10. april 2011

Vi strakk oss til "lag på lag"

For 1 måned siden fikk 6 dyktige scrappere en utfordring fra oss jentene i Huset
- SCRAPP LAG PÅ LAG!!
Les mer om det her :)

Vi jentene her i Huset jobber knallhardt for å finne de riktige "ofrene" til denne posten... Vi vil gjerne at dette skal være en skikkelig utfordring for de det gjelder - slik at alle må strekke seg litt ekstra...

Når vi ser hva disse 6 jentene her har gjort - så kan vi bare si WOW!!! Dette er bare helt utrolig bra!! Skulle tro dere alle scrappet lag på lag hele tiden!! Dere er rå flinke alle sammen!!
Vi er så glade for at dere ville strekke dere litt - tusen takk for at dere var sporty og slengte dere med.

Da skal vi dele disse flotte LOene med dere alle, legg gjerne igjen en hyggelig kommentar til disse flinke jentene :)



Tangent:

Her kommer mitt bidrag til "lag på lag" utfordringen.
Det var veldig gøy å bli utfordret, selv om det var en "vanskelig" utfordring.

Jeg har gruet meg litt til å scrappe denne LOen, fordi stilen var så totalt "ikke meg",
men når jeg ført fikk satt i gang var det kjempegøy. Jeg har nok aldri scrappet en så "tung" LO før.
Jeg har kost meg med nydelige papirer fra Pion Design og imaginisce, blonder, blomster pebbles halvperler og sommerfugler.
Tusen takk for at jeg fikk være med:-)




Anette:


Tusen takk for at jeg fikk være med på denne artige utfordringen. Jeg må si jeg sperret øynene opp da jeg så hva jeg hadde blitt utfordret til. Først trodde jeg at jeg leste feil og så begynte jeg å le. Her er det snakk om å strekke seg lenger enn langt og klart jeg ville være med på en slik artig utfordring. Det var bare å gå på med krum rygg! Jeg scrapper vanligvis i flere lag, så jeg bestemte meg for å prøve meg på noen av teknikkene som brukes på lag-på-lag layouter. Jeg har distresset kanter, revet kartong og svertet tags. Som dere ser av layouten, så er og blir jeg en c&s scrapper, selv om jeg gjorde et tappert forsøk. Layouten består av svart kartong, kraft kartong, mønsterark fra American Crafts, hvit kartong med hvit ru bon fra Basic Grey, fotohjørner, metallramme, blomster og tags.




Hei ,hei Vel, her kommer min lag-på-lag LO. Håper den går inn under denne kategorien Dette var utrolig mye vanskeligere enn jeg trodde. Morsomt å prøve, men jeg tror ikke dere kommer til å se så enormt mange slike LOer fra meg Er helt imponert over de som kjører denne stilen! Ha en fin dag alle sammen. Tusen takk for en flott utfordring!



"Oi, oi ,oi...var det første jeg tenkte når jeg så at jeg hadde blitt valgt ut til denne utfordringen. En blanding av glede og skrekk på samme tid! Men syntes jo at lag på lag definitivt ikke var det verste. Kikka litt rundt for å finne inspirasjon, men ville samtidig sette min signatur på Lo`en. Så her er det litt white space,ikke mye stæsj, ingen blomster, men forhåpentligvis nok lag til at man kan definere den inn i lag på lag stilen. Tusen takk for at dere valgte meg! Kjempemorsomt å få strekke seg litt!"




Heidi:

Først når jeg så utfordringen fra Elisabeth tenkte jeg at dette stemmer nå ikke...jeg scrapper da lag på lag jeg... Men så begynte jeg å se etter, og det var ikke mye lag på lag blandt mine sider nei. (Dersom man ikke kun se på DottieAnnmesh, og bølgepappen som stort sett ligger på hverandre...he, he...) Da dette gikk opp for meg tenkte jeg wæhhhh....har alltid hentet masse inspirasjon hos Lene/nabon, men dette var allikevel helt nytt. Men når jeg kom igang var det jo kjempe gøy!! Ikke bare har jeg fått prøvd meg med lag på lag...men jeg har også testet ut noen nye teknikker. Når jeg tittet inne hos Lene så jeg jo at hun hadde vann på arkene og krøllet de for å gi den slitte looken...og dette prøvde jeg...men fikk litt sjokk da jeg så hvor mye arkene faktisk bygde ut etterpå... Tusen takk for utfordringen, tror faktisk jeg kommer til å prøvde denne stilen igjen også for dette var gøy!!





Berit:

Denne satt langt inne! Tatt frem og lagt bort, tatt frem og lagt bort… I motsetning til mine vanligvis flate og enkle LOer, greide jeg ikke engang å scanne denne – den ble for høy og lyset slapp inn fra alle kanter. Sluttresultatet ble allikevel mye meg; oppsett, farger, hjemmelagde blomster og sommerfugler. Takk for utfordringen, det var kjempeGØY.





Ble du imponert også!!???


I morgen er det en ny dag.... Og 6 nye som blir utfordret.... Blir det DEG?
Følg med:)

14 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så nydelige disse var. Blir spennende og se hvem som blir utfordret ja.

Hilsen Elisabeth

Synnøve sa...

Så utrolig flotte LOer dere har laget jenter!
Masser av inspirasjon her;)
Klem

GryA sa...

Til dere andre - Så utrolig bra! Nydelige Lo`er fra alle. Virkelig!

aina sa...

Kjempeflott!! Skikkelig inspirerende!!

bojose sa...

Så nydelige og flotte LOer dere har lagd.
Kjempeflinke er dere alle sammen :)
klem :)

unni's scrappeboble sa...

Wow,der var det mange nydelige LOer :))

Kristin sa...

Fantastiske LOer dere har laget, virkelig imponert over resultatene altså!

Iselind sa...

Så flotte LOer dere har laget! Og takk for at dere tok utfordringen!

Elisabeth sa...

UTROLIG!
ingen tvil om at dette er lekkert!
-takk for at dere var sporty'e og tok utfordringen våres....

Torill sa...

Så flinke dere er! Og så sporty!! Håper dere har kost dere, og at det ga inspirasjon til mere scrapping!!
Takk for at dere ble med!

Carina sa...

Nydelige LO'er allesammen.

Liv Merete sa...

Kjempe flotte alle sammen!
Synes lag på lag er kjempe lekkert.
Her er det bare å øve seg...

linn kr/sykepleier sa...

HERLIGE BIDRAG! Skulle ikke tro dere hadde gjort annet! :D

Annette Knutsen sa...

Så mange flotte bidrag som kom inn til utfordringen. Dette har faktisk gitt mersmak!