9. mars 2011

Osteklut vinneren:)

Du som har vært rundt i blogger og forumer har helt sikkert fått med deg at det er mange ostekluter der ute:)
Tusen takk til deg, Hilde som stilte opp for oss:)
Hvis du er en av de som sier HÆÆ nå - så kan du bare lese mer her:)

Utfordringen fra Hilde var å lifte en av hennes kort/LOer, og det var 10 stykker som slengte seg med på denne utfordringen - se på alt det vakre her:





Denne gangen skulle det trekkes en vinner av denne flotte premien, sponset av HappyHobby:


Den heldige som må sende oss adressen sin ble: AINA!!:)

Gratulerer så mye - og kos deg med snadderet:)

7 kommentarer:

aina sa...

Johooo!!! Lykke!!! Takk :-)

toi9 sa...

Gratulerer så mye :)

Elin sa...

Stort Grattis Aina!

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse Aina :)) Nydelig lo` :)

toi9 sa...

Ut i fra hva jeg kan telle, er det 10 stk som har levert inn til denne utfordringen.
Men min er ikke blitt med :(

Ha ei fin helg :)

Vibeke sa...

Beklager så mye, Toini.
Jeg som telle over flere ganger her:( Jeg har vært på besøk i bloggen din - og lagt igjen en kommentar der:)

Siden du ikke ble med i trekningen av den fine premien - så kan du sende oss adressen din - så kommer det en liten oppmerksomhet til deg:)

toi9 sa...

Det går bra Vibeke :)
Du skal slippe å sende noe til meg :)
Bare jeg som ble oppmerksom på det i dag.

Ha i fin helg :)

Klem Toini

Koselig å være med på utfordringene deres. Kjempe utfordringer, og så får jeg scrappet noen LO'er :)