1. juni 2011

We are golden - UTFORDRINGEN 1.juni

Det er 1.juni og vi er klar for en gylden og hærlig utfordring!

Vår sponsor for denne utfordringen er Creative Charms.
De har mye hærlig tilbehør i brads, bling og blomster mm. De har også en liten kitklubb.
De har et stort designteam, som produserer mye inspirerende som de legger ut på bloggen sin. Klikk på logoen, så kommer du dit.



Vi i Huset har blitt sponset med fløyelsblomster, bling og brads, og har brukt noe av dette på våre eksempler i denne runden. Se bare i beskrivelsen av sponsorbruken under hvert bidrag fra oss.

Så over til vår utfordring!!!




video


WE ARE GOLDEN!!!

La deg inspirere av denne videoen!
teksten, gulvteppet, fargene, rotet, flagget, kosedyrene, formene, skoene, dyna, kroppen....

Det er helt opp til deg!
MEN ha med noe "golden"!



Elisabeth - det turkise inspirerte meg + et gyldent øyeblikksbilde


Sponsorbruk:
Creative Charm - bling, fløyelsblomster, emballasje og brads
Inkido - mønsterark + bling
American Crafts - thickers
Familieminner - blonde, ramme
Andrine & marens landhandel - papirtape
Zva creative - blingswirl
kort & hobby - metallpynt
Papirloftet - turkis blomst


Vibeke ble inspirert av rotet og kaoset, dette ble da til en lag på lag på lag layout. I tillegg har hun med en del golden detaljer:)



Sponsorbruk:
Blomster og brads fra CreativeCharms
Mønsterark fra MajaDesign
Blonde fra Tattered Inspirations
Thickers fra American Crafts
Tags fra Poppydesign
Konvolutttags fra Andrine og Marens Landhandleri
Liten blomst fra Prima


Torill ble inspirert av fargene og tittelen på sangen.



Sponsorbruk:
Creative Charms - blomster
PatternScape - Chipboard
Kort og Godt - klem-stempel
Papirloftet - BG-mønsterark og sommerfugl
Pretty Vintage - bilde
Perlehuset - gullbånd
Gluedots



Ann Cicilie ble inspirert av fargene i gulvteppet, ja og så hørte hun sangen på repeat mens hun scrappet denne layouten.


Sponsorbruk:
Creative Charms: Brads, velvet flower, bling, emballasje
American Crafts: Flair, orange Thickers
Sassafras Lass: Stickers, mønsterark, rosa alfabet, chipboard, paper whimsies
Studio Calico: Rub-ons (sommerfugl)



Iselind ble inspirert av sangtittel og alle de flotte fargene....

Sponsorbruk:

-Bling og fløyelsblomster fra Creative Charms
- mønsterark ra sassarasslass
- bokstaver fra Jenni Bowlin studio sponset av familieminner
- alt er festet med produkter fra glue dots


Linn ble inspirert av fargene og mønsteret på gulvteppet, rotet og de lekne detaljene. LOen har "golden" stjerner.


Sponsorbruk:

Studio Calico - mønsterark, klistremerke og ballong rubon
Cosmo Cricket - mønsterark
Sassafras - båndklistremerker
Creative Charms - blomst, bling og brads.
Gluedots - dotter
American Crafts - tags
Hot of the Press - gullstjerner
Nikki Sivils - ric rac klistremerke
Familieminner - thickers
Unik Hobby - thickers
ScrapShop - tiny alpha


Premien er sponset av Creative Charms, og fristen på denne utfordringen er 30.juni kl.23.59


kos dere! - og husk; WE ARE GOLDEN!!!

23 kommentarer:

toi9 sa...

Fy søren, hvor kult!!
Utrolig mye å bli inspirert av!!
Ei digg utfordring :=D
Må prøve meg på denne.
Se om ikke fridagene nå, gir meg tid til det ;)

Bente sa...

Den var ultrakul:) Den må jeg jo prøve meg på:))) jeg tenker farger og ja, rot:))Skikkelig flott utfordring:) Klem

Linda64 sa...

Kjempekjekk utfordring. Her er mitt fargerike bidrag inspirert av gullgutten i videoen.
Golden boy

Synne_:) sa...

Ahhh så herlige kreative og flott inspirasjons bidrag :D me like <3 hus restaurering sluker de fleste ledige timene i døgnet for tiden, men måå ta en liten snuserunde inn her med jevne mellomrom allikevel :P

Johanne sa...

Er det bare jeg som ikke får opp noen video? Jeg blir sendt rett til logoen til sponsoren hvis jeg trykker på play. Var veldig klar til å gå i gang med denne i dag. Kanskje dere har en link til den rett i YT?

Torill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torill sa...

MIKA-We are golden

Her kommer dere rett til YouTube! Lykke til!

Tonje - fantorangen sa...

Jeg ble skikkelig inspirert av denne! Takk for flott utfordring :D
Her er mitt bidrag: Gyldne sommerdager

Monika sa...

Her er mitt bidrag!

lillesmor sa...

Har også laget et bidrag til denne, og håper den blir godkjent;-)

Her er den

Kami-koneko sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kami-koneko sa...

her er mitt bidrag! :D

http://kamis-castle.blogspot.com/2011/06/diva-in-summer.html

Silje sa...

Dette var en veldig morsom utfordring!
Her er mitt bidrag! :)

Cynthia Lloréns sa...

Hi girls !!
I just love to participate this challenge ans my take is in my blog!!
Kisses and huges from Brazil
Cynthia
http://cyndiscrap.blogspot.com/

Ann Kristin sa...

Her er mitt bidrag!

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/06/we-are-golden.html

Linda sa...

Her kommer en LO fra meg :)

http://strikkeogscrappe.blogspot.com/2011/06/hverdagens-yeblikk.html

Linda sa...

Kjempestilig utfordring!! Som vanlig ;)
Og herlige bidrag fra DT

Her er min "løsning", kjempemorsom å lage :D

http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/06/technogirl.html

enda en scrappedame sa...

Morsom utfordring! Her er mitt bidrag http://endaenscrappedame.blogspot.com/2011/06/golden.html

Hilde/Scoobie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hilde/Scoobie sa...

Morsom utfordring - den er my å la seg inspirre av i DEN vidoen, ja. Jeg har scrappet om noen Golden Oldies *lol*

Johanne sa...

Denne utfordringen elsket jeg, og har endt opp med å scrappe ikke mindre enn tre bidrag til den.
Alle ligger i samme bloggpost, vet ikke om det ble riktig men i allefall:

<+a href="http://scrappendejohanne.blogspot.com/2011/06/we-are-golden-x-3.html/">Mine 3 bidrag<+/a+>

Marianne/skorpionen sa...

Herlig utfordring!! Elsker videoen :D
her er min

Vibekke sa...

PUST PES OG I SISTE LITEN!

HER

er mitt lille bidrag til denne utfordringen... et GYLLENT øyeblikk... iallefall for meg ;)

Tusen takk for "foten i rævva" og for at jeg fikk brukt litt tid ved scrappepulten min igjen <3

Klem Vikkevikk