9. mai 2011

Hvem strakk seg litt lengre?

For en måned siden fikk 6 stykker denne utfordringen:

Scrapp en LO/kort/altered kreasjon hvor det klart og tydelig kommer frem at du er inspirert av fargene på dette bildet.


Jentene i Huset hadde valgt oss ut hver vår scrapper som hadde en scrappestil som ikke inkluderte sprelske fargevalg. Se hvordan disse tøffe scrapperne har mestret oppgaven de fikk. :D



Ann Kristin:

"Så artig å få denne utfordringen! Jeg har egentlig aldri tenkt noe over at jeg sjeldent bruker sterke farger, og fikk enda en aha opplevelse da jeg dukket inn i mønsterarkbunken min for å finne noe fargesterkt. For der var det ikke mye å finne!! Men jeg fikk klippet ut denne blomsten av ett basic grey ark og fargela med promarkers for å gjøre fargene sterkere :)

Håper resultatet blir godkjent. Neste gang jeg shopper for mønsterark,så skal jeg ihvertfall tenke litt mer på å kjøpe noe fargesterkt,for farger er jo gøy!! Ønsker alle en fin dag :) Og tusen takk for at jeg ble utfordret!"



Jannhild Hammer:
"Hei på dere.Jeg har kanskje jukset litt, for jeg har brukt de lyseste lyse fargene jeg kunne finne i bildet ;) Men med nyanser av de skarpe :) Hadde ikke skarpere mønsterark, og ikke har jeg hatt mulighet til å handle inn nytt.... Håper det er godkjent!"




Marianne/Skorpionen:


"Heisann. Tusen takk for den herlige utfordringen jeg fikk!!! Selv om jeg ikke scrapper i disse fargene ofte - er det likevel farger som jeg elsker. Disse herlige oransje, turkise fargene får meg i godt humør rett og slett.

Det første jeg tenkte da jeg så bildet og fargene vi skulle bli inspirert av var et herlig kaos av sterke farger. Det neste jeg tenkte var at ENDELIG får jeg laget en LO med den "nye" bilen min. Dvs den er ikke helt ny nå lenger men den ble kjøpt ny. OG jeg valgte farge selv - nemlig fargen "squeeze" (derav tittelen)."




Aina:

"Takker igjen for denne kjempeartige utfordringen! Hadde scrappeklubb her hjemme da jeg leste det på pc`n og reagerte bare med hahahaha...og litt grøss (hva gjør jeg nå??)!!

Som alle sier...denne satt langt inne..og jeg måtte grave dypt for å finne de fargene som skulle til! Men fant raskt ut at SKAL det være farger, så drar jeg den hele vegen ut! Har egentlig kosa meg med denne også, som jeg gjør med stort sett alt jeg lager..føler det ble litt "aina" selv om fargene er helt annerledes, hihi..

Bildet er av min eldste, som var Tingeling i en kostymebursdag i vinter, derav tittelen "bling Tingeling". Takker igjen for æren å bli utfordret, og konkluderer med at jeg kommer til å tørre å bruke mer farger fremover! Stor klem fra meg :-))"





Vi i Huset synes det er så utrolig festlig at så mange hiver seg på strekken vår. :D
Nå gleder vi oss til å se hvor mange tøffinger som stiller opp på månedens strekk som kommer den 11. mai. Husk å stikk innom, kanskje det er du som blir utfordret! :D

10 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Så flotte resultater!

Bente sa...

WOW:) Så kjekt å se at dere tok utfordringen og lot dere inspirere:) Det er gøy å bli utfordret og se ting med nye øyne:)

Marianne/skorpionen sa...

Nok en gang vil jeg takke for utfordringen og så utrolig gøy å se hvordan de andre løste oppgaven!! Knallstilige prosjekter jenter!!

Bente Fagerberg sa...

Det ble jo riktig bra. Flotte svar på utfordringen!!

aina sa...

Kjempeartig å se :-))

Hilde/Scoobie sa...

Så dyktige de har vært! Utrolig flotte resultater!

bojose sa...

Kjempeflotte LOer og kort i flotte farger :)

Torill sa...

Takk for at dere ble med og laget disse KULE kreasjonene! Alltid like kjekt å se hva dere tryller fram!

Elisabeth sa...

dette var gøy å se!!!
takk takk takk i bøtter og spann for kanonflotte løsninger

Vibeke sa...

Så utrolig flinke dere er, jenter!! Utrolig imponerende at dere bare kaster dere med. Moro at dere tok utfordringen:)

Trenger dere flere utfordringer - så er det bare å bli med på de andre utfordringene våre ;)