11. april 2011

Hvem strekker seg litt lenger?

6 heldige personer skal få den samme utfordringen.


Utfordringen er som følger:

Scrapp en LO/kort/altered kreasjon hvor det klart og tydelig kommer frem at du er inspirert av fargene på dette bildet.





Vi har valgt ut 6 stykker som veldig sjelden eller aldri scrapper med slike knallfarger.
Det skal virkelig bli spennende å se om alle tørr å ta utfordringen og tenke litt utenfor boksen :D

Disse blir pent bedt om å strekke seg litt lenger :)


Vibeke:

Denne gangen har jeg valgt ei dame som scrapper de herligste ting. Hun er like flink til både LOer, kort, pynting av esker osv. Hun fikser ALT. Men noe av det som går igjen på alle hennes kunstverk er at det meste er lyst, sart og shabby.

MonaV: Jeg håper du tar utfordringen:) Gleder meg til å se at du leker deg litt med farger:)



Torill:

Jeg bare MÅ utfordre Marianne/Skorpionen!
Hun har blitt fantastisk god på å utfordre seg selv, og jeg tror at jammen hun kommer til å like denne også!
Her er en LO fra hennes "galleri" av lekne flotte skapelser! Hun lager masse forskjellig, og kan ikke puttes inn i en liten boks som scrapper! Hun fikser det meste!




Iselind:

Jeg ønsker å utfordre Jannhild Hammer her! Hun er en av de flinkeste jeg vet på kortkrasjoner, og skaper det ene nydelige kort etter det andre i en herlig shabby stil- ofte i duse farger. Det hadde vært så utrolig kult å se deg scrappe noe med dette bildet som fargeinspirasjone.

Her er et av Jannhild sine vakre kort:




Elisabeth:

Carinas blogg er fullspekket av de lekreste kort og LO'er, i duse sarte farger og fulle av detaljer! Det og skulle da se deg lage noe i slike sprelske farger ville glede både meg og mange andre også vil jeg tru - så du er herved utfordret :)



Linn Kr:

Aina - du skal i ilden!!!! :D Jeg har hatt deg i bakhodet så lenge, og endelig kom en gylden mulighet ;) Jeg digger dine nydelige kreasjoner med sine mange sukkersøte og gjennomførte detaljer som passer så himla godt til den lekre stilen din. Men nå skal du få deg en fin utfordring. :D Håper du tar den! :D




Ann Cicilie:

Jeg ønsker at Ann Kristin skal få prøve seg på denne. Hun lager de kuleste LOer. Hun bruker dongeri oftere på sine LOer enn jeg bruker i real life. ;) Røffe og spreke detaljer preger hennes ofte duse og søte LOer. Jeg kunne tenkt meg å se henne scrappe i knallfarger. :D





Litt info til dere som er utfordret: Deres løsning sendes på mail til oss - senest den 9 mai.
Ikke vis frem det du har laget - før det blir publisert her inne. :)


Da gleder vi oss til å se resultatene
- og håper at dere alle strekker dere litt lenger :D

9 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Slettes ikke den verste utfordringen det der :D Lenge siden jeg har brukt slike farger og jeg bare gleder meg jeg!!
Elsker utfordringer og takk takk Torill!!! (synes du er snill jeg *klem* )

Heidi sa...

Så kul utfordring de har fått. Gleder meg til å se resultatene!!!

aina sa...

oioioi!!! Nesten litt grøss, men jeg digger utfordringer!! Tusen takk for muligheten Linn:-))

Synnøve sa...

Skal bli spennende å se hva disse dyktige damene lager ut av dette!
Og ekstra kult å se Aina her også ;)
Gleder meg til å bli inspirert!

MonaV sa...

Så moro, gleder meg til å ta fatt på utfordringen selv om skarpe farger er litt skremmende hihi.
Moro å få utfordringen Vibeke:)

Ann Kristin sa...

Oi! Så gøy!Jeg syns det er vanskelig å scrappe med knalle farger, så dette blir spennende :) Takk for utfordringen!

Carina sa...

Oj, tusen takk for at noen har lyst til å utfordre meg! Det er jo en ære... Har veldig lyst til å prøve meg på denne. Har konfirmant 8.mai, og et par LOer skal være ferdige innen det :) Så da er det vel bare å brette opp armene og ta sats ;)

Elisabeth sa...

gleder meg VELDIG til å se hva dere skal trylle frem for noe flott jenter... :o)

Jannhild sa...

Hahaha, dra meg i fletta!!!
JEg skal selvfølgelig ta utfordringen på strak arm, men tror jeg må ut å handle litt farger først :)

Tusen takk for utfordringen og fine ord Iselind!!

Klemmer fra meg :)