24. april 2011

Pia sine vinnere :)

Husker du Pia sin morsomme/lærerike artikkel??
Pia har funnet sine vinnere - og her er hva Pia sier denne gangen:



"Så mye flott dere har laget!

Jeg liker ikke å skulle plukke ut det flotteste og fineste. Og heldigvis var dette ei utfordring, ikke en konkurranse. Jeg synes det er bra at folk deltar og gjør sitt beste.

Ann-Katrin laget en super LO som kanskje hadde vunnet skulle jeg plukket ut den LOen som tiltalte meg mest.
Bthorn får ekstrapoeng for flott LO, men jeg lurer på om den skal inn i familiealbumet?
Lillesmor hadde også et rørende vakkert innlegg til ære for meg.
Men for å være fair, og for å vise at smisk preller av som vann på gåsa, trekker jeg rett og slett. Akkurat nå er vi i en ryddeprosess, og jeg har, rimelig beskjemmet, pakket ned enormt mange kasser med mønsterark, brads, rubons, tyll og stempelputer. Men noe har jeg ikke pakket ned, og jeg sender dermed en liten pakke til Mona. Og til Synne.

Dere får sende adressene deres til ScrappeHuset, så får de sende dem videre til meg, og så sender jeg noe til dere.

Lykke til med videre scrapping!

Pia"




Tusen takk til deg, Pia!!

Utrolig gøy at du ville lage dette for oss:)

Håper dere alle koser dere med det som er igjen av påsken:)

2 kommentarer:

Synne_:) sa...

Jippiiii !!! så gøy og bli trukket ut :D Håper dere alle har hatt en Herlig påskeferie !! Her må det tørkes støv av scrappesakene etter en drøy uke, mer eller mindre utendørs i det nydelige været :D men om det blir lite scrapping med slikt vær blir det desto mer fotografering <3 og det skal jo også til :P Gratulerer så masse til deg også Mona :)

Mona sa...

Oj, så gøy!!! Tusen takk, Pia!!! :)
Gratulerer så masse til Synne også!