10. juni 2011

Hvem strakk seg i mai?

Hvem var det som skulle strekke seg litt lengre i mai?
Og hva skulle de strekke seg etter?

Det siste først...
"De skulle skrive minimum 150 ord i tekst/journaling og bruke hverdagsbilder i aktivitet - IKKE bruke stillesittende portrettbilde"!

Hver og en av oss ville vel kanskje strekke seg litt med denne utfordringen!


MEN damene har tatt den på strak arm - og her er utrolige flotte resultat fra de som strakk seg;


Mette sier dette om utfordringen;

"Uff, ja hva tenkte jeg????? Hjeeeeeeeeelp, kanskje:)))
Jeg er veldig glad i fotografere mine små, og da blir det ofte at man fokuserer på ansiktet. Men her skulle man unngå portretter så da ble det å lete i bildeboksen. Lette vel og lenge, men endte så opp med en liten Jonas på vandring.
Skrive på lo'en - ikke meg.

Valgte å gjøre en C&S lo. Et bilde, et hjerte, bokstaver, maskinsøm og glimmer
mist. Synes det holdt siden bildet og teksten sier sitt. Så slik ble lo'en "På vandring" til.
Takk for meg og takk for utfordringen."


Ifversen/Didde sier dette

"Så lykkedes det at stave mig igennem en h… masse journaling! Jeg har skrevet 197 ord.

Tak for udfordringen – for det var det"





Gunn Elin

"Jeg skjønner jeg er litt småparanoid, for jeg har i flere måneder gruet meg til å bli utfordret av dere. Men trodde jeg var "redda" da freestyle gikk til noen andre.

Jeg fikk en liten skrekkopplevelse da jeg leste utfordringen hverdagsbilder og 150 ord.
Er jeg i denne gruppa så kommer jeg til å dø tenkte jeg, flaks at jeg var på jobb så jeg ikke kunne legge meg ned med en gang for å si det sånn.

Jeg mangler heldigvis ikke hverdagsbilder, og synes faktisk at de er morsomme å scrappe også. Men 150 ord. Himmel og hav!!! For det første så er jeg sinnsykt dårlig til å formulere meg, og jeg har langt i fra en sjarmerende og vakker håndskrift. Men en utfordring er en utfordring. Og på en annen side så er det jo stas å bli lagt merke til å få skryt også. Så tusen takk takk for at dere fikk meg til å strekke meg litt lenger :)


Ruffa/Renee sier;

" - Og det ble 312 ord x tre - har brukt alle ordene som bakgrunn og laget et lite mønsterark liksom. Og takk for utfordring for denne historien til Victor og pappa den er såååå mye verdt for oss - og nå fikk jeg det jo ned jo :)"




Bente sier dette om å strekke seg;

"Tusen takk for flott utfordring!
Skal "låve dokkar"t den har satt langt inne... Bildet var lett å finne. Det var nok ikke det jeg hadde valgt fra turen, men var kjekt å scrappe det.

Men kom igjen med teksten. Herlighet. Ble noen ord for mye når jeg først kom igang. Er nok fremdeles litt redd for å "ødelegge" LO`en med min håndskrift og "skriveleifer"... men det har vært kjempekjekt å se på LO`en med nye briller.
Dokumentasjon er noe jeg driver med i barnehagen hver dag. og det er viktig. Det er ikke alltid bildene forteller alt.

Elisabeth - du er helt magisk/rå på å skrive på LO`ene dine. Kommer til å titte enda nærmere på dem i fremtida.
Igjen tusen takk:) tar gjerne en utfordring en annen gang:)



Maya

Tusen takk for utfordringen! Veldig gøy å være med på den! Og det ble faktisk 2 LO'r. Den siste med stjernene satt jeg virkelig å bryna meg på hvordan jeg skulle få med meg 150 ord,og sannelig så tror jeg ikke det ble nærmere 170 når jeg telte etter. Men så ser jeg jo at den siste ble vel litt portrettbilder, selv om de ikke var så "stillesittende" i det bildene ble tatt....





Tusen takk damer for at dere er så sporty og tar våre utfordringer sånn på strak arm - og lager de mest utrolige LOer!
Følg med i morgen - kanskje det er
DEG?

10 kommentarer:

Doffen sa...

Osen melder man seg på konkuranser her inne ?

Vibeke sa...

Jeg blir like imponert hver eneste gang jeg!! Så flinke dere er, jenter!!:)

Linda64 sa...

Kjempeflotte resultat av utfordringen. Flinke jenter :-))

Iselind sa...

Så flott resultat!!
Takk for at dere tok utfordringen!

Gunn-Elin sa...

Dette var artig ja :) Og så flinke alle har vært. Gleder meg til å se hva dere har funnet på til i morgen, og ikke minst til å se hvem dere har valgt.

bojose sa...

Kjempefine LOer dere har lagd :)
klem :)

Stine sa...

Herlige bidrag! Så utrolig flinke dere har vært alle sammen!!

Bente sa...

Tusen takk for utfordringen:) Kjempekjekt å se alle sine bidrag:))) Blir spennende å se hvem som utfordres neste gang og i hva???

Riktig god pinsehelg:)))

linn kr/sykepleier sa...

FOR NOEN BIDRAG! HERLIGE LOer! :D
Godt jobba jenter! :D

Elisabeth sa...

TUSEN takk for inspirasjonen jenter, dette var mange flotte tekstLO'er....digg-digger hver og en av de!!