1. mars 2011

1. mars - Utfordringen fra oss



Det er 1. mars allerede, og vi kjenner nesten våren komme.

Denne månedens utfordring består av ett ord, farge og tekst, men her kan dere selv velge 2 av tre, eller alle -fritt valg, skriv i bloggen din hvilke to du har brukt når du legger den ut. Ordet kan du bruke i sin helhet, som en del av en setning eller som en del av et ord....her er det bare fantasien som setter grensene.

Orange, minimum 50 ord i tekst (håndskrevet eller maskin spiller ingen rolle), og ordet SKAL!!
Frist : 31.mars kl 23:59

Og premien for å delta på denne utfordringen kommer fra Kort og Godt, og de kan du lese mer om her i presentasjonen dems som ligger rett under her
SJEKK UT DENNE LEKRE PREMIEN!!!


**********************************************************************************


Sponsoren vi i dag vil presentere er:

Kort & Godt Hobby ble startet i 2003 av Cathrine Kjærvoll. Hun var da hjemmeværende med tvillinger som var 8 måneder. Tvillingene var premature, og kritisk syke da de ble født. Cathrine fikk anbefalt av barnelegen til barna at de ikke burde gå i barnehage før de var 3 år. For å ha en inntekt begynte Cathrine å importere stempler og scrappevarer fra USA. Dette ble begynnelsen til Kort & Godt Hobby. Med tiden har vi fått flere og flere kunder både i innland og utland. De fleste av våre ansatte er ivrige scrappere og stemplere, og det betyr mye for Kort & Godt.
Gro Tjeltveit, som er Cathrines mor, har designet stempelproduksjonen siden firmaet ble startet. I tillegg har hun designet mange av de andre produktene vi selger.
I starten var firmaet i kjelleren, men med tiden ble disse lokalene for små. Flere flyttinger måtte til før vi omsider endte opp på Ganddal utenfor Sandnes for 2 år siden. Her har vi også nå fått stempel/scrappebutikk med mange kjekke merker.
Vi har i dag 1 fulltidsansatt, og 9 deltidsansatte.
Her kan du klikke for å besøke bloggen og se alt det flotte designteamet deres lager
*****************************************
Vi her i ScrappeHuset har også latt oss utfordre denne mnd;
Torill
Sponsorbruk ;
American Craft; orange bakgrunnsark, tag
Papirloftet; Basic Grey bakgrunnsark, klistremerker, blomster
Cosmo Cricket; mønsterark (togetherness)
SassaFras; vimpler
Inkido; blonde
Kort og Godt; r amme
Zva Creative; svart bling
Studio Calico; sommerfugler (American Craft), rubons
Prima; bokstaver


Elisabeth

Sponsorbruk
Nikki Sivils: rutete mønsterark
Cosmo Cricket: mønsterark - almost there
Cosmo Cricket: mønsterark - Chicken little



Linn

sponsorbruk:
Studio Calico: 2 typer tape
Studio Calico: documentary, cardstock stickers
Studio Calico: My Minds Eye, alphabet soup
Studio Calico: stempel



Vibeke

Sponsorbruk:
Alle mønsterark og blingswirl fra Kort og Godt
Blinger fra Prima
Blonde fra Familieminner
Dotter og dobbelsidig tape fra Glue Dots
Rubons fra Studio Calico

Iselind
Sponsorbruk:
- bazzil fra Studio calicio
-blomster fra papirloftet
- div. klistermerker fra papirloftet
- bokstavklistermerker fra Familieminner
- alt er festet med produkter fra Gluedots



Ann Cicilie
Sponsorer:
Cosmo Cricket: Mønsterark
Studio Calico: Mønsterark og rub-on
PoppyDesign: Mønsterark og sky
Sassafras Lass: Bokstaver

Vi minner også om følgende utfordringer/aktiviteter du kan delta på foruten denne her hos oss i ScrappeHuset;
Legg igjen kommentar, og vinn Pretty Vintage klippeark frist 6. mars
Lift noe fra Hilde, og vinn en osteklut frist 8. mars
Vinn KIT, ved å legge igjen kommentar, frist 15. mars
Vinn ark fra TaDa, og vær med og "ta'n", frist 16.mars







18 kommentarer:

toi9 sa...

Spennende utfordring!
Må prøve å få tid til denne :)
Herlige bidrag fra DT

Synne_:) sa...

Så flotte DT- bidrag !! og spennende utfordring :) Den passet meg bra til denne lo`en som jeg har slitt slik med å få ferdig en drøy ukes tid nå :) Så takk for sparket bak til å fullføre :P

Lene s sa...

Kjekk utfordring. Av ein eller annan grunn så kjem ikkje min link fram, men eg har laga eit bidrag som ligg i bloggen min:)

lenesscrappeblogg.blogspot.com

Liv Merete sa...

Denne har jeg lyst til å prøve meg på!
Det blir i så fall min første utfordring....
*Glede seg - spent*

Bente Fagerberg sa...

Dette virker spennende. Dere har så fine utfordringer her. Om man bare kunne kjöpe litt tid også...he he..!

Ann Kristin sa...

Hei!
Jeg får visst ikke til å legge inn link i simply link widgeten deres denne gangen heller....
Kul oppgave, og herlige DT bidrag!!

Her er mitt bidrag:
http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/03/scrappehusets-utfordring.html

Caroline sa...

stilig oppgave.. denne har jeg prøvd meg på.. men får ikke lagt igjen linken min så legger den igjen her..
min layout

Cecilie sa...

SLiter med linkingen jeg også, så gjør som avtalt og legger ut her i stedet.

http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2011/03/2-av-3.html

utrolig morsom utfordring!

Linda64 sa...

Kjekk oppgave. Sliter med å få lagt inn link, så her er linken http://skrapperier.blogspot.com/2011/03/sa-skal-fisken-inspiseres.html

Linda

aina sa...

Herlig utfordring!!
Vittig, for når jeg klikker på linkingen kommer jeg innpå LO`en Linn har laget! Derfor legger jeg også igjen bidraget mitt her! Ha en fiiin dag :-)

http://ainascrapperier.blogspot.com/2011/03/scrappehusets-utfordring.html

Hanna sa...

Har det samme problemet som de andre over her, så legger også igjen linken til min LO her. Supre utfordringer fra dere supre damer:):)

http://hannapannasscrappeblog.blogspot.com/2011/03/amanda-med-alle-sine-kjoler.html

Ann-Katrin sa...

Hei og takk for super utfordring!
Jeg har lagt inn link. God helg :)

Bente sa...

Hei på dere:) Får ikke linka til bloggen min:) Komemr bare opp det flotte bidraget fra Linn i teamet:))) her er mitt bidrag:

http://scrapbloggenmin.blogspot.com/2011/03/utfordringen-fra-scrappehuset.html

La Vikinga sa...

Hej!

Jag funderar på att delta i denna utmaning men har två frågor; Är utmaningen öppen för deltagare från andra länder?
Vad betuder order "skal"? Är det "skall" som i till exempel "Jag skall resa till Oslo" elle rär det skal som i "apelsin-skal"??

La Vikinga

Elisabeth sa...

La Vikinga, javisst, det er bare superkjekt om det er andre land som blir representert i utfordringer. Skal er som dere sier "skall", ikke appelsinskal ;o)
gleder meg til å se hva du tryller frem.

og til dere andre, superduperflotte bidrag som er kommet....la de fortsette å rulle inn, enda litt god tid å gjøre det på... :o)

Torill sa...

MEN - vi har jo både iskald og skalebank, så appelsinskall fungerer det også!
Så kjør på og vær kreativ!
Det er det viktigste her!!

~Isabell~ sa...

hmmm, får ikke lagt til linken min jeg, kommer opp et av DT sine bidrag, her er min løsning på oppgaven

http://krimsogkrams.blogspot.com/2011/03/scrappehusets-velg-2-av-3-jeg-skal-bare.html

Håper jeg skjønte linketingen, er så dårlig på slikt

Ha en strålende uke

Isabell

~Isabell~ sa...

Prøver igjen jeg, ser håpløst ut, legger linken nedunder i tilfelle det ikke går nå heller

jegskalbare

http://krimsogkrams.blogspot.com/2011/03/scrappehusets-velg-2-av-3-jeg-skal-bare.html