18. mars 2011

Vi har en vinner....

Da har tiden kommet til å kåre en vinner av "Vi tar`n - februar", men først vil vi takke for alle flotte bidrag. Denne gangen var det tre LOer som skilte seg ut, og disse vil vi vise dere her:

Marit Landsverk, men denne flotte LOen:

Sprudle med denne fargerike og flotte Loen.

Og sistemann er Hilde- Scoobie- med denne kule LOen.

Og den heldige vinneren er
............
.......................
....................
................................
..............................
........................Hilde- scoobie.....................
Gratulerer så mye Hilde- send oss adresse din på mailen vår, så får du premien din i posten ganske så snart.
Da vil jeg minne dere på utfordringene våre. Du finner de til høyre øverst her i bloggen vår.

Vi jentene i huset ønsker dere alle sammen en riktig fin fredag...

11 kommentarer:

toi9 sa...

Gratulerer :)

Elisabeth sa...

Grattis.... -og god helg til alle

Vibeke sa...

Hurra for dere 3!!! Og ekstra grattis til deg, Hilde!!:)
Flinke jenter:)

Det er så moro med så flotte bidrag fra alle som deltar - vi gleder oss til å se hva dere finner på til de utfordringene vi har nå:)

God helg:)

Torill sa...

HURRA!!!
Så flotte bidrag i denne runden også! Gratulerer til dere alle 3!
god helg!

UlrikaT sa...

Gratulerar til er alle! Superflotte LOer!

marit sa...

Å tusen takk! Det var stas!

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse til både vinner og nesten vinnere :D heerlige lo`er alle sammen

bojose sa...

Gratulerer. Kjempefine LOer :)

Hilde/Scoobie sa...

Åhh for en hyggelig overraskelse en søndag morgen (ja, jeg vet, noen ganger er jeg er litt treg) - nå ble jeg glad. Og så ble jeg veldig overrasket, for jeg tittet gjennom bidragene i forrige uke og det var så mye flott der - nivået på norske scrapper er høyt!

Ha en god uke alle sammen!

Heidi sa...

Gratulerer!!!

Scrappegal sørlending sa...

Gratulerer alle tre!!! :)