :D

Reidun sa...

Eg har ønska meg desse platene, så eg vil selvfølgeleg gjerne vera med i trekninga!!
Tusen takk for at me får sjansen!!
Håpar alle har ein fin dag.

Merete sa...

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle skaffe meg de stemplene - så da hiver jeg meg på her, i håp om en dose flaks:)

Håper dere alle har hatt en fin være snill mot deg selv dag. Jeg har i alle fall unna meg litt scrapptid:)

Linda sa...

Kjempelekre stempler!
Jeg er veldig gjerne med i trekningen av disse stemplene:)

tusen takk for sjansen!

Askepott sa...

Åhh, så koselig. Jeg har ingen sånne plater, så det hadde virkelig vært moro å vinne. Tusen takk for at dere gir oss en sånn mulighet. En ekstra morsdagspresang, liksom. :-))

Scrappegal sørlending sa...

Hei hei alle sammen!
God kveld!
Så GØY og generøst at Hege vil GI bort stempler da, gitt!!! *klem*

Siden dere ville det skulle være en "væres nill mot seg selv" dag, så kan jeg jo si at jeg gjorde det med å dra på scrappetreff! :) Som min mann sa; det er jo sin aller første morsdag, så da betyr vel det at mor får gjøre det hun selv har lyst til. Så da drar vi selvfølgelig på scrappetreff, sammen med lille nurket på 7 uker.

Så gooood morsdag til alle dere mammaer der ute, de to timene som er igjen av dagen! :)
Men mødre kan vi jo feire at vi er hele året gjennom, eller hva?! ;)

Klemmer fra Sørlandet!

Tone sa...

Så kjempeflotte stempler!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av denne lekre platen :)
Så snille dere er!

Klem, Tone

Kristoffa sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

k.elisabeth hammerstad sa...

Vil gjerne ha en morsdags presant selv om jeg har fått blomster av barna
Elisabeth

marit sa...

De er bare så lekre!
Er veldig gjerne med i trekningen!