8. april 2011

Konkurranse - når musene er borte danser katten på bordet

....eller heter det egentlig; når katten er borte danser musene på bordet?
Vel, nå har det seg sånn at jeg -Elisabeth er blitt alene her i ScrappeHuset i helga, alle de andre beboerne har tatt seg en tur til Steinkjærscrapp(a) -eia var man der kan man vel si......

-SÅ, da gjenstår det jo å ha det så gøy man bare kan da, og jeg tenkte at dere der ute i blogglandia kunne underholde meg litte granne :o) Så da svinger jeg igang en konkurranse med en faaaaantastisk premie også....
fra Pretty Vintage -ikke bare en vinnersjanse, men
TO vinnere kåres!!!





og hva er så kriteriene for å delta på denne konkurransen??

Jo du skal, scrappe ett kort, eller en LO, f.eks et påskeegg, eller en sjokoladeboks, etc etc.... og vis frem en knapp eller flere....... og gjør du det innen onsdag 13 april kl 23:59, så legg det inn her enten via link eller som kommentar :o)
men dere, hysj, hvis noen fra steinkjærscrappa er der og ser dette, så ikke si no.....
-rene hjemme-alene-festen for meg dette her....hehe

12 kommentarer:

Bjørgs-skravleri sa...

hehe...e tok med meg dataen til Steinkjer jeg...hehe...så e har nu sett dette , men skal ikke si d te di andre...thihi...

skal prøve meg på denne jeg :-)
juhu!

klem fra Bjørg

Elisabeth sa...

du får være spionen min da, og se etter om de andre har tatt med seg sine også....hihi.....jaja, fint lite de kan gjøre med det nå....hehe...

toi9 sa...

Juhu:) Skal dit i helga, men uten data, men har da lyst å prøve meg på utfordringen, sånn helt i skjul da, hihi :)
Du må no ha ei god helg, der du styrer skuta alene i helga :)

KLem

Askepott sa...

Hei hei!
Jeg har prøvd å legge inn et kort hos dere, men kan ikke se at det kommer fram noen steder. Legger en link her i kommentarfeltet i tilfelle Linkyen ikke funker.
http://papirpuslerier.blogspot.com/2011/04/konfirmasjonskort-med-knapp-i-blomsten.html

Morsomt tiltak. :-)

Linda sa...

Morsom "på-sparket-konkurranse" !
Har lekt meg her jeg og fått levert bidrag.
Ha en fin søndag scrappevenner :)

Linn Kr/sykepleier sa...

Kan ikke reise bort 1 helg uten at det blir alene hjemme fest! :O Hohoho! ;)
Flott engasjement, Elisabeth! :D
Fikk meg en god latter nå! :D

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mona sa...

Det ligger et par bidrag fra meg her. Holder det å legge ut linken én gang, selv om det ligger to bidrag i én og samme link?

My Hyde Away sa...

Hei

Har litt problemer med å få lagt til bidraget. Jeg sender det derfor ved her;

http://myhydeaway.blogspot.com/2011/04/tilda-med-sommerfugl.html

Askepott sa...

Jeg legger linken til mitt bidrag her:
http://papirpuslerier.blogspot.com/2011/04/svart-og-lilla-kort-en-ny-kombinasjon.html

Ha en fin dag!!

Vibekke`s Scrappbooking Art sa...

http://vibekkeskreativeart.blogspot.com/2011/04/rosa-paskeegg-med-en-knapp.html

Bjørgs-skravleri sa...

Heia :-) prøvde meg på en til jeg, men vanskelig å legge til :-)

http://bjorgs-skravleri.blogspot.com/2011/04/hektet-pa-steampunk.html