10. mars 2011

Her er resultatene...

....av februar-"Hvem strekker seg litt lenger"???
Den 11. i hver måned, gir vi 6 scrappere en utfordring. Her vil de utfordres i noe de normalt ikke gjør så mye av. Det gjorde vi i februar også - og temaet denne gangen var Freestyle. De skulle la seg inspirere av denne collagen




- og gled dere bare! Her har damene jammen laget menge lekne og fantastiske bidrag!


Tusen takk for at dere alle tok utfordringen på strake armer. Vi ser at dere har kost dere, selv om det kanskje var litt uvant å scrappe litt utenfor comfortsonen;0)

Her er de flotte resultatene.

Se og nyt......og bli inspirert!!








Hej!
Her er mit layout. Jeg håber det kvalificerer til kategorien Freestyle.
Tak for udfordringen - det var sjovt selvom den gav mig et par grå hår på hovedet :o)

Hilsner Eva





Caroline - har til og med scrappet 2 LOer


"Her kommer mitt bidrag til denne!
det var sååå vanskelig å slippe den c&s stilen :O ..virkelig en utfordring ;)
tusen takk igjen for at jeg ble valgt! En kjempe utfordring dette her! hihi :) "





"Heisann.
Gosj for en utfordring :o)) Denne satt laaangt inne ...men når jeg først satt igang så var det SÅ moro å leke med farger og ulike teknikker...Takk til dere for flott utfordring!!
Tag'en har jeg malt for hånd også hatten og de orange sirklene før jeg klippet de ut. ...sprayet bakgrunnen med mist og brukt endel symaskin søm. Fant en gammel ødelagt meterstokk som kom til nytte. Stempler er også brukt.
Ha en herlig dag.
Klem Anne Kristine"




"”oi!” tenkte jeg når jeg så jeg hadde blitt utfordret. Og i neste sekund ”knallgøy”. Det er jo morsomt å bli utfordret på noe jeg ikke pleier å gjøre, og selv om jeg har laget noe freestyle før, har jeg ikke pleid å ta den ”så langt” som på denne.

Underveis tenkte jeg ikke så mye, da bare lekte jeg.

Det var morsomt å drodle rett på LOen, så er nok mye mulig det blir litt mer drodling på noen En morsom utfordring, men veldig uvant å ikke gå ut ifra fargene på bildet, når jeg plukket mønsterark *haha*"





Renate




"Her kommer altså en LO til deres Not-så-fine-freestyle utfordring. På den annen side... priser meg lykkelig over at dere ikke fant på å skulle få meg til å lage noe i C&S stilen.
Jeg har brukt acrylmaling, ulike mister, jeg har sydd, klippet for hånd, og revet mønsterark til denne LOen. Og jeg har stemplet med fuglestempelet og datostempel.

Ha en trivelig dag "



Isabell


"Det var artig å bli utfordret. Dette er jo ikke en scrappestil jeg vanligvis scrapper. Vanligvis blir det mer vintage scabby og det nostalgiske. Men man tar jo mange bilder som jeg ikke synnes passer inn i disse scrappestilene, slik som disse jeg har brukt her av Linus med brillene. De passer mye bedre inn i freestyle :) der man kan leke litt med farger, former å det ellers man måtte ha av "ting" som passer til LOen mån jobber med. Jeg tar vare på alt av ting man kan få bruk for, klipper knapper og merker av klær, ( som det runde merke med monstret på) prislapper osv."



Dere har vært så superflinke alle sammen, og det har vært en fornøyelse å se hva dere har tryllet fram av denne utfordringen vår! Nok en gang - tusen takk for at dere var med og strekte dere litt!



Følg med i morgen - kanskje er det DU som må strekke deg litt...

PS; du har ennå tid til å bli med på de andre utfordringene våre! Ta en titt opp til høyre her i bloggen! Masse digge premier også!!

13 kommentarer:

Vibeke sa...

WOW!!!! Jeg er sååå imponert!!! Dere er så flinke, jenter!!!:)
Takk for at dere tok utfordringen vår, håper dere alle synes det var moro:)

Anne Kristine sa...

Først takk til dere i scrappehuset som lager disse utfordringene.
Veldig moro å få være med på dette :o))
Så moro å se hvordan dere andre har løst denne oppgaven...wow...flotte bidrag!!!

Bjørgs-skravleri sa...

I all verden! E blir stum!! utrolig flinke folk som fikk den utfordringen altså!!

Fine LO'er!!

Dere i huset er flinke til å finne utfordringer da!

klem Bjørg

Caroline sa...

Denne var knallvanskelig, hehe!!
Men veeeldig gøy :) .. utrolig mye stilig detaljer på loene her! Så mye inspirasjon å ta med seg :)
Takk for knalle utfordringer, scrappehusjenter!

Elisabeth sa...

det er bare sååå gøy å se hvordan dere har løst denne.....utrolig inspirerende og fargerikt!!

Synne_:) sa...

For noen fantastiske fargeglade og inspirerende lo`er !! :D

Katrine (Kat) sa...

Hvor er de blevet flotte :) godt tænkt :-)

Renate sa...

Når jeg ser alle de lekre og lekne LOene som de andre jentene har kommet med... så skjønne rjeg at jeg har vært for lenge vekk fra det å scrappe LOs altså!
Himmel og hav så mye utrolig lekkert dere har laget her. Jeg er stum av beundring.

Takk for flott utfordring som ga meg ett solid spark bak i å utfordre meg selv.

Iselind sa...

Tausen takk for at dere tok utfordringen på strake armer. LOene ble bare så kule. Dere er så flinke.

Bente Fagerberg sa...

Oj jag blir helt paff når jeg ser skaperlysten og fantasien her. Knallfine og töffe layouter.
En morsom ide også at fler stykker får pröve på. Fin inspirasjon!!

bojose sa...

Så flotte LOer dere har lagd her :)

Scrappegal sørlending sa...

SUPERFLOTTE løsninger!!!!!

Linn Kr/sykepleier sa...

Knallflinke jenter som har bevist at dere er knallgode på freestyle og! :D