11. mai 2011

Hvem strekker seg litt lenger i Mai??


Det er igjen tid for å avsløre hvem vi vil utfordre fra det store blogglandia, og oppgaven er ganske enkel her;

150 ord i tekst/journaling OG hverdagsbilder i aktivitet, IKKE bruk stillestittende portrettbilde
- dette skulle jo bli en smal sak :)



De 6 heldige som har blitt utfordret er;


Iselind:

Jeg utfordrer Mette

www.mette-mychildren.blogspot.com
Mette scrapper helt nydelige sider, og jeg har lenge vært stor fan av hun lager, men det er sjeldent jeg ser at hun scrapper med tekst og hverdagsbilder, så denne må bare gå til Mette. Håper du tar utfordringen.
Her er en typisk Mette LO:




Vibeke:
Denne måneden slenger jeg utfordringen over til vår tidligere samboer i Huset: Ruffa/Renee
http://ruffascrappekrok.blogspot.com/

Her har jeg funnet en litt typisk RuffaLO:
1 flott bilde , masse fine farger, de diggeste duppedingser og en tøff tittel




Torill:
Jeg utfordrer Bente! http://scrapbloggenmin.blogspot.com/
Hun lager de hærligste lekne Loer, og er en trofast deltaker på våre utfordringer! Hun skriver ikke så mye på LOene sine, så dette passer bra for Bente! Jeg er sikker på at du tar den på strak arm!!!

Dette er en typisk leken LO fra Bente!




Elisabeth:
Jeg utfordrer denne måneden Maya - http://mya-scrap.blogspot.com/

Maya scrapper en veldig herlig clean and simple stil, men dog, med detaljer som gjør det hele innholdsrikt på en spennende måte.
Meeeen, jeg "savner" litt teksting på LO'ene og dermed er du utfordret Maya! Håper du blir med, jeg er ikke i tvil om at du fikser det!

En typisk Maya LO ser litt sånn her ut:




Linn:
Valget mitt falt på Gunn-Elin. http://gunn-elin.blogspot.com

Hun lager de skjønneste albumsidene. De sarteste og duseste lekkerhetene du kan tenke deg. Men det er sjelden man ser sidene tettskrevet med tekst, og derfor kunne jeg tenke meg at denne månedens utfordring gikk til henne. Very Happy Lykke

Her er et typisk prakteksemplar av hennes LOer:




Ann Cicilie:
Jeg utfordrer Ifversen!
http://ifversen.blogspot.com/

Hun lager mye kult og fargerikt, men tekst er det ikke mye av på hennes layouts. Hadde derfor vært skikkelig morsomt å se hvordan hun løste denne!


Vi håper dere tar utfordringen og "strekker dere litt lenger".

Litt informasjon til dere som er utfordret:

Deres løsning sendes på mail til oss scrappehuset@gmail.com
innen 9. juni
Ikke vis frem det du har laget - før det blir publisert her inne :)

9 kommentarer:

HegeHB sa...

Blir spennende å se hva de får til- lykke til:) Har dere kåret vinneren på scrapp ordet nytelse?

Bente sa...

Hei på dere:) Fantastiske damer:))) Første tanke var: vvræælll!!! Men, har summet meg nå og sier: tusen takk for utfordringen:) Gleder meg masse til å ta fatt på den:) Ønsker dere en superduper dag:) Klem fra Bente

ruffa sa...

Å kjære allverden måtte vel bare bli det da150 ord phu.
Men Tuuuuuusen takk moro syntes jeg. Bildet er i alle fall klart inne hodet mitt ;))))

Gunn-Elin sa...

Jeg trodde jeg skulle dø litt da jeg leste dette. 150 ord!!! Hvordan i all verden skal jeg få plass til det? hihi..
Men en utfordring er en utfordring, så jeg skal ta denne Linn :)
Tusen takk for koselig ord :)

Klem Gunn-Elin

Linda64 sa...

Spennende å se hva dere kommer opp med, blir gøy, og siden dere er veldig flinke går det helt sikkert veldig bra..Klem

mette sa...

Hjælpes meg, Iselind. Hvordan kan du gjøre dette mot meg da???;)

Hvor lang tid har jeg på meg? Også jeg som ikke kan overføre det jeg lager til andre sieder engang!!!! Kan du hente den fra min blogg om jeg legger den ut der? Hvis jeg da i det hele tatt får til å lage noe tilnærmelseslikt det du ber om.

Tenk; meg skrive 150 ord.......
uff og uff. Og et bilde i lek liksom.....hmmmmm, må visst i tenkeboksen nå.

Vibeke sa...

Lykke til jenter:)

Hege: Vinneren av "Nytelse" kommer innen kort tid:)

Maya sa...

Wow så gøy! Elsker utfordringer, og tekst på LO er jeg ikke så flink til. Og jeg er fasinert over mye tekst Elisabeth alltid får med seg. ;) Gleder meg til å sette i gang!

Ifversen sa...

Tusind tak for udfordringen!Den bliver sjov at løse ;-)Jeg er gået i tænkeboks!