11. juni 2011

Hvem strekker seg litt lenger i juni?

Vi er så utrolig glade for at det finnes så mange spreke, tøffe, fantastiske scrappere der ute - som tar utfordringene våre på strak arm og attpåtil med et (om enn i noen tilfeller litt stivt) smil om munnen :D

Vi er overveldet over hvor mye fint dere får til, og håper dere som har blitt utfordret så langt har syntes det har vært gøy å bevege seg litt utenfor de rammene man vanligvis forholder seg til når man scrapper.

Hva har vi så i ermet til dere denne gang? Tamtatatam...

SCRAP ET MINIALBUM!

Og hvem er så utfordret?

Vibeke har utfordret Anne!
"I dag har jeg kosa meg i en blogg som det oser av kreativitet og inspirasjon i.
Inne hos Anne finner du de herligste kort, de flotteste pynta eskene - og masse anent lekkert. Dette er ei skikkelig kreativ jente!! Men en ting jeg ikke kunne se i bloggen hennes - det var MiniAlbum. Så Anne: Jeg har veldig lyst til å se at du skal lage et flott MiniAlbum jeg.
Gleder meg veldig til å se hvordan du løser denne:) "

Her er et eksempel på Anne sine kunstverk:


Hun har også utfordret Synnøve :)
"Jeg har også lyst til å utfordre SYNNØVE. Hun lager så masse flott, men noe MiniAlbum har jeg enda ikke sett i bloggen hennes;)

Håper du tar utfordringen, Synnøve:) "

Her kan du se på en av de lekre verkene fra Synnøve:


Ann Cicilie utfordrer Maria :)
"En fantastisk blogg med mange lekre og fargerike scrapperier å sikle på - jeg tror HELT sikkert at et minialbum i Mariastil vil se sinnsykt bra ut!"

Se blant annet dette lekre kortet fra Maria:


Linn vil gjerne utfordre Isabell!
"Jeg synes det er så inspirerende å ta en tur i bloggen hennes. Hun scrapper så allsidig og lekkert at man blir sittende å stirre til øynene blir tørre. Herlig stil, spennende fargebruk og fiiiiine detaljer. "

Her er et eksempel på en av Isabells kreasjoner:

Hun utfordrer også Grethe :)
"Hun kreerer stilige LOer med røffe stil og tøffe og kreative detaljer. Men lager også de mest delikate Loer med sjarmerende løsninger og bilder. Very Happy Jeg ønsker at hun skal få prøve seg på utfordringen vår."

Her er en liten smakebit på det fine Grethe lager:


Torill utfordrer Papirdiva :)
"Hun lager så stilige LOer, i en kul stil - og jeg synes det hadde vært så digg å se hvordan hun ville ha laget en liten minialbum;0) "

Her er en LO fra henne - KUL!!!


Så - tar dere den? :D

Dere har en måned til å lage minialbumet på, send resultatene på mail til oss:
scrappehuset@gmail.com

9 kommentarer:

Linda64 sa...

Det blir spennende og se hva dere tryller frem..

Kristin sa...

Lykke til alle sammen. Minialbum er morsomt, så gleder meg til å se hva dere lager!

~Isabell~ sa...

*haken på knærne* fikk sms av Gunn-Elin om at det låg noe spennende til meg på nett..... *tørke svetten* hehe. Men utrolig kjekt å bli utfordret da, har allerede en plan på hva jeg skal lage=)

Bente sa...

Å, så gøy utfordring:) blir spennende å se hva dere tryller frem:) Lykke til og kos dere;)kanskje dere blir "hekta"????

Grethe sa...

Oj... Både beæret og litt skremt her...
Jammen spent selv på hva dette blir til.
Men tusen takk for utfordringen! Dette blir spennende!

Anne sa...

Så gøy og spennende å bli utfordret, jeg har faktisk hatt et minialbum i tankene lenge, bare aldri kommet så langt, dette blir vel sparket jeg trenger. ;)
Får se hva jeg finner på... ;)

Synnøve sa...

Oi, takk jenter:)
Så moro å bli utfordret da!
Skal hive meg over dette med skrekkblandet fryd, he he.
Spennende!

papirdiva sa...

Hei!
Sendte dere mail angående utfordringen på søndag, men har ikke fått noen respons. Jeg er ferdig med albumet og ønsker gjerne at dere svarer på e-post.

Maria sa...

Har ikke fått mail jeg men så det gjennom en kommentar i bloggen. Iiiiik!!!!
Har en ide om flere minialbum men aldri fått ut fingeren, takk for utfordringen, denne tar jeg :)
Tusen takk, veldig moro og koselig å bli husket sånn på
Stor klem!