1. mai 2011

Utfordringen - ScrappSangen

Da har vi kommet til Mai måned, og den fantastiske våren er igang for fullt.

Det er tid for å presentere en ny utfordring for dere,
men først vil vi presentere en av våre flotte sponsorer:


FAMILIEMINNERDette er hva de sier om seg selv:


Vi er en scrapbooking butikk i Spjelkavik, Ålesund. Du finner oss ved Baronen hotel.

Vi satser på å ha regionens største utvalg i scrapbookingsutstyr og tilbehør!!


Vi drev også tidligere nettbutikk. er det noe du lurer på om vi har, ta kontakt på e-post eller telefon. Vi sender gjerne varene til deg.

Her ser du et bilde fra butikken.


For mer info, se på hjemmesiden som du finner HER


Så over til utfordringen.


Denne gangen vil vi at du skal finne en tittel til din LO eller kort ut i fra teksten på denne sangen.


Her vi bor - fra Kaptein Sabeltan
(Skrevet av Terje Formoe)

Så heiser vi flagget
med et høyt "hurra".
Nå skal vi leve
og ha det bra.
sola går ned
bak fjerne fjell.
dagen er over
og snart er det kveld

(Refreng)
Vi har seilt med sola fra øst til vest.
Borte er bra,
men hjemme er best.
Det er mange vakre steder
på vår jord,
men det er her vi hører hjemme,
her vi bor.

Her holder vi sammen
når vi blir for små.
den som har venner,
er sterk som få.
Gå til ditt hus,
min nære venn.
del mine drømmer
til vi møtes igjen
.

(Refreng)
Vi har seilt med sola fra øst til vest.
Borte er bra,
men hjemme er best.
Det er mange vakre steder
på vår jord,
men det er her vi hører hjemme,
her vi bor.



Og her kan du høre sangen





Her ser dere hvordan vi jentene i Huset har løst oppgaven:




Torill:


Sponsorbruk:
Studio2Mers: utklipp fra mønsterark og stempler
FixIde: PanPastel



Vibeke:



Sponsorbruk:
Blomster, alfabet og SHIMMERZ fra Familieminner
- blomstene er dyppet i SHIMMERZ - og ble sååå kule
Blomster fra Papirdesign
Mønsterark fra 3ndy Papir
Perler fra Prima
GlueDots og dobbelsidig tape fra Glue Dots
Washi tape fra Andrine og Marens Landhandleri



Linn:



Sponsorbruk:
Inkido - mønsterark
Prima - bling, blomst, rubons og pebbels
American Crafts - thickers
GlueDots - dotter og dobbeltsidig tape


Ann Cicilie:


Sponsor: Sassafras Lass


Elisabeth:



Sponsorbruk:
Familieminner - alfabet i overskrift
Papirloftet - mønsterark
3ndy papir - bitte lite flagg fra kuttestripen på mønsterarkene dems




Iselind


Sponsorbruk:
- mønsterark fra Papirdesign
- blomster roser fra Kort og Godt
- Metallpynt fra Korthobby
- Utklipt blomst og ta fra 3ndy
- mønsterark fra prima




Da håper vi du ble inspsirert, og vi gleder oss til å få inn mange bidrag fra dere.



Vi kårer en vinner som får denne premien tilsendt i posten.




Frist for innlevering er
tirsdag 31 mai kl. 23.59



Vil bare minne om vårt DT Call + at du finner vår nye Facebook side her


Da ønsker vi dere alle en flott søndag :)



33 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Morsom utfordring og nydelige DTbidrag som vanlig fra dere :) Jeg håper jeg får scrappet denne.
Ha en fin 1.mai alle sammen.
Klem

Ann Kristin sa...

Artig utfordring, flotte bidrag fra DT! Denne må jeg nok prøve meg på.Har dere forresten mottatt mailen min ang utfordringen?? :)

Bente sa...

Veldig flott utfordring:))) Denne må jeg prøve meg på:) ønsker dere en toppers 1. mai:)

Elisa sa...

ojoj :D Gleder meg! Har allerede tanker i hodet :D

Merete sa...

Takk for flott utfordring:)
Her er mitt bidrag: så heiser vi flagget med et høyt hurra

Elisa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisa sa...

Jeg prøver igjen! Her er mitt bidrag!

"Vi har seilt med sola, fra øst til vest"

Cynthia Lloréns sa...

I just love evrything in here...all the projects is such a wonderful work..so many talent girls in here.!!!!
Well...I´m form Brazil,the lenguage I think is not a problem , when you do scrap with love !!!! but I will try to partipate this challenge....I love to make new friends.
Hugs from Brazil
Cynthia

Annette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annette sa...

drømmer

Annette sa...

ovnenfor er mitt bidrag! første gang eg levere her, så derfor litt kluss. Beklage det!!

Kjempe kjekk utfording :)

Ann Kristin sa...

Her er mitt bidrag!

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/05/17mai-lo.html

Hildegunn sa...

Flott utfordring! Mitt kort dinner dere her

Grethe sa...

Gøy å scrappe sanger, her er mitt bidrag-
Mitt bidrag

~Isabell~ sa...

har prøvd meg jeg:

http://krimsogkrams.blogspot.com/2011/05/scrapp-sangen-inne-hos-sh-na-skal-vi.html

*marion* sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*marion* sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*marion* sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*marion* sa...

fikser ikke den linken eg alså så blir slik
http://draumereise.blogspot.com/2011/05/ditt-hjem-srappehuset-scrapp-sangen.html

Gunn-Elin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunn-Elin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunn-Elin sa...

Jeg sliter max med denne linkegreia jeg altså, men jeg prøver igjen. Her er min LO Tusen takk for koselig utfordring!!
Klem Gunn-Elin

Linda sa...

Kjempemorsom utfordring igjen :)

Nydelige bidrag fra DT og her er mitt bidrag:

http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/05/sterk-som-fa.html

Linda64 sa...

Herlig oppgave, her er mitt bidrag
Sola gå ned..

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med (selv om jeg er nybegynner) og har laget en LO som jeg har lagt her: http://hmoholt.blogspot.com/2011/05/drmmer-om-reise-bort.html

Krysser fingrene!

Klem

Julia sa...

Kjempeherlig utfordring!! Man kan bli såå inspirert av en tekst, denne er jo så fin!
Nydelige bidrag fra dere!
Takk for inspirasjonen!
her er mitt bidrag

Bente sa...

her er mitt bidrag: http://scrapbloggenmin.blogspot.com/2011/05/scrappsangen-utfordring-hos.html

Anne Gerd sa...

Har prøvd meg på denne utfordringen, med ordet NED her

toi9 sa...

For ei herlig oppgave :)
Ble en helt annen strofe som ble brukt, enn hva jeg først tenkte. Men den kom da jeg kikket gjennom bildene :)
Her er min LO

Kjempefine bidrag fra dere damer :)

Marlene sa...

Her er mitt bidrag

Tonje - fantorangen sa...

Her er et bidrag fra meg :)

http://fantorangen-sugar-spice.blogspot.com/2011/05/mange-vakre-steder.html

Ida / Little sa...


Her er mitt bidrag på tampen!


Ida

Christina sa...

Her er mitt bidrag
http://villevesten.blogspot.com/2011/05/fjerne-fjell.html