4. mars 2011

Vi digger Cosmo Cricket!

En av de sponsorene som har vært med oss jentene helt fra oppstarten er Cosmo Cricket. 2 ganger i året får vi jentene 2 serier med nydelige ark + matchende chipboard til seriene hver. Julaften og bursdag på samme tid nesten:)
Utrolig hyggelig - og gavmildt av Cosmo.

I dag har vi lyst til å gjøre litt ekstra stas på Cosmo.




Eric and Julie Comstock, two artists, decided to start their own company. They launched Cosmo Cricket in the summer of 2006 at the Craft and Hobby Association trade show. The idea was to have the best designed paper, really cool embellishments and a lot of fun. Things took off much faster than predicted and the first year was a scramble just trying to keep up.
If you would like to learn even more about Cosmo Cricket and the people that make up the company, visit their blog where you are sure to find more information than you could possibly have ever wanted.

Her finner du siden til Cosmo - og her finnner du bloggen. En så bra produsent har selvfølgelig med seg et utrolig flott DesignTeam - på dette teamet finner vi også norske Gudrun:)


Dette er noen av de aller nyeste papirseriene:




Sjekk dette nye og kule her!! Endelige har det kommet det perfekte for å lage egne blomster. Dette er bare MÅ ha!!:)
Les mer om det her







Her kan dere se noe av det vi jentene har lager med alt det flotte vi har fått fra Cosmo:



Ann Cicilie:



































Dette var dett, kjente du det ramlet bitte litte granne inspirasjon ned til deg?? Håper det!! For vi jentene vil gjerne dele litt av snadderet med en av dere.....


Sjekk disse flotte arkene og chipboardene her:




Disse kan bli dine!!


Denne gangen er utfordringen enkel og grei: Scrapp med COSMO
(det er lov med litt fra andre produsenter, men vi skal kunne TYDELIG se at det er Cosmo som dominerer STORT)
Frist: 3. april kl 24.00


Bidraget ditt legger du inn under her. Men vi blir veldig glade om du legger igjen en kommentar i innlegget her - slik at vi ser med en gang at du har laget et bidrag.


Kos dere med Cosmo - det gjorde vi:)


9 kommentarer:

Vivian's hobby side sa...

Så lekkre lo'er dere har laget! Dere er kjempeflinke!
Klem Vivian

Synne_:) sa...

Inspirerende som alltid <3 <3 <3 :)) Herlige DT - bidrag :))
Tror jeg skal ha en bunke retro fargede COSMO ark et sted hmmm den som leter skal finne....system er en fin bil :P

Bente sa...

Hei på dere:) Har laget et bidrag til utfordringen deres:) Tusen takk for super utfordring:) Ønsker dere en fin uke:)))

Linda64 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Denne artikkelen gjorde at jeg virkelig fikk øynene opp for Cosmo :)
Har laget et bidrag jeg :)

GryA sa...

Prøver å linke her, men ser ikke ut som det funker. Her er bidraget mitt:

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2011/04/feriealbum-med-cosmo-cricket.html

Synne_:) sa...

Jeg rakk det jeg rakk det! bidrag levert :D Takk for inspirasjon (både til lo`og opprydding i arkene mine så jeg fant igjen Cosmoarkene hihi)Ha en nydelig søndag alle sammen klem

Siri sa...

Hei så flott utfordring. Det passet jo som hånd i hanske siden jeg nettopp fikk en bunke Cosmo Cricket ark i posten! Så da var mitt bidrag og laste opp!

Heidi sa...

Ett bidrag klart fra meg også!!