29. juni 2011

Hils på Caroline ♥

Vi er utrolig stolte og glade over å kunne fortelle at Caroline er vår andre nye samboer her i Huset!




Caroline har en nydelig scrappestil; enkel med lekre og gjennomførte detaljer 


Her er hva Caroline har å si om seg selv:


"Joooho Huset og besøkende!

Jeg er overveldet over å få tildelt en liten hus-nøkkel og et soverom her i Huset :D
Jeg er Caroline, og Caroline det er meg!

Jeg er 23 år gammel og er en Telemarking som har forvillet seg over til Vestlandet, hvor jeg har bosatt meg på et lite tettsted på Rennesøy, ca 25 minutter unna Stavanger sentrum. Jeg ble mamma for aller første gang på nyttårsaften 2010, til verdens kjekkeste liten prins som har fått navnet John Theodor.
Jeg elsker alt som har med kreativitet å gjøre. Alt fra interiør, foto, scrapping til matlaging!
Jeg har derfor utdannet meg som faglærer i kunst og håndverk.
Jeg tok den siste eksamen i pedagogikk nå i juni og gleder meg veldig til å søke jobb og prøve meg som lærer en eller annen plass :D
Som person er jeg opptatt av at alle er inkludert og at de rundt meg har det godt.
Jeg elsker å gi, men elsker også å få :D hehe!
Jeg er en scrapper som i hovedsak scrapper i C&S stil. Dette gjelder både layouter og kort.
Men jeg tar gjerne en utfordring hvor jeg må tenke litt utenfor boksen!
Jeg håper jeg bidrar til inspirasjon og scrappetrang her inne i huset og gleder meg veldig mye til å bli kjent med nye, gamle og kommende gjester.

 Besøk meg gjerne i scrappebloggen min, www.creativepaperheart.blogspot.com
og i kortbloggen min www.creativepapercards.blogspot.com

En STOR sommerklem til alle sammen fra meg :) "



Velkommen innenfor, Caroline 

8 kommentarer:

Torill sa...

HURRA!!! Velkommen du også!!
Gleder meg!!

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse Caroline :) Gleder meg til å bli kjent med deg også <3

Vibeke sa...

Velkommen inn i Huset, Caroline!! Gleder meg stort til å bo sammen med deg:)

Linda64 sa...

Gratulerer!!!

*marion* sa...

Åhhhhh DEt er så kult å få bli kjent med deg å ikke minst delehusrom sammen med deg å de andre jentene vi kommer til å få det storveis klem Marion

Caroline sa...

Wee.. tusen, tusen takk :D

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye!!! Gleder meg til å følge deg som beboer i Huset :)

Siv Anne sa...

Hærlig med en C&S beboer, me like :)