20. mars 2011

Tredje og siste del - og KIT til deg også

Da har vi kommet til tredje og siste del av at vi i Huset scrapper med kit vi har fått fra;


"Freehand Scraps is a monthly kit club with a personal touch. Every month you will receive scrapbooking creative inspiration in your mailbox. All you’ll have to do is add your photos and your story. You will find our kits include a variety of the latest scrapbooking products, mixed in with our “go to” favorites, along with other non-traditional supplies and exclusives to give your pages uniqueness and flair! We’re so glad you stopped by, now take some time to do some shopping! "


Sjekk ut hjemmesiden og bloggen!

Nå er det Iselind og Torill sin tur! De har fått januarkitet - som ser sånn ut

- og her er hva de har kommet opp med!



Iselind

Her er hennes to nydelige LOer! Det er kun ting fra kittet som er brukt!




Torill


Hun har scrappet en forside på ei bok, et kort og en LO av kittet!





Ta en titt i Iselind og Torill sine blogger for flere bilder.


Har du lyst på et KIT??

Legg igjen en kommentar i dette innlegget her innen 1.april kl.24.00.
Da trekker vi vinneren ut av alle som har kommentert i våre innlegg om Freehand scraps-kittene.

Den heldige vinneren skal få kose seg med dette lekre og delikate KITet her:



Hvis du vil ha inspirasjon - kan du titte tilbake på innleggene om de to andre kittene vi har scrappet med HER og HER!


63 kommentarer:

Cecilie sa...

Jeg henger meg på den tredje også jeg!!!

det kitet ser jo kjmepe fint ut.
Lekre LOèr og kort dere har laget!

Kjerstin sa...

Så mye lekkert i detta innelgget, men skal jeg trekke ut en favoritt, var det den enkle LO-en "Pause"
Eeeelkser looken på sånne enkle, men laga få av dem selv. Må prøve meg på det igjen! :)
Hiver meg med i trekninga :)
Ha en fin søndag! :)

Hege sa...

Jeg vil ha!!!! :-)

Nydelige kreasjoner dere har laget!!

Hildegunn sa...

Wow, for noen flotte prosjekter dere har laget med kitene! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)

Turid sa...

Nydelige LOer og kort dere har laget nok en gang!! Dere er så flinke!! Et slikt kit har jeg selvfølgelig lyst på, så derfor prøver jeg lykken her og nå! Klem Turid

Renates hjørne sa...

Nok en gang, lekre varianter fra kitet:)
Håper jeg også vinner et slikt kit!

magnholia sa...

selvsagt vil jeg være med på dette, det så jo flott ut!

Anette sa...

Nydelige LO'er!! Blir gjerne med i trekning om kit! :)

pia iris sa...

steike så flinke dere er.
ha en flott søndag. klem pia

bojose sa...

Nydelige LOer og kort dere har lagd ut av dette flotte kit'et.
klem :)

annkan sa...

Vilka härliga alster ni har skapat!!
Klart jag vill vara med på denna utlottningen.

Tack för chansen! :-)

Norunn sa...

Pause LOen var nyydelig! virkelig lekker!
Dere har fått utrolig mye flott utav kitene :)

Kristine sa...

Wow så mye flott dere lager :)
Og for ett nydelig kit! <3
Dette kunne jeg godt tenkt meg! Hehe!
Dere har en flott blogg, og ett fantastisk flink DT :)

Ha en flott søndag!

Kristine

Julia sa...

Jeg er gjerne med å prøver å vinne! Nydelig bidrag fra DT`ene!!!

GryA sa...

Er med på 3. og siste runde også jeg! Knall c&s lo av Iselind, og herlig forside på boka til Torill.

bettand sa...

Så flinke dere er:) Slenger meg på i kampen om det nydelige kitet jeg;)

Guri sa...

Så flotte og varierte LO`er/kort det blei av dette KIT`et.
Håper eg har vinnerlykke denne gang :)

bestevenn sa...

Kjekmpeflott kit. Ser morsomt ut å lage noe ut av.

Hempsukka sa...

For noen lekkre kit og kreasjoner!

Marlene sa...

Så mye lekkert dere lager! :)
Kjempe flott kit.

Ha en fin dag.

Linda sa...

Herlig kit og flotte bidrag fra DT!
Jeg vinner gjerne et kit jeg, så jeg henger meg på her også :)

Asil sa...

Man er jo selvsagt gjerne med på en slik trekning. Men så fine DT-bidrag da! Digger spesielt den clean & simple LOen øverst til Iselind - så enkel, men dåne så nydelig!! Rå-skjønn!

Randi sa...

Bare en ting å si: Nydeeeeliggg

Bente Fagerberg sa...

Tenk å få vinne dette! Det hadde passet fint det!!

LindaSS sa...

Jeg digger den første LOen der... skikkelig stilig.. :D og utrolig flott kit.. :D

lisbeth sa...

Her var det mye lekkert. Kitet er jo fantastisk

Cathrin sa...

Nydelige DT bidrag denne gangen også, falt helt for LOen "trygt". Og det flotte KITet hadde jeg absolutt ikke hatt noe imot å kost meg med, så jeg henger med ennå jeg.
Ha en flott uke som kommer!

Mrs Bjortomt sa...

I'm in!

Jeg synes virkelig dette var supert å få vite om! Klør i fingrene etter det kitet der altså. ;)

Klem Agnete!

Alhana sa...

Lekre DT bidrag og flott kit :-)

Tone K. sa...

OI...så flotte DT -bidrag :o)
Jeg har aldri hatt et kit, så dette hadde vært super-spennende :o)

Ønsker dere en flott uke ! :o)

Linda sa...

Skikkelig nydelige bidrag denne gangen også! Dere er virkelig dyktige:)

Bjørgs-skravleri sa...

hallo damer!

elsker stilen deres!!! dokker e så flinke!
likte det dere kom opp med!

søndags klem fra ho Bjørg

Mona sa...

Selvfølgelig vil jeg vinne! :D

Heidi sa...

WOW, masse flott dere har laget utfra kitet!!

krumeluran sa...

Underbar inspiration, och vilket läckert kit :)
//Katarina

HenrietteH sa...

helt fantastisk kit... og flot inspiration...

Grethe sa...

Jeg ønsker meg kit!!! Dere lager såå mye inspirerende med kitene!

Liv Merete sa...

Så flotte LO`er.
Jeg ønsker meg kjempe mye, masse, utrolig mye et KIT.
Kanskje jeg kan ta den enda lengre når jeg jobber med min amatør scrapping?
*Ønske seg*

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh....så mye lekkert dere har laget!!

Ann Kristin sa...

Kjempelekre Dt bidrag!!

Synne_:) sa...

Herlig herlig HEEERLIG inspirasjon og :D klart jeg vil vinne et slikt spennende kit :))

Linda sa...

Herlig!!! Jeg vil vinne!!! :D

Siv Anne sa...

Superlekker inspirasjon fra dere <3

Ønsker meg veldig gjerne et slikt kit :)

Stine sa...

Kjempeflotte bidrag dere har laget! Jeg blir gjerne med i i trekningen :-)

Jeanette ♥ sa...

Noen ganger må det være allright å få alt servert.
"slippe" å bruke tid på å finne farger, papirer og stæsj...
Kun være fantasifull og kreativ ;o)

Jeg vil veldig gjerne være med på dette.
Takk for flott inspirasjon.

Klem

FruMaansen sa...

Så meget smuk inspiration!

Håber jeg vinder et lækkert kit! :-)

Silje sa...

Så stilige ting dere har scrappet! Jeg vil gjerne være med i trekningen av det kule kitet! :)

toi9 sa...

Så utrolig mye lekkert dere har laga med kittet.
Slenger meg med på den 3 sjansen til å vinne kittet :)

Linn sa...

kjempelekkert kit! :)

Inspirasjonen er kjempeflott, liker variasjonen som vises fra LO og kort.

Marianne (Sakkalo) sa...

Knallbra - jeg er med!
Min favoritt er nok kortet til Torill. :)
♥ Marianne

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelige kreasjoner dere lager -masse inspirasjon å hente her!
Kjempelekker kit, og blir gjerne med!
God helg!

~Isabell~ sa...

dere er virkelig til stor inspirasjon=)

La Vikinga sa...

Hej!

Vilka vackra papper ni lottar ut!

Jag gillar mest av allt korten med de fina figurerna på!

La Vikinga

Lisbet sa...

Så flotte kit de har fått å scarppe fra.
Likte spesielt den LO en med trygt.

-Sanna- sa...

Krysser fingrene for at jeg vinner.
Mye fint her.....

Linda64 sa...

Skikkelig herlig kit , DT bidragene var jo bare råflotte. Tusen takk for sjangsen til å vinne.
:-)

Bente sa...

Så kjekt å se hva dere tryller frem fra de samme kit`ene:) Vil svært gjerne delta i trekningen:)

Scrappegal sørlending sa...

Ååååh, så lekre kit da!!! :) Også så flotte inspirasjonsbidrag dere har laga!!!! :D

Tone sa...

Å, for et herlig kit! :)
Og masse inspirasjon å hente fra LOene deres.
Jeg er veldig gjerne med på trekning.

Vivian's hobby side sa...

Kjempeflott kit! Så mye fint dere har laget!!

Hanna sa...

Er jo bare herlig da:) Kjenner jeg får lyst til å scrappe bare med å se på kit'et jeg.. ;) Scrappe layouter, ikke kort;) hehe

Vakre bidrag fra dere! Dere er jo bare så flinke! :)
Ha en fin helg! Klem fra Hanna

Pia U. sa...

suerfint kit jag vill också ha en chans på denna :)

Frida Camilla sa...

Et utrolig fint kit! Falt helt for LO nr.2 ovenfra som Torill har scrappet.. Ellers mange andre fine bidrag også:) Dere er veldig inspirerende!

Ha en riktig flott helg:)