11. mars 2011

Hvem strekker seg i mars?

Da var det på tide med en ny Hvem strekker seg litt lenger?
En av våre faste, nye poster hvor vi jentene i Huset gir 6 scrappere den samme utfordringen. Disse 6 har da 1 måned på å løse denne:)

Denne gangen er utfordringen: Scrapp i lag på lag.
En scrappestil som er hatet av mange - men også veldig populær:)

En av jentene som bodde her i Huset tidligere - må vel sies å være en av de aller beste i denne scrappestilen. Inne hos Lene finner du lag på lag på lag i det uendelige.



Her er et par eksempler fra Lene sin blogg:



Og noen detaljbilder:


Lene lagde et MiniKurs i lag på lag - det finner du her

For enda mer inspirasjon - ta deg en rundreise i Lene sin blogg




Er du en av de som sitter litt små nervøs og leser?? Livredd for at du er den som blir utfordret? Eller er du den som rekker opp hånden og roper: Plukk meg, plukk meg?

Uansett: Dette er for moro, og for at vi alle skal kunne komme oss litt utenfor vår egen boks - og at vi kan strekke oss litt lenger:)


Da er vi i gang
- de 6 som blir utfordret til å scrappe LAG PÅ LAG er:



Torill:

Jeg utfordrer GryA

For det første digger jeg hennes rene og flotte stil, for det andre fordi jeg synes hun fortjener litt "lys" på seg, og for det tredje - hun er jo en trønder

Her er en av hennes nydelige kreasjoner




Ann Cicilie:

Jeg utfordrer Brit!
Brit fyller opp layoutsene sine med friske og lekre farger, men klarer allikevel å holde helheten lett og kuftig fordi hun ikke bruker så mange lag. Hun er utrolig kreativ, og har alltid sin helt egen vri på det hun lager. Jeg tror derfor det ville vært spennende å se en layout fra henne med masse lag!




Linn:

Jeg utfordrer herved Bthorn, eller Berit som hun heter.
Jeg synes stilen hennes varierer fra helt vill freestyle til de lekreste stilrene LOer, jeg kunne virkelig tenke meg å se henne bryne seg på en lag-på-lag LO!




Iselind:

Her kunne jeg godt tenke meg å utfordre Anette Knutsen. En C&S scrapper med rette linjer- har aldri sett henne scrappe en annen stil.
Anette er en scrapper jeg har sett opp til lenge. Hun er en mester på clean and simpel, med stramme og rette linjer. Hadde vært utrolig kult å se deg scrappe lage på lag på lag på lag Anette. Du får herved en utfordring fra meg. Håper du tar den....!!



Elisabeth:

Og jeg utfordrer Heidi -ala Hetal
Heidi har en veldig herlig scrappestil, og går ikke unna for å ha en rosa gutte-LO om hun "må".... Hun bruker ofte store bilder, og friske flotte farger. Diverse teknikker og elementer er oftest representert i kreasjonene, MEN, jeg har tilgode (tror jeg) å se en skikkelig -lag-på-lag-LO fra Heidi

Her er en ganske "typisk" LO fra Heidi




Vibeke:

En scrapper som virkelig imponerer meg er Tangent
Hun knipser de herligste bilder - og det er en ren glede å se på de rene og pene sidene hennes. En utrolig dyktig C&S scrapper.
Du er til stor inspirasjon for veldig mange, Tangent.
Nå vil jeg gjerne se hva du kan få til i en scrappestil som er veldig annerledes enn din egen: Kos deg med lag på lag :)


Her er et eksempel på hennes scrappestil:




6 dyktige scrappere - som herved er utfordret av oss jentene i Huset. Ta deg gjerne en tur innom bloggene til jentene for å se mer av det dem har laget. Og fortell dem gjerne at dem er utfordret;)

Litt info til dere som er utfordret: Deres løsning sendes på mail til oss - senest den 9 april.
Ikke vis frem det du har laget - før det blir publisert her inne.


Da håper vi at dere alle tar utfordringen
- og at dere alle synes det er gøy å strekke seg litt lenger:):)

11 kommentarer:

Hilde sa...

Lykke til alle sammen!
Gleder meg til å følge med!! spesielt vil jeg følge med på Hetal og GryA!!!!! Dette greier dere sååå bra!!!!!

Brit sa...

Oi,oi,oi!!! Hvordan skal jeg klare dette???:))) En stil som jeg synes er kjempefin. Har jo sett masse flott fra Lene, men har aldri prøvd meg på dette selv! Men, men....jeg må vel ta utfordringen :) Det kan jo bli spennende :)
Lykke til til dere andre også! :)

Heidi sa...

Oi, oi....skulle bare innom og snike og se hvem dere hadde utfordret jeg...skvatt litt når jeg så navnet mitt gitt..!
Men utfordringer liker jeg, så selvasagt er jeg med!!!
Lykke til dere andre også, blir spennende dette!!
Ha en flott og kreativ helg!!

tangent sa...

Oi... dette kan bli en STOR utfordring for meg.., men gøy å bli utplukket da. Jeg tar selvfølgelig utfordringen... og grugleder meg til å ta fatt på den.
Lykke til til dere andre:-)

Bthorn sa...

Med en gang jeg så hva utfordringen var visste jeg at jeg var i faresonen ute av komfortsonen. Men jeg skal med stor glede gjøre et forsøk. God helg til dere alle!

GryA sa...

Hehe...flere som sa "oi" ser jeg! Men så moro da. Etter å ha tenkt oi, så tenkte jeg at lag på lag er jo ikke det verste. Om jeg faktisk får det til er noe annet... Men prøve må jeg jo!

Elisabeth sa...

gleeeeeeder meg stort til å se hva dere lager jenter.... :o) og takk for at dere er så sporty !!!

Iselind sa...

Jeg gleder meg også masse til å se hvordan dere scrapper denne.
Artig!!!!

Scrappegal sørlending sa...

Masse lykke til,alle sammen! :)

Linn Kr/sykepleier sa...

Så kjekt at dere hiver dere med! Gleder meg stort til å se hva dere tryller frem! :D

Torill sa...

Gleder meg så til å se!!! KULT at dere blir med!!!