1. april 2011

ScrappOrdet - Nytelse

Hva er nytelse for deg?

En kopp kaffe tidlig på morgenen?
Sove til klokka 8?
En tur i skog og mark?
En liten lubben barnehånd i din?
Bånn gass på motorcrossbanen?

Livet består jo av en lang rekke nytelser, både store og små. Alt fra de koselige hverdagsrutinene som gjør hverdagene så deilige, til store reiser og ekstreme opplevelser. Nytelse kan være en følelse av rolig velvære, men også at adrenalinet pumper gjennom kroppen.

Vi vil at du denne gang skal la deg inspirere av ordet nytelse, og lage noe ut fra det! En deilig, bred oppgave som vi håper vekker mange slags assosiasjoner og idéer hos dere, og vi gleder oss til å se hva dere får ut av det! Fristen er 30. april midnatt.

Og når man nå snakker om nytelse; vi er stolte av å presentere vår nydelige sponsor denne gang:




Maja Design!
"Hösten 2004 lockade en god vän med mig på en kurs i scrapbooking. Överväldigad av alla vackra papper och dekorationer fick jag inte mycket gjort den kvällen, men fast var jag!



Efter att ha varit en hängiven scrappare i ett par år väcktes idèn att prova att skapa egna mönster. Jag har alltid älskat färg och form och eftersom jag då jobbade med digitaltryck fanns förutsättningarna nära. I november 2007 startades MajaDesign och sedan dess har jag haft lyckan att arbeta med det som är min stora passion: Att skapa färgkoordinerade mönsterpapper.


Min ambition med MajaDesign är att tillhandahålla vintage-inspirerade, mönstrade papper av hög kvalitè för scrapbooking, kortmakeri och annat pyssel."


Vi har hatt den store glede av å få leke oss med hennes nyeste serie, "Ska vi ta en fika?", og ja, dere vet vel hva som kommer nå men vi er altså nødt til å si det allikevel... Det var en nytelse! Skjønne vintageark med nydelige avstemte fargekombinasjoner, og i solid kartongkvalitet.
Tusen takk for din støtte Marie, vi setter stor pris på deg!


24 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Flott utfordring og for en herlig premie! Jeg digger Maja design :)
Flotte inspirasjonbidrag fra DT!

toi9 sa...

Herlig utfordring, og for noen lekre bidrag fra DT!
Premien er bare DIGG!!

Ha ei fin helg :)

Bente Fagerberg sa...

Sånne koselige bidrag fra deasignteamet.Dere er jammen så flinke att... det er en nytelse hver gang å komme hit å få inspirasjon!! Takk jenter!!

Siv Anne sa...

Herlig oppgave, flott inspirasjon fra dere og en nydelig premie.

Gunn-Elin sa...

For en flott utfordring :) Og jeg fikk så lyst til å scrappe den nå. Har en ide :) Og igjen så kommer dere med de nydligste inspirajonsbidrag. Tusen takk!!!

Ønsker dere alle en fin dag og ei riktig god helg.

Klem Gunn-Elin

Synne_:) sa...

Så fantastisk vakre DT bidrag !!!Dere kan virkelig dette med å inspirere :D Maja arkene er noen av de vakreste jeg vet om <3 og denne serien er absolutt intet unntak :))

Frida Camilla sa...

Takk for en spennende utfordring! Jeg deltar for første gang hos dere, så nå krysser jeg fingrene :) Premien er jo bare helt fantastisk.. Hvem kan vel motstå de nydelige majaarkene? :)

Ha en riktig god helg!

Linda sa...

Så herlige bidrag fra DT :) Og arkene er bare nydelige!

Da har jeg fått levert mitt bidrag, god helg til alle scrappevenner :)

HegeHB sa...

Jeg scrapper endelig igjen- og har lagt til mitt bidrag, og krysser fingrene for å kunne vinne de nydelige arkene:)

Milla sa...

Tusen takk for en herlig utfordring som jeg har kost meg med i dag : ) Og masse flott inspirasjon fra DT som alltid! Bare elsker Maja design - utrolig lekker premie!

Klem, Milla

Merethe sa...

Må ordet NYTELSE være på det du lager?
Tror jeg skal slenge meg på denne :)

Milla sa...

Av en eller annen grunn får kommer ikke linken opp når jeg laster inn, prøvd tre ganger. Har virket før, så vet ikke helt hva jeg gjør feil jeg, men her er i alle fall adressen til bidraget mitt :)

http://millaslillehjorne.blogspot.com/2011/04/nyte-yeblikkene-scrapp-ordet-utfordring.html

Lambi sa...

Jeg er ikke helt sikker på om jeg klarte å legge igjen link til bidraget mitt. Kom ikke opp i lista nå iallefall.... Men her er iallefall mitt bidrag! :)

http://lambi-minegenscrappeverden.blogspot.com/2011/04/scrappehuset-har-en-oppgave-na-hvor-man.html

Elisabeth sa...

Merethe, nei, bare det kommer frem I/av LO'en at noe nytes....det kan være seg alt fra mat, frihelg, arbeid, tur, tv-titting, spill, en klem, etc etc.... hva akkurat DU nyter....-ryddige barnerom hadde jeg kanskje tatt..hihi....DET er for meg en nytelse av og til..hihi

Siri sa...

Nydelige DT inspirasjon, jeg hiver meg med!

Scrappegal sørlending sa...

Da har jeg også endelig hengt meg med på en utfordring igjen! :)

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mona sa...

Det ligger to bidrag fra meg her. Holder det å legge ut linken én gang, selv om det ligger to bidrag i én og samme link?

Merete sa...

Jeg får heller ikke til å legge inn linken...

Men her er mitt bidrag

God påske:)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

heisan og god påske!
hm skulle ønske jeg fikk masse med på LO slik som dere gjør!
uansett - har fått laget med en med nytelse jeg også på min måte
klem

Janniche Drivdal Eriksen sa...

hei igjen
får ikke linket til jeg
her er mitt bidrag:
http://jannichesscrappogkort.blogspot.com/2011/04/scrappehuset-ordet-nytelse.html
klem

Bente sa...

Så digg utfordring, måtte bare henge meg på den også:) Ønsker dere alle en superduper uke.

livmme sa...

Jeg EEEEELSKER Maja design, så da er jeg en selvskreven deltager! Får flere assosiasjoner allerede :))

Ras sa...

hej. Jeg kan ikke få det til at du med link, forstår ikke hvorfor, men har er mit bidrag til denne herlige udfordring:
http://scrapperras.blogspot.com/