8. juni 2011

Er det pent å kjøpe seg venner??


Det er kanskje ikke den aller beste måten ute i det virkelige livet... Men som noen av dere vet - så byttet vi side på Facebook for en liten stund siden - men det er mange som ikke har kommet seg inn dit enda:)

Så nå vil vi samle alle våre venner - og alle våre lesere!:)

Det er jo ingen hemmelighet at vi jentene i Huset har noen utrolig flotte sponsorer, og denne gangen drypper det litt på dere også...

Vi har plukket noen godbiter fra Heidis Hobbystuggu, Det lille ekstra og Patternscape - og alt dette skal en av dere få:)



HeidisHobbystuggu blev registrert 090909 og drives av meg, Heidi Sandnes. Vi er en liten nettbutikk som spesialiserer seg på produkter til papirhobby, scrapbooking og kortlaging. Firmaet holder til på Røros og har for tiden ingen besøksadresse. Vårt mål er å finne det lille ekstra til dine prosjekter.

Trenger du tips om produkter vi fører i butikken så finner mye fint i "Tips og Inspirasjon". Vi har også en blogg som du finner på www.hobbystuggu.blogspot.com



Jeg heter Hege A. Lundquist. Kanskje bedre kjent for noen som HegeAL i scrappeverdenen ;-)

Jeg har hatt denne fantastiske hobbyen i over 5 år nå og har hele tiden savnet et spesielt produkt. Jeg har alltid vært veldig glad i Melissa Frances rubons tekster og har hele tiden tenkt at det hadde vært genialt med slike på norsk. De som lager kort har jo et hav av flotte stempler å boltre seg i. Men for oss som kun scrapper LOer er det ikke mye å velge i.

Så etter å ha grublet en stund har jeg nå satt drømmen til verks og fått produsert stempler som passer til LOer.

Ta kontakt per mail hvis du lurer på noe. det.lille.ekstra.stempler@gmail.com



Patternscape designer og produserer mønsterark og tilbehør til scrapbooking og kortlaging.




Sjekk dette flotte her!!!
Nydelige ark fra Patternscape, masse flott fra Heidis Hobbystuggu - og sist - men ikke minst: Den fine Vennskapsplata fra Det lille ekstra.






Og slik er spillereglene denne gangen:

- Finn ScrappeHuset på Facebook (trykk på linken)
- Trykk LIKER, og har du lyst kan du gjerne legge igjen en hilsen til oss der;)
- Til slutt legger du igjen en kommentar i dette innlegget - da er du med i trekningen.
- Og er du ekstra snill så er det lov å dele Facebook siden vår med dine venner også;)

( dere som allerede er våre venner på Facebook legger igjen en kommentar her med en gang:)



Enkelt og greit :)


Frist: 8. juli 2011 kl 24.00


Håper du vil være vennen vår :):)


70 kommentarer:

Renates hjørne sa...

Jeg liker dere!

Linda sa...

Og jeg er vennen deres :)
Flott gave til en av deres heldige venner!

Marianne/skorpionen sa...

Herlig gave da!!
Jeg liker dere og har delt på veggen min :)

Gro sa...

Jeg liker dere og har delt siden deres. Lykke til alle sammen for dette var fine premier!!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei, hei! Nå har jeg trykket liker på siden deres på Facebook og delt link til siden deres på min FB profil.

Takk for sjansen til å vinne fine premier! Ha en fin dag! :)

ellemelle sa...

Jeg liker og jeg deler! ;)

Flotte premier!! :))

Marlene sa...

Har trykket liker inne på Facebook.

Ha en fin dag.

Camilla sa...

Klart jeg liker dere! -veldig godt også ;D

loriete sa...

Tusen takk for sjansen til å vinne fine premier! Jeg er med på FB og sender hilsner til alle jenter i ScrappeHuset!

Klem fra Loreta!

marit sa...

Klart jeg er med, og vennen deres har jeg vært leeenge, hihi....

Ann Kristin sa...

Jeg er allerede vennen deres :D

Monolita sa...

Så flott! Jeg liker dere ;-).

Gunn-Elin sa...

Vi har j vært vener lenge :) Og jeg vil gjerne være med på trekningen deres.
Ha en fin da alle sammen.
Klem Gunn-Elin

Norunn sa...

Jeg liker dere jeg også :)

Scrappelise sa...

Melder meg på, så fin gave da!

Maria Therese sa...

Liker dere fortsatt jeg :)

Julia sa...

Jeg har likt dere lenge :-)

Bthorn sa...

Jeg liker - både dere og premien!

Ann-Karin sa...

Liker liker :)

Mona v/Fix Idé sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Vi er da gode venner vi!! :-)

Knerten sa...

Jeg liker dere godt, jeg - både her og på FB !

enda en scrappedame sa...

Jeg liker dere og er gjerne vennen deres :) Flott premie!

Sannekreativ sa...

Ja så er den fikset, har givet en komentar på facebook

scrap hilsen fra Sanne

Elisa sa...

Jeg liker dere! Både på FB og her! og har gjort det en stund nå ;)

ParentesFantomet sa...

Jeg er ei av de som "liker" dere, både her og der ;)

randissaethre sa...

Jeg liker dere superdupermasse :)
Mvh Randi

Malin sa...

Jeg er også allerede en "liker" :)

bestevenn sa...

Har funnet dere på facebook og trykket like, helt frivillig! Ønsker dere en fin dag.

Merethe sa...

Jeg fant dere på facebook og trykket på liker-knappen :)
Er med på dette jeg...

Hilde/Scoobie sa...

Dere trengte ikke kjøpe meg - jel glikte dere helt gratis :-)

Kristin sa...

Da liker jeg dere på FB også!

Linda64 sa...

Jeg digger dere :-)

toi9 sa...

Liker dere på facebook, og digger dere :))

Christina sa...

Jeg liker dere

Anne Gerd sa...

Jeg liker også:o)

Anne Gro sa...

sELVFØLGELIG LIKER JEG DERE :)

lise sa...

Liker!! og har delt med mine scrappeintereserte venner :)

Kjerubin sa...

da er jeg en av Likerene deres.. :D

Lene sa...

Jeg liker dere - på Facebook også :)

Hege sa...

Savnet en knapp på FB jeg: Liker kjempegodt!!! For det ville jeg aller helst trykket på. Men selvfølgelig "bare" liker jeg dere!

Klem Hege

Birthe sa...

Liker dere på Facebook, kjempefint at dere er der også!! :)

Veronica sa...

Da er jeg venn med Scrappehuset både på Facebook og i bloggen min:)

Linda sa...

Det er altid dejligt at have venner - så jeg har været på facebook også. Og vil nu hoppe videre til bloggene også.

Hjemmkos sa...

Been there, done that. Doing again!

Jada, jeg er venn med huset og det liker vi!
Trengte ikke kjøpes heller :D

My Hyde Away sa...

Da er jeg med :)

Mona sa...

DER var dere ja :) Jeg liker dere selvfølgelig - også på facebook :D

jannek sa...

Så fin premie:) Jeg liker dere:))

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Da har jeg trykket liker i siste lita :)

Turid sa...

Jeg liker dere...både her og på facebook;)

Katrines Scrapperier sa...

Da fant jeg dere igjen på FB :-)

Stine sa...

Klart jeg liker dere ;-)

Bente sa...

Jeg har likt dere lenge jeg:))) Kan jo dele også:)

Monika sa...

Jeg er gjerne med på denne trekkningen :)

Cecilie sa...

Da er jeg og en liker på nye facebook siden... så henger meg med i trekningen.... nydelig pakke!

salvie sa...

Nå er jeg også venn med dere på facebook :-)

Ida / Little sa...

Liker liker liker!! :D Men det viste dere joh ;)

Klems Ida

Hege sa...

Jeg liker og slenger meg med i kampen om den flotte pakken:)

Scrappegal sørlending sa...

Jeg har allerede funnet denne siden, så jeg er gjerne med på trekning! :)

Silje sa...

Jeg liker dere ;D

Nina sa...

Nå liker jeg også dere;)

Synne_:) sa...

Jaa ja jaaaa jeg liker dere :D Nå er det endelig ferie og rolige dager også så jeg kan få scrappet mer enn kort på bestilling :) skal spre det glade budskap inne på fb til flere ;)Riktig god sommer <3

MissNomore sa...

Liker dere allerede, både bloggen og FB, jeg så hopper hit med en gang og legger igjen et lite spor etter meg...

morkreativ sa...

Det kan manda ikke lade være emd.. Jeg kan bestemt lide og deler gerne..

Anne Bente sa...

jeg kan bestemt lide begge dele :)

klemmm

Annette sa...

Der fant jeg dere på fb og :)

Lene sa...

så klart jeg liker dere! =)

majitahshobby sa...

Selvfølgelig liker jeg dere på fb! ^_^

Cafemocca sa...

Da er jeg vennen deres :)
Hurra!

Marianne sa...

Klart jeg vil være vennen deres!!