28. juni 2011

Hils på Marion ♥

Så kan vi endelig avsløre hvem våre to nye samboere er   Vi er ubeskrivelig stolte over å fortelle at vår første nye samboer er Marion! Dere kjenner henne kanskje som Porren?




Hennes fantasi har tilsynelatende ingen grenser, og gang på gang imponerer hun med layouts, kort og andre scrappeprosjekter med de nydeligste detaljer 


Her er hva Marion har å si om seg selv:

"Hei! Marion heter eg, er 32 år, gift og har to barn i alderen 3-5 år. 
Det er som regel dem eg scrapper pluss vårt nyeste familiemedlem; en liten pus . 
Eg starta å scrappe i 2005 mens eg gikk gravid med førstemann, så har det egentlig bare ballet på seg derifra. Scrapper mest lauouts men snuser en del på kort og syns det er gøy. Elsker utfordringer , liker å ta gamle ting å gjøre dem eldre eller nyere. 
Stilmessig så er det ikke lett å putte meg noe sted, men eg digger cluster og lag på lag med masse detaljer og stæsj, og ikke minst farger , må ha farger på prosjektene mine altså! 
Ellers så fotografere eg en del, og dette er også en del av jobben min da eg jobber som labbteknikker i en fotobutikk. Passer utmerket til denne hobbyen her altså! Liker meg ute i naturen, og ungene er som regel alltid med på det som blir gjort, eldstemann liker også å scrappe så det er utrolig gøy å dele dette med familen på mer en en måte. 
Om stilen min så kan eg vel si at eg liker å distresse, rive, klippe, lime, sy, masser av strukturer og lag, og det er ikke alltid plass til så mange sider i albumene mine da sidene blir ganske så tykke. "



Velkommen inn til oss, Marion!

18 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye til Huset med en fantastisk flott og kreativ beboer!!

Torill sa...

HURRA!!!!!

Vibeke sa...

Velkommen til Huset, Marion!!! Utrolig moro at du vil bo sammen med oss:):)

Renate sa...

Jeg er ikke det minste overrasket over at dere har fått med en så superdyktig scrapper som Marion.
Her gleder jeg meg stort til å følge med på hva som skjer.
Gratulerer så mye Marion og Scrappehuset.

Klem Renate

*marion* sa...

Tusen takk , Er fantastisk å få være med her i huset å gler meg stort til å dele av meg selv med dere klem Marion

Linda64 sa...

Gratulerer !! :-)

Linda64 sa...

Gratulerer !! :-)

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse Marion <3 Gleder meg til å bli "kjent" med deg :D

nedergaard sa...

Stort tillykke med Marion...hun er fantastisk dygtig og kreativ.

Bthorn sa...

Gratulerer! Gleder meg til å se MER.

Ann Kristin sa...

Gratulerer så mye Marion! En utrolig kreativ beboer dere har fått i hus! :D

mette sa...

Heldige du:)))

Men så er du veldig dyktig å da. Var inne i bloggen din og kikket, og SÅÅÅ mye lekkert du lager.

Gleder meg til å se mere.

Grattis

Klem

Merethe sa...

Gratulerer til både Marion og Huset :)
Klem fra Merethe

Ann-Katrin sa...

Gratulerer Marion og lykke til!

Synnøve sa...

En superflott og überkreativ ny beboer!!!
Gratulerer til Marion og resten av gjengen. Dette blir kjekt å følge med på;)
Klem

linn kr/sykepleier sa...

VELKOMMEN SKAL DU VÆRE! :D

Solblomst sa...

Gratulerer!

Scrappegal sørlending sa...

Skikkelig morro å lese mer om deg!!! Jeg "kjenner" deg jo litt fra før, så GRATULERER så kjempemasse som DT i Huset!!!!! Gleder meg til å følge deg videre!! Stor KLEM fra Sørlandet!!!!