16. mai 2011

Vi tar'n - mai

Først vil vi få presentere en av våre mest gavmilde sponsorer - American Crafts.

Vi trodde vel knapt våre egne øyne da de enorme pakkene dumpet ned i postkassen.
Fargeglade og lekre ark i serier som passer for en hver anledning. Kul og spennede pynt, tøffe thickers, stempelplater og annet herlig nipp napp. Her snakker vi pynt som trigger kreativiteten. :D



Om seg selv sier de følgende:

"Steve and Alma Mitchell founded American Crafts in 1994 with their sons. Together, they quickly built the company into a business catering to the general crafting market.
In the late 1990s, the company transitioned to focus on creating innovative, well-designed products for the emerging scrapbooking industry. Since then, American Crafts has steadily expanded its product offering, becoming a trendsetter along the way.

American Crafts is known for fresh, clean product design and friendly, personalized customer service. Products feature bright, vibrant colors and a contemporary feel, inspiring crafters to record their memories in a fun, sophisticated, and stylish way."

Godsaker fra American Crafts.



Denne gangen skal vi la oss inspirere av denne stilige LOen av Kinsey Wilson.
Du velger selv på hvilken måte du blir inspirert. Du kan scrappe både LOer, kort eller andre ting:)




Elisabeth:
Jeg lot meg inspirere av fargene og at designet på LO'en gikk fra nederste venstre hjørne til høyre hjørne oppe, + litt søm :o)

Sponsorbruk:
American Craft - thickers (ballerina)
Maja Design - mønsterark
Kort & Godt - krone
Det lille ekstra - tekst stempel
GlueDots



Torill:
Jeg ble inspirert av sirklene og oppsettet.
Jeg har laget en side i bursdagsboka til min eldste.
Sponsorbruk:
American craft - mønsterark og sommerfugler




Ann Cicilie:

Jeg ble inspirert av bruken av sirkler :)

Sponsorbruk:

American Crafts - mønsterark



Linn Kr:
Jeg lot meg inspirere av alle sirklene og oppsettet.
Sponsorbruk:
American crafts - mønsterark og pynt




Vibeke:
Jeg ble inspirert av sirklene, sømmen og bruk av knapper
Sponsorbruk:
Mønsterark, tags, thickers og klistremerket er fra AmericanCrafts



Iselind:
Jeg lot meg inspirere av sirklene og tekst stripene

Alle produkter er fra American Crafts


Da er det din tur!!
Hva inspirerer deg ved denne LOen??
Scrapp i vei - og kos deg:)


Premie er fra Papirloftet - ca.0001000 1000 blomster!!




Fristen er 15. juni kl 24:00.

I morgen er det 17.mai - husk lading av kameraet ditt,
mange flotte scrappebilder som skal foreviges i morgen:)

Fra oss jentene i huset: Ha en fin 17.mai alle sammen:)

28 kommentarer:

~Isabell~ sa...

ååååååååå, for en nydelig LO skulle bli inspirert av. Jeg har en idè=)

Utrolig flotte bidrag fra dere jenter
Ha en strålende uke og ikke minst feiring av nasjonaldagen.

=)

~Isabell~ sa...

prøvd meg jeg:

http://krimsogkrams.blogspot.com/2011/05/vi-tarn-mai-inne-hos-sh.html

lillesmor sa...

Herlig lo, og kjempeflotte bidrag fra dere!!

Jeg ble inspirert av sirkler og knapper, og min tolkning er
her

lillesmor sa...

Fikk ikke hyperlinkinga til å funke, men den er her:
http://lillesmor.blogspot.com/2011/05/vi-tarn-i-mai-scrappehuset.html

lillesmor sa...

Fikk ikke hyperlinkinga til å funke, men den er her:
http://lillesmor.blogspot.com/2011/05/vi-tarn-i-mai-scrappehuset.html

marit sa...

Her finner dere mitt bidrag. Nydlig lo dere har funnet denne gangen:)

Synne_:) sa...

Så spennende og lekker lo`dere har funnet ! Og kjempeherlig e DT- bidrag fra dere alle :)

Sannekreativ sa...

Dejlig skitse. Her er mit bidrag til udfordringen.
http://kreativesanne.blogspot.com/2011/05/et-meget-enkelt-kort.html
Hilsen Sanne

Grethe sa...

Mitt bidrag

Kami-koneko sa...

kjempeherlig LO, masse inspirasjon!!

http://kamis-castle.blogspot.com/2011/05/another-page-in-book-of-loopyness-d.html

Bthorn sa...

Dere og Kinsey Wilson - kunne ikke fått bedre inspirasjonskilder!

Her er mitt bidrag: Make me a rainbow

Ann-Karin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ann-Karin sa...

Her var det masse fint :) Etter å ha lest litt hihi :) så hiver jeg meg med:
http://annka-myrart.blogspot.com/2011/05/et-kort-som-jeg-har-laget-til.html

Ha en flott uke! :)

Alhana sa...

Flotte dt bidrag og herlig inspirasjonsLO.
Her er mitt bidrag
http://alhanaslilleblogg.blogspot.com/2011/05/troll-i-esken.html

Merethe sa...

Flotte DT-bidrag. Jeg lot meg inspirere :)
HER er mitt bidrag.

Hilsen Merethe

Julia sa...

Her var det mye flott damer!!
Jeg har latt meg inspirere :-)
Gleder meg allerede til neste oppgave!
her er mitt bidrag

Camilla sa...

Jeg koste meg med denne på mjøstreffet i helga. :)

Mitt bidrag

Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...

5 mnd

håper jeg fikk linken rett nå...

Linda sa...

Herlig LO til inspirasjon og flotte bidrag fra DT :)

Disse Vi tar'n utfordringene er virkelig morsomme!

Her er mitt bidrag:

http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/05/in-your-mind.html

toi9 sa...

En herlig LO dere har funnet, ble veldig inspirert, så takk :)
Lekre bidrag fra dere!
Her finner dere min sweet baby girl.

Marianne/skorpionen sa...

Har jo forsøkt meg jeg også :D

min LO

Veldig inspirerende og jeg elsker bidragene deres!

Ras sa...

Mit forsøg på opgaven, håber jeg gør det rigtigt denne gang, når jeg ligger det ind her.
http://scrapperras.blogspot.com/2011/06/scrappehuset.html

MorScrap - Louise sa...

Uhhh! Lækkert LO, og sikke mange flotte blomster!!!! :)

Ida / Little sa...

Her er mitt bidrag :)

Klem Ida

Hege sa...

Juhuu!
Jeg har scrappet en LO inspirert av denne, sjekk her!

Flotte inspirasjonsbidrag dere har laget, jenter!!

Caroline sa...

en litt annerledes lo fra min side ;)


ta en titt her

Ann Kristin sa...

Her er mitt bidrag :)

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/06/vi-tarn-scrappehusets-utfordring.html